ارسال به دیگران پرینت

تخت خواب | تخت خواب هتل | تخت خواب منزل

چه کار کنیم که تخت خانه مثل تخت هتل راحت باشد؟

چه برای کار به سفر رفته باشید و چه برای تفریح باشد، هیچ چیز مثل تخت هتلی مجلل خواب خوب را تضمین نمی‌کند. بالش‌های نرم، ملحفه‌های سفید شفاف و روکش‌های زیبا، همه اینها احساس خوشبختی و راحتی را به ما القا می‌کنند.

چه کار کنیم که تخت خانه مثل تخت هتل راحت باشد؟

چه کار کنیم که تخت خانه مثل تخت هتل راحت باشد؟

چه برای کار به سفر رفته باشید و چه برای تفریح باشد، هیچ چیز مثل تخت‌های راحت هتل مجلل خواب خوب را تضمین نمی‌کند. بالش‌های نرم، ملحفه‌های سفید شفاف و روکش‌های زیبا، همه اینها احساس خوشبختی و راحتی را به ما القا می‌کنند.

عمر سفر کوتاه است و همیشه نمی‌توان در هتل ماند. به‌جای اینکه تخت‌های راحت هتل را فقط در رؤیاهایتان تصور کنید، سعی کنید این احساس را در اتاق خواب خود در خانه بازسازی کنید. این کار آسان‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. با تمرکز بر چند نکته کلیدی می‌توانید هر شب به احساس خوابیدن در  تخت‌های راحت هتل و هر روز صبح با احساس سرزندگی از خواب بیدار شوید.

وقتی به تخت‌های هتل فکر می‌کنید، احتمالاً ذهنتان مستقیماً به سراغ ملحفه‌ها می‌رود. هنگام خرید نوع ملحفه‌ای که برای تخت خود می‌خرید، تعداد تار و پود مهم‌ترین چیزی است که باید در نظر بگیرید. به دنبال ملحفه‌هایی با حداقل 300 رشته باشید. هرچه تعداد رشته‌ها بیشتر باشد، ملحفه‌ها ضخیم‌تر است. بنابراین کسانی که به دنبال ملحفه خنک‌تر هستند باید تعداد نخ‌های کمتر را انتخاب کنند. اگر واقعاً به دنبال زیبایی هتلی تختان هستید، ملحفه‌های تمام سفید بگیرید. در مورد بالش‌ها باید بگوییم اگر شما از آن دسته از افراد خوابالو هستید که ترجیح می‌دهند سر خود را در یک بالش نرم کنند، به‌دنبال بالش پر باشید. 

آخرین عنصری که ممکن است نیاز داشته باشید آن را بخرید تشک است. تشک‌ ممکن است بسیار گران باشد اما ارزش هزینه کردن را دارد. از آنجایی که تخت شما احتمالاً کانون اصلی اتاق خواب شما است، منطقی است که در خرید این عنصر مهم خلاق باشید.

سعی کنید ملحفه‌های خود را هر هفته و پوشش لحاف خود را ماهی یک‌بار بشویید و کمی نشاسته به آنها اضافه کنید. برای آنکه ملحفه‌ها ظاهر هتلی داشته باشند تا جایی که می‌توانید انتهای آنها را محکم کنید تا تمام چین‌ها را از بین ببرید. این همان چیزی است که ظاهر هتلی به تخت می‌دهد. مطمئن شوید که لحاف، ملحفه‌ها و بالش‌ها تا جایی که می‌توانید روی تشک متقارن باشند.

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.)

منبع : ۵۵ آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه