ارسال به دیگران پرینت

گوجه فرنگی | پودر گوجه فرنگی | خواص گوجه فرنگی

بدون آفتاب پودر گوجه فرنگی درست کنید | خواص گوجه فرنگی + ویدئو

گوجه فرنگی خواص بسیاری برای بدن دارد و حاوی ارزش غذایی بالایی است که سبب می‌شود برای بدن بسیار مفید باشد. البت اغلب ما از خواص گوجه فرنگی تنها ویتامین C آن را می‌شناسیم؛

بدون آفتاب پودر گوجه فرنگی درست کنید | خواص  گوجه فرنگی + ویدئو

طرز تهیه پودر گوجه فرنگی فوری و بدون آفتاب

گوجه فرنگی خواص بسیاری برای بدن دارد و حاوی ارزش غذایی بالایی است که سبب می‌شود برای بدن بسیار مفید باشد. البت اغلب ما از خواص گوجه فرنگی تنها ویتامین C آن را می‌شناسیم؛ به همین دلیل در این مطلب از غفاری دایت به سراغ خواص گوجه فرنگی برای دیابت، خواص گوجه فرنگی در لاغری و... رفته‌ایم تا بررسی کنیم تا چه حد باید از گوجه فرنگی در رژیم غذایی خود استفاده کنیم؛ پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

 بتاکاروتن اضافی در بدن ایجاد شود. بسیاری از مشکلات بینایی می توانند به دلیل اثرات منفی رادیکال های آزاد رخ دهند و بنابراین ویتامین A، یک آنتی اکسیدان قوی موجود در گوجه فرنگی، می تواند به پیشگیری از آنها کمک کند.

 

خواص گوجه فرنگی در لاغری

ویتامین C علیرغم آنکه مواد آنتی‌اکسیدانی زیاد و ویتامین‌های مختلفی دارد، حاوی آب زیاد و کالری بسیار کم و کربوهیدرات پایین و قند کم است؛ از این رو در رژیم‌های غذایی متفاوت، برای کاهش وزن، تنظیم فشارخون و کاهش چربی‌ها استفاده می‌شود. در رژیم‌هایی که برای کاهش وزن استفاده می‌کنیم، یکی از مواد  مناسب که می‌تواند انواع ویتامین‌ها را بدون ایجاد اضافه وزن به بدن شما برساند، گوجه فرنگی است. در رژیم غذایی مدیترانه‌ای که امروز بهترین رژیم برای جلوگیری از بیماری‌های قلبی عروقی و اضافه وزن است، گوجه فرنگی نقش عمده‌ای دارد.

با این‌حال تنها مصرف زیاد گوجه فرنگی در رژیم غذایی، نمی‌تواند شما را به وزن ایده‌آل برساند؛ بلکه باید در سبک زندگی خود از نظر نوع و میزان غذای مصرفی و همچنین افزایش تحرک، تغییر ایجاد کنید. با کمک رژیم‌های بهاره غفاری که یک مشاور تغذیه حرفه‌ای است، می‌توانید به این هدف دست پیدا کنید. برای تغییر سبک زندگی خود، همین حالا بر روی رژیم من کلیک کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این رژیم‌ها بر روی غفاری دایت کلیک نمایید

 

منبع : آخرین خبر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه