ارسال به دیگران پرینت

براساس گزارش پنتاگون

سفر در زمان و استفاده از فناوری ضد جاذبه اکنون امکان‌پذیر است!

طبق اسناد جدید منتشر شده توسط پنتاگون، سفر در زمان و استفاده از فناوری ضد جاذبه، اکنون امکان‌پذیر است و می تواند توسط انسان‌ها جهت بازدید از جهان‌های دیگر استفاده شود.

سفر در زمان و استفاده از فناوری ضد جاذبه اکنون امکان‌پذیر است!

به گزارش خبرگزاری ۵۵آنلاین:

سفر در زمان و استفاده از فناوری ضد جاذبه اکنون امکان‌پذیر است؟

اسناد مخفی UFO همه چیز را فاش می‌کند!

طبق اسناد جدید منتشر شده توسط پنتاگون، سفر در زمان و استفاده از فناوری ضد جاذبه، اکنون امکان‌پذیر است و می تواند توسط انسان‌ها جهت بازدید از جهان‌های دیگر استفاده شود.

در مقاله اخیر The Sun، ادعا شده که آن‌ها به اسنادی دسترسی پیدا کرده‌اند که به بررسی امکان سفر در زمان و استفاده از فناوری ضد جاذبه می‌پردازد.

در یکی از این اسناد، چگونگی استفاده از فناوری‌های ضد جاذبه مورد بررسی قرار گرفته و ادعا می‌کند که اثر ضد جاذبه‌ را می‌توان با دستکاری فضا-زمان اجرا کرد.

این گزارش پس از بررسی روش‌های مختلف «کنترل گرانش» می‌گوید: «ممکن است بتوان پدیده‌های عجیب و غریبی مانند سفرهای سریع‌تر از سرعت نور و ماشین‌های زمان را تولید کرد.» این مطالعه همچنین نشان می دهد که "کرم چاله‌ها" در فضا-زمان می توانند برای سفر بین ستاره‌ای استفاده شوند.

بر اساس اسناد دیگر، سکوهای هوافضای آینده ممکن است نوعی سیستم‌های رانشی داشته باشند که هندسه فضا-زمان اطراف خود را تغییر دهند و باعث شوند که پروازهای سریعتر از سرعت نور ممکن شوند یا از طریق اثر ضد جاذبه، خاصیت شناور ماندن اشیا را امکان‌پذیر سازند.

این اسناد که توسط آژانس اطلاعات دفاعی (DIA) به دست آمده، برنامه‌هایی را برای ارسال چندین سفینه فضایی ارائه داده که هرکدام توسط یک خلبان هدایت می‌شوند، و احتمالاتی همچون امکان سکونت در اعماق فضا و همچنین تحقیق در مورد نحوه‌ی کنترل ربات‌ها توسط نیروی ذهنی انسان‌ها را مورد تحقیق و بررسی قرار می‌دهند.

اسناد دیگر بررسی می‌کنند که موشک‌های فضایی با انرژی هسته‌ای چگونه می‌توانند بین سیارات مشابه زمین در سایر منظومه‌های خورشیدی پل بسازند. سفینه‌های فضایی با انرژی هسته‌ای می‌توانند به اعماق منظومه شمسی و فراتر از آن سفر کنند.

این گزارش در ادامه توضیح می‌دهد که چگونه موشک‌ها و سفینه‌های فضایی با انرژی هسته‌ای به بشریت اجازه می‌دهند تا بر روی ابرهای اورت، لایه‌هایی از اجرام یخی که خورشید را احاطه کرده‌اند، «پل‌هایی» بسازند تا سیارات مشابه زمین را بیابند.

این تحقیق همچنین به بررسی چگونگی استفاده از لیزر برای ایجاد انفجارهای هسته‌ای می پردازد. اسناد دیگر نیز اثرات گزارش شده بر روی انسان‌هایی که بشقاب پرنده ها را دیده‌اند یا برخورد نزدیک با بیگانگان داشته‌اند و همچنین نحوه‌ی برقراری ارتباط با بیگانگان را بررسی می‌کند.

منبع : ۵۵ آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • افشین ارسالی در

      چرا چرت و پرت نوشتید ؟
      شبه علم یعنی ترکیب واقعیت های علمی با رویا پردازی های روزمره
      کلی گویی های این نوشته به درد فیلم های تخیلی میخورد

    • -علی ارسالی در

      چقدر چرت و پرت نوشتید یهو انگار داشتم داستان تخیلی فضای میخوندم

    • نازی ارسالی در

      چقدر دری وری میگین آخه...
      پنتاگون حرف راست و حاشا میکنه بعد میاد مسائل به این مهمی که هنوز در حد طرح و مسئله است و جار بزنه

    • محمد ارسالی در

      سلام
      چی زدی داداش؟
      فعلاً که حتی قوانین تئوری هم میگن سفر به گذشته ممکن نیست چه برسد به واقعیت

    • میم گیمر ارسالی در

      آه یه مشت خرین😏 میم گیمر از ایتا🗿

    • میم گیمر ارسالی در

      آه یه مشت خرین 😏 میم گیمر از ایتا 🗿

    • فرهاد ارسالی در

      نویسنده فیلم که زیاد دیده بماند ظاهراً جدیدا فیلم سفر به آینده و فیلم پیشتازان فضا رو تماشا کرده

    • طوق جعلدانی ارسالی در

      ای گیج علی به این میگن آمریکا نه افغانستان .الاغ همه کاری ممکنه .

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه