ارسال به دیگران پرینت

احترام | احترام گذاشتن | چگونه دیگران به ما احترام بگذارند؟

پنج ویژگی‌ که باعث می‌شود دیگران به شما احترام بگذارند

انسان‌ها در طول زندگی خود با اعمال، رفتار و کلمات خود احترام کسب می‌کنند. موارد معدودی وجود دارد که مردم یک فرد را به شکلی که هست دوست داشته باشند و برای او احترام قائل شوند. بی‎احترامی و اعمال نادرست می‌تواند بلافاصله فرد را در نظر دیگران پایین بیاورد

پنج ویژگی‌ که باعث می‌شود دیگران به شما احترام بگذارند

پنج ویژگی‌ که باعث می‌شود دیگران به شما احترام بگذارند

انسان‌ها در طول زندگی خود با اعمال، رفتار و کلمات خود احترام کسب می‌کنند. موارد معدودی وجود دارد که مردم یک فرد را به شکلی که هست دوست داشته باشند و برای او احترام قائل شوند. بی‎احترامی و اعمال نادرست می‌تواند بلافاصله فرد را در نظر دیگران پایین بیاورد. بنابراین، باید نسبت به اینکه چگونه خودمان را نشان می‎دهیم با ملاحظه رفتار کنیم. در اینجا برخی از موارد ذکر شده که باعث می‌شود مردم شما را به شدت تحسین  و احترام بگذارندکنند.

1- احساسات خود را کنترل کنید

اگر تمایل دارید احساسات خود را بیش از حد معمول بیان کنید، ممکن است مردم شما را آسیب پذیر و احساسی ببینند. باید احساسات خود را کنترل کنید تا مردم به شما به عنوان فردی ضعیف نگاه نکنند که نمی‌تواند برخی از احساسات را برای خود نگه دارد. وقتی کنترل کاملی بر نحوه رفتار خود داشته باشید، دیگران شما را به شدت تحسین می‌کنند.

2- به ظاهر خود اهمیت دهید

وقتی به خود اهمیت می‌دهید و به مهارت‌های لباس پوشیدن خود توجه ویژه‌ای می‌کنید، مردم از دید دیگری به شما نگاه می‌کنند. اگر برای هر مناسبتی لباس مناسبی می‌پوشید، مردم به شما احترام می‌گذارند.

3- به اهدافتان علاقه مند باشید

هنگامی که شما نسبت به اهداف و آرزوهای خود بسیار علاقه نشان ‌دهید، به دیگران الهام می‌دهید تا رویاهای خود را نیز دنبال کنند. این یکی از تحسین برانگیزترین ویژگی‌های یک فرد است که دیگران می‌خواهند در اطرافیان خود ببینند.

4- همه چیز را در مورد خودتان فاش نکنید

مردم تمایل ندارند با افرادی صحبت کنند که در ابتدا همه چیز را درباره خودشان فاش می‌کنند. کمی مرموز بودن بهترین راه برای حفظ توجه شخص به خود است زیرا این کار باعث می‌شود مردم درباره شما حدس‌هایی بزنند.

5- حرف دلتان را بزنید

کسی که شجاعت گفتن حرفش را بدون توجه به عواقبش در مقابل همه دارد، مورد احترام و تحسین همه است. جرئت انجام این کار یک ویژگی ستودنی است که مردم واقعاً آن را دوست دارند.

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.)

منبع : ۵۵آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه