ارسال به دیگران پرینت

بشقاب پرنده | بشقاب پرنده فضایی

اوکراینی ها شاهد دیدن بشقاب پرنده در آسمان بودند! | فانتوم چیست؟

اوکراینی‌ها گزارش دادند که تعداد بیش از حدی بشقاب پرنده‌ بر فراز این کشور پرواز می‌کنند؛ این موضوع با استناد به مقاله جدیدی بوده که توسط رصدخانه اصلی نجوم کی‌یف با هماهنگی آکادمی ملی علوم این کشور منتشر شده است.

اوکراینی ها شاهد دیدن بشقاب پرنده در آسمان بودند! | فانتوم چیست؟

عنوان مقاله «پدیده‌های هوابرد ناشناس I» بر اساس رویدادهای مشاهده‌شده با استفاده از داده‌های رصدخانه اصلی نجوم NAS در کی‌یف و ویناریوکا، روستایی در جنوب پایتخت اوکراین است. به گفته نویسندگان این مطالعه، رصدخانه‌ها به دلیل علاقه فزاینده به این موضوع، شروع به جستجوی یوفوها کردند.

این تحقیق می‌گوید: «ما آنها را در همه جا می‌بینیم. ما تعداد قابل توجهی از اشیاء را مشاهده می‌کنیم که ماهیت آنها مشخص نیست.»

این مطالعه قابل توجه است، زیرا در میان تحقیقات حمایت‌شده از سوی دولت، مشاهده یوفوها افزایش یافته است. به عنوان مثال ایالات متحده، در ماه ژوئیه اعلام کرد که یک دفتر جدید اختصاص داده شده به مشاهده یوفو افتتاح خواهد کرد.

علاوه بر ایالات متحده، روسیه نیز فاش کرد که دانشمندان این کشور نیز در حال بررسی رویت یوفوها بودند. رئیس آژانس فضایی روسیه در مصاحبه‌ای با تلویزیون روسیه گفت که بیگانگان در برخی از مشاهده بشقاب پرنده وجود داشته‌اند و آکادمی علوم روسیه در حال تحقیق در مورد مشاهده یوفوها است که هیچ ارتباطی با بیگانگان ندارد.

در عین حال روزنامه‌های اوکراینی به جنگ در ارتباط با این مشاهده‌ها نمی پردازد. در گذشته، ایالات متحده پیشنهاد و هشدار داده بود که برخی از بشقاب پرنده‌ها می‌توانند فناوری نظامی پیشرفته‌ای از کشورهای دیگر به ویژه چین و روسیه باشند. با این حال، حتی کنگره ایالات متحده هم اکنون اذعان می‌کند که همه یوفوها، ساخته دست بشر نیستند.

با توجه به درگیری‌ها در اوکراین، جایی که روسیه به استفاده از جدیدترین و پیشرفته‌ترین تسلیحات مانند موشک‌های مافوق صوت و لیزر متوسل شده، این مشاهدات توجه بیشتری را به دنبال داشته است. با این حال، محققان اوکراینی هنوز هیچ ارتباط نظامی با مشاهده‌ها پیدا نکرده‌اند.

در نوشته یکی از روزنامه‌های اوکراینی، نوع خاصی از بشقاب پرنده توصیف شده است که محققان آن را «فانتوم» می‌نامند؛ جسمی که کاملاً سیاه است و تشعشعی ساطع نمی‌کند و تمام تشعشعات را بر روی خود جذب می‌کند.

 

منبع : همشهری
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه