ارسال به دیگران پرینت

قتل دختر جوان | قتل دختر جوان با چاقو

قرار ازدواجی که به مرگ ختم شد | ماجرای قتل دختر جوان با چاقو توسط مرد افغان

در این خبر به ماجرای قتل دختر جوانی به نام پروانه به دست پسر جوانی به نام رحمان که از اتباع افغان است، می‌پردازیم.

قرار ازدواجی که به مرگ ختم شد | ماجرای قتل دختر جوان با چاقو توسط مرد افغان

قتل دختر جوان با چاقو توسط مرد افغان

در این خبر به ماجرای قتل دختر جوان به نام پروانه به دست پسر جوانی به نام رحمان که از اتباع افغان است، می‌پردازیم. 

آن روز از پروانه خواستم به محل کارم بیایدکه باهم صحبت کنیم اما او پافشاری می‌کرد که دیگر باهم ارتباطی نداشته باشیم، من هم گفتم اگر قرار است ازدواج نکنیم پول‌هایی را که از من گرفتی باید پس بدهی وگرنه تو را می‌کشم.

کارگر ساختمانی که به خاطر ۳۰ میلیون تومان دختر مورد علاقه‌اش را کشته بود در حالی محاکمه شد که مدعی است قصد ازدواج با این دختر را داشته است.

رسیدگی به پرونده قتل دختر جوان از دی 98 با کشف جسد دختری جوان در ساختمانی نیمه‌ساز آغاز شد.
پس از این گزارش، مأموران به محل حادثه در جنوب تهران اعزام شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد که مقتول با ضربه‌های متعدد چاقو به قتل رسیده است. در ادامه جسد برای تشخیص هویت و علت مرگ با دستور مقام قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و شناسایی عامل قتل در دستور کار مأموران قرار گرفت.

یک مرد رمال برای رابطه با زن جوان، شوهر او را کشت!

چند روز پس از این ماجرا، خانواده‌ای با مراجعه به اداره پلیس از ناپدید شدن دخترشان به نام پروانه خبر دادند. از آنجا که نشانه‌هایی که این خانواده از دخترشان به مأموران ارائه دادند با جسد کشف شده شباهت زیادی داشت، آنها را برای شناسایی به پزشکی قانونی فرستادند و بدین ترتیب با تأیید این خانواده مشخص شد جسد متعلق به پروانه است.

با روشن شدن هویت مقتول، پلیس تلفن همراه او را مورد بررسی قرار داد و دریافت که وی از ماه‌ها قبل با پسر جوانی به نام رحمان که از اتباع افغان است در ارتباط بوده بنابراین دستور دستگیری رحمان صادر شد و وقتی مأموران به محل کار او رفتند مشخص شد که وی در همان ساختمان نیمه‌ساز کار می‌کرده و همزمان با کشف جسد از محل کارش خارج و متواری شده است که یک هفته بعد با ردیابی مظنون پرونده، او بازداشت شد.

رحمان بعد از دستگیری و در همان بازجویی‌های اولیه به قتل پروانه اعتراف کرد و گفت: من و پروانه چند ماه قبل در خیابان آشنا شدیم. از همان ابتدا با او روراست بودم و صادقانه گفتم که هم افغانستانی هستم و هم کارگرساختمان.

پروانه هم قبول کرد که باهم دوست باشیم.بعد از چند هفته به خاطر علاقه به او پیشنهاد ازدواج دادم که قبول کرد.از آنجا که به پروانه اعتماد داشتم پول‌هایم را به او می‌دادم تا هم برای خودش خرج و هم پس‌انداز کند. در طول دوران دوستی‌مان حدود ۳۰ میلیون تومان به او دادم. تا اینکه یک روز به من گفت از ازدواج با من منصرف شده است. او گفت برای خودم کار پیدا کرده‌ام و مستقل شده‌ام و فعلاً دوست ندارم ازدواج کنم و چون خیلی دوستش داشتم چند بار اصرار کردم که دوباره فکر کند و اجازه بدهد به خواستگاری‌اش بیایم اما او قاطعانه می‌گفت نه.

متهم درباره روز حادثه نیز گفت:آن روز از پروانه خواستم به محل کارم بیایدکه باهم صحبت کنیم اما او پافشاری می‌کرد که دیگر باهم ارتباطی نداشته باشیم، من هم گفتم اگر قرار است ازدواج نکنیم پول‌هایی را که از من گرفتی باید پس بدهی وگرنه تو را می‌کشم.

قتل پسربچه 5 ساله به دست ناپدری معتاد | وقتی شیشه کشیده بود به جان این بچه افتاد!


فکر می‌کردم پروانه با این تهدید می‌ترسد اما آنقدر خونسرد و بی‌تفاوت برخورد کرد که عصبی شدم و با چاقو چند ضربه به او زدم، وقتی روی زمین افتاد به خودم آمدم و دیدم نفس نمی‌کشد. این شد که از ترس وسایلم را جمع کردم و تصمیم گرفتم بسرعت از ایران خارج شوم اما پلیس بازداشتم کرد.پس از اعتراف‌های متهم و بازسازی صحنه جرم، تحقیقات تکمیل و پرونده قتل دختر جوان برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
درابتدای جلسه دادگاه، اولیای دم درخواست قصاص کردند.پس از آن متهم به جایگاه رفت و گفت:من به قصد کار و ساختن یک زندگی جدید به ایران آمده بودم اما پروانه با احساساتم بازی و زندگی‌ام را نابود کرد. من عاشق او بودم هیچ وقت نمی‌خواستم او را بکشم حالا هم پشیمانم و از خانواده او می‌خواهم من را ببخشند.
پس از پایان اظهارات متهم و وکیل او، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      چه عجیب

    • ناشناس ارسالی در

      خاک برسرافغانیا....حالامااونقدرچیزشده..افغانی برماادم میکشه بخاطرپول...وکرنه ب طارمومیبستمت.تابمیری گثیف توبرماادم شدی ادم میکشی

    • ناشناس ارسالی در

      مقصر اصلی دختره هستش

    • سارا ارسالی در

      افغانی ها رو از هر کشوری بیرون میکنند

    • ناشناس ارسالی در

      قتل نفس حکمش اعدام است

    • ناشناس ارسالی در

      دختر تیغ زن از افغانی حقشه پروانه اونقدر تیغ زده بوده فکر کرده اینم مثل تاهلین ایرانیه تیغ زنی حقشه بمیره

    • ناشناس ارسالی در

      مردم کثیف ایران همیشه مقصرند . خب اگه با عشق و محبت جلو رفته بود و اخاذی نمی کرد فوقش پیشرفتهای ولش میکرد میرفت

    • جاسم عطلاوی ارسالی در

      من جاسم عطلاوی فرزند شیخ زائر عاگول از عشیره ی بااصالت و صاحب بیرق عطلاوی اعلام میدارم که این افغانی باید ادب شود لطفاً این افغانی را به من بدهید تا ادبش کنم

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه