ارسال به دیگران پرینت

معاون ترامپ: احتمالا واکسن کرونا تا پایان سال ۲۰۲۰ به بازار می‌آید

معاون رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید نهادهای درمانی این کشور انتظار دارند که واکسن ویروس کرونا تا پایان سال جاری میلادی به بازار عرضه شود.

معاون ترامپ: احتمالا واکسن کرونا تا پایان سال ۲۰۲۰ به بازار می‌آید

«مایک پنس» معاون رئیس‌جمهور آمریکا بامداد یکشنبه مدعی شد که احتمالا واکنس ویروس «کووید۱۹» تا پایان سال جاری میلادی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

 ادعای پنس در حالی است که «دونالد ترامپ» ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا به دلیل ابتلا به این بیماری و وخامت اوضاع، در بیمارستان نظامی «والتر رید»‌ بستری شده است.

خبرنگار شبکه صدای آمریکا در صفحه توئیتر خود به نقل از پنس نوشت: ‌«به محض اینکه پزشکان او بگویند، رئیس‌جمهور به مسیر رقابت‌های انتخاباتی باز می‌گردد».

معاون ترامپ همچنین افزود که از تیم انتخاباتی ترامپ تمهیداتی را برای تماس ویدئویی و چهره به چهره ترامپ با هوادارانش جهت تداوم مبارزات انتخاباتی اندیشیده‌اند.

پیش از این صفحه توئیتر ترامپ در پیامی به نقل از وی ادعا کرد: «پزشکان،‌ پرستاران و همه در مرکز درمانی "والتر رید" و دیگران از مراکز درمانی مشابه که به آنها پیوستند شگفت آور هستند. پیشرفت فوق‌العاده‌ای طی شش ماه گذشته در مبارزه با این آفت حاصل شده است. من با کمک آنها حالم خوب است».

 
 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه