ارسال به دیگران پرینت

رابطه جنسی| مشکلات جنسی| دانستنی‌های جنسی

رابطه جنسی خود را با یخ بهبود بخشید ! | تاثیر عجیب یخ در رابطه جنسی! +جزئیات

استفاده از یخ در رابطه جنسی، یکی از روشهایی است که میتواند باعث ایجاد تنوع و لذت بیشتر به خصوص در روزهای گرم تابستان از رابطه جنسی شود.

 رابطه جنسی خود را با یخ بهبود بخشید ! | تاثیر عجیب یخ در رابطه جنسی! +جزئیات

تاثیر عجیب یخ در رابطه جنسی!

استفاده از یخ در رابطه جنسی، یکی از روشهایی است که میتواند باعث ایجاد تنوع و لذت بیشتر به خصوص در روزهای گرم تابستان از رابطه جنسی شود.

میل جنسی زنان در چه سنی به اوج می رسد؟ | میل شدید جنسی در زنان چه زمانی است ؟

لذت بردن از رابطه جنسی خواستنی ترین ، ارتباطی است که هر زوجی تمایل به تجربه هر چه بیشتر آن دارند. برای رسیدن به این هدف ، روشهای مختلفی وجود دارد، از جمله پوزیشن های متنوع ، تغییر مکان و استفاده از وسایل مختلف. 

روش دیگری که میتواند زندگی جنسی شما را دگرگون کند ، استفاده از چیزهایی است که تحریکات حسی بدن را افزایش داده و لذت بیشتری نصیبتان کند. یکی از رایج ترین و بی خطر ترین روش ها در فصل گرما و تابستان استفاده از یخ در رابطه جنسی و لمس اندام مختلف به منظور بهبود تحریک حسی بدن است. 

خبر مهم از افزایش حقوق بازنشستگان | میزان افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد + جزییات مهم

با وجودی که استفاده از یخ در رابطه جنسی برای اغلب زوجین میتواند تجربه متفاوت و خوشایندی باشد ولی نباید بدون هماهنگی از این روش استفاده کنید ، ممکن است پارتنر شما به جای احساس لذت ، احساس لرز داشته باشد و تمام حس جنسی اش هنگام استفاده از یخ روی پوستش از بین برود ؛ بنابراین قبل از این که بخواهید از یخ برای ایجاد تنوع در رابطه جنسی استفاده کنید ، حتما در این مورد با هم گفتگو داشته باشید. 

مبلغ واریز اولین یارانه نقدی سال 1402 اعلام شد | خبر مهم از یارانه نقدی فروردین ماه

نکات لازم برای استفاده از یخ در رابطه جنسی 

رابطه جنسی با یخ شامل استفاده از قالبهای یخ هنگام رابطه جنسی روی اندام مختلف است. قالب یخ میتواند تحریکات حسی را به حدی افزایش دهد که حتی در مخیله تان نمی گنجد. 

سرمای ناگهانی و لحظه ای میتواند گیرنده های لذت  در بدن را تحریک کند و برانگیختگی همسرتان را بهبود داده و باعث شود لذت بیشتری از رابطه جنسی ببرد. برای استفاده از یخ در رابطه جنسی بهتر است نکات زیر را رعایت کنید:

استفاده از یخ برای پیش نوازی ، مناسب هوای گرم تابستان است البته نه زیر باد سرد کولر ، جایی که هوا کمی برایتان گرم باشد استفاده از یخ بی حالی ناشی از  گرما را از بین برده و رابطه جنسی لذت بخشی برایتان به ارمغان می آورد.

در فصول سرد سال از این روش استفاده نکنید حتی اگر هوای خانه را گرم کرده اید. 

یخ را نباید مستقیما از فریزر بردارید ، چند دقیقه یخ ها را در کاسه ای قرار دهید تا به سردی مطلوبی برسند.

میتوانید از یخ به طور مستقیم روی پوست استفاده کنید یا این که دستها ، لب ها یا زبانتان را با یخ سرد کنید و پوست پارتنرتان را نوازش کنید. 

از یخ به طور مستقیم روی کلیتوریس یا اطراف واژن استفاده نکنید ، این کار به جای لذت ، اثر بی حس کننده دارد. 

یخ را وارد واژن نکنید ، سرمای یخ باعث آسیب دیدن بافت واژن و بی حسی می شوند که بلافاصله قابل تشخیص نیست ، در صورتی که بافت داخل واژن از سرما آسیب ببیند این بی حسی همیشگی خواهد شد. 

درد سوزن سوزن شدن  یا بی حسی ناشی از سرمای بیش از حد را با تحریک اشتباه نگیرید. 

حرکت یخ را روی تمام بدن انجام دهید و مدت طولانی روی یک اندام متمرکز نشوید به عنوان  مثال به جای این که یخ را فقط روی سینه بکشید ، از نوک سینه به سمت پهلو یا گردن حرکت کنید. از همسرتان بخواهید با صدا ، قسمتهایی از بدنش را که بهتر به تحریک یخ پاسخ می دهند را به شما نشان دهد. 

قالب یخ را به آرامی به سمت نقاط حساس بدن همسرتان بکشید و نزدیک به آن نقطه حرکت را آهسته تر کنید و رسیدن به نقطه حساس را به تاخیر بیندازید تا حس  جنسی اش برانگیخته تر شود.

2-46

روشهای مختلف برای استفاده از یخ در رابطه جنسی

 

استفاده از قالب های یخ ، روشی فوق العاده برای ایجاد تنوع در  زندگی جنسی زوجین است. تمرین استفاده از یخ در طول رابطه جنسی میتواند با تحریک پایانه های عصبی روی پوست ، میل جنسیتان را برانگیخته کند.

روشهای بسیار زیادی برای استفاده از یخ در رابطه جنسی وجود دارد که باعث ایجاد جذابیت بیشتر فعالیتتان در تخت خواهد شد. 

در ادامه مقاله ایده هایی برای استفاده از قالب یخ در پیش نوازی برای تجربه رابطه جنسی پرحرارت را با شما در میان می  گذاریم. 

1. برانگیخته کردن همسر

استفاده از قالب یخ در پیشنوازی میتواند راهی فوق العاده برای برانگیخته کردن میل جنسی پارتنرتان باشد.  چند تکه یخ را برای چند دقیقه خارج از فریزر قرار دهید. یک تکه یخ را برداشته و به آرامی روی پوست همسرتان بلغزانید. به محض این که شروع به احساس مور مور شدن کرد و در مقابل حرکت شما واکنشی نشان داد ، حرکتتان را به سمت اندام حساس ترش ببرید. 

به عنوان مثال میتوانید یخ را به آرامی در امتداد لبهایش بکشید و سپس به سمت گردن و نوک سینه هایش ببرید. گردن و نوک سینه دو ناحیه ای است که میتواند میل جنسی شریکتان را برانگیخته تر کند. 

نکته ای که باید رعایت کنید این است که برای لمس نقاط حساس تر بدنش باید تاخیر ایجاد کنید تا بدن همسرتان داغ تر و برانگیخته تر شده و نقاط حساس بدنش به حساسیت بالاتری نسبت به یخ برسند و تحریک بهتری را تجربه کند. 

2. استفاده متناوب از گرما و سرما

زمانی که بدن انسان سرد می شود ، شروع به انقباض میکند و زمانی که گرم می شود ، خودش را رها میکند. این تغییر بین تفاوت دما میتواند راهی موثر برای کاهش تنش بدن باشد. 

اگر شما یا شریکتان به خاطر استرس جسمی یا روحی توان لذت بردن از رابطه جنسی  را ندارید ، تحریک پوست به صورت متناوب با سردی و گرمی میتواند حس جنسیتان را بیدار کند. 

به عنوان مثال میتوانید از یخ و هات چاکلت استفاده کنید. مقداری هات چاکلت روی شکم ، گردن ، اطراف سینه و غیره همسرتام بریزید ، در حالی که روی لبها ، گردن یا نوک سینه اش یخ میکشید.

3. استفاده از یخ برای رابطه دهانی 

درست قبل از این که به سراغ کلیتوریس بروید ، یک تکه یخ را در دهان بگذارید و مدتی آن را بمکید تا زبان و لبهایتان یخ شود ، لمس لبها و زبان سردتان با کیلیتوریس میتواند تحریک بیشتری را به دنبال داشته باشد. 

میتوانید یخ را همچنان در دهان نگه دارید ، گرمای دهان سردی یخ همزمان ، باعث تحریک شدیدتر گیرنده های پوست می شود. این کار علاوه بر این که به برانگیختگی سراسر بدن کمک میکند ، در عین حال به رها شدن جسم از تنش کمک کرده و احساس لذت بالایی را به دنبال خواهد داشت. 

4. گذاشتن یخ روی ناف

یک تکه یخ را روی ناف همسرتان بگذارید. با زبان یا نوک انگشت روی بدنش خطوطی بکشید ،  از سمت شکم به آرامی تا گردنش بروید ، پایین تر بیایید و دایره هایی بزرگ اطراف سینه اش بکشید و به تدریج دایره ها را کوچک کنید تا به نوک سینه برسید. 

یخی که روی ناف گذاشته اید تا این لحظه آب شده است و میتوانید با نوشیدنش تشنگیتان را رفع کنید. 

5. تبادل یخ 

یک تکه یخ را با لبهایتان نگه دارید و با دست قسمت داخلی ران شریکتان را ماساژ دهید ، زمانی که احساس کردید برانگیختگی شروع شده ، او را ببوسید و یخ را در دهانش بگذارید و قبل از این که زبان و لبهایتان گرم شود به سراغ کلیتوریسش بروید. 

تغییر درجه حرارت ناگهانی در دهان و بین پاها میتواند حس لذت بخشی برایش ایجاد کند.

منبع : فرتاک نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه