ارسال به دیگران پرینت

پس از ۴۰ سالگی کار‌هایی که سخت می‌شوند.

برای اکثر مردم رسیدن به چهل سالگی یک موضوه مهم و جالب است، اما پس از رسیدن به این سن برخی تغییرات در زندگی افراد رخ می‌دهد که نسبت به گذشته احساساتی متفاوت را ایجاد می‌کند.

 پس از ۴۰ سالگی کار‌هایی که سخت می‌شوند.

برای اکثر مردم رسیدن به چهل سالگی یک موضوه مهم و جالب است، اما پس از رسیدن به این سن برخی تغییرات در زندگی افراد رخ می‌دهد که نسبت به گذشته احساساتی متفاوت را ایجاد می‌کند.

تولد چیزی است که باید منتظر آن باشید. اما چه بهتر که وقتی تغییرات سنی را تجربه می‌کنید، آمادگی لازم برای پذیرش این تغییرات را نیز داشته باشیدو بدانید چه مواردی برای شما دشوار می‌شود:

 

پیدا کردن دوستان جدید

در دوران نوجوانی، دوست یابی به آسانی پرسیدن آخرین تکلیف تاریخ در کلاس است. اما با بزرگتر شدن افراد در زندگی روزمره و مسئولیت هایشان، فرصت‌های ایجاد دوستی جدید اغلب کمتر می‌شود.

 ۴۰ سالگی

کاهش وزن

هر چه سن ما بالاتر می‌رود، متابولیسم ما کند می‌شود و کاهش وزن را دشوار می‌کند. ممکن است ما به عنوان یک جوان بتوانیم فست فود را بدون کمترین نرخ افزایش وزن در طول هفته بخوریم، اما پس از ۴۰ سالگی غذا‌های پرکالری افزایش وزن بالایی را ثبت می‌کنند.

 

بهبودی از آسیب دیدگی

تا به حال توجه کرده اید که به نظر می‌رسد بعد از ۴۰ سالگی شکایت در مورد کمردرد و زانو درد زیاد می‌شود؟ این فقط غر زدن عادی نیست بلکه یک موضوع واقعی است. بدن ما بعد از ۴۰ سال تغییر می‌کند. از جمله کاهش توانایی بازگشت به حالت عادی پس از صدمات. به همین دلیل است که ما باید هنگام انجام تمرینات ورزشی بیشتر مراقب باشیم.

 

تمام شب بیدار بودن

روز‌های باشکوه بیدار ماندن در طول شب را به یاد می‌آورید تا جایی که می‌توانستید تا طلوع خورشید بیدار باشید؟ برای بیشتر افراد بالای ۴۰ سال، این نوع رفتار یک خاطره دور است، افزون بر این‌ها دیر بیدار ماندن می‌تواند برای سلامتی شما مضر باشد و از افزایش قند خون گرفته تا افزایش احتمال افسردگی را ایجاد کند.

 

پوشیدن کفش پاشنه بلند

بسیاری از افراد به کفش پاشنه بلند علاقه دارند، اما کفش پاشنه بلند برای شما مضر است. این نوع کفش‌ها فشار بیشتری را به ستون فقرات شما وارد می‌کنند، تعادل شما را از بین می‌برند و می‌توانند مشکلات زانو را تشدید کنند. وقتی شما ۲۰ ساله هستید، به نظر نمی‌رسد مهم باشد. اما بعد از ۴۰ سالگی، پوشیدن کفش پاشنه دار ممکن است احساس عذاب ایجاد کند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه