ارسال به دیگران پرینت

تست شخصیت شناسی

تست خودشناسی: تصویر مورد علاقه‌تان رازهای بسیاری را درباره‌ی شخصیت شما فاش می‌کند

به تصاویر نگاه کنید و آن تصویری را که برایتان جذاب است، انتخاب کنید و به دنبال معنای موردنظرتان باشید.

تست خودشناسی: تصویر مورد علاقه‌تان رازهای بسیاری را درباره‌ی شخصیت شما فاش می‌کند

به یکی از تصاویر بالا نگاه کنید و آن تصویری که برایتان جذاب است را انتخاب کنید و به دنبال معنای موردنظرتان باشید. فراموش نکنید که طبق معمول این تست را باید با نهایت صداقتتان جلو ببرید.

شماره یک

شما ماندالای عشق را انتخاب کردید.

 اگر احساس می کنید جذب این ماندالا شدید، مطمئناً در این برهه از زندگی شما تغییرات زیادی اتفاق افتاده است. شما از افکار و اعمال تان به کائنات می گویید که قبلاً منفی گرایی را رها کرده اید و می خواهید زندگی خود را با اشتیاق ادامه دهید. زندگی شاد همراه با عشق. چالش اصلی شما این است که در بین این تغییرات برای آنچه می خواهید ثابت قدم باشید و مصمم به مسیرتان ادامه دهید چرا که شاید زمان کوتاهی برای تحقق رویاهایتان باقی مانده باشد.

شماره دو

شما جذب ماندالای شادی شدید.

اگر احساس می کنید جذب این ماندالا شده اید، مطمئناً نسبت به زندگی و زمان حال خوش بین تر و مشتاق تر شده اید. ماندالای شادی بدن و ذهن شما را احیا می کند و به شما کمک می کند ترس و استرس را از بین ببرید. چالش اصلی شما این است که مسئولیت شادی خود را بپذیرید و سعی کنید آن را همراه همیشگی تان کنید. به یاد داشته باشید که نگرش مثبت ممکن است همه مشکلات را حل نکند، اما مطمئنا حل مسئله را لذت بخش تر می کند.

شماره سه

ماندالای هارمونی را انتخاب کردید.

OM نماد هماهنگی جهانی است. اگر احساس می کنید جذب این ماندالا شده اید، مطمئناً به دنبال آزادی، آرامش و آسایش در زندگی هستید. گاهی اوقات افکار شما احتمالاً با سر و صدای دیگران یا زندگی روزمره دچار تغییر و تحول بد می شود. به همین دلیل، چالش اصلی شما این است که به خودتان لحظاتی پر از آرامش و تفکر عمیق را هدیه دهید تا بتوانید به ندای درونی خود، صدایی که می شناسید، گوش دهید و به آن توجه کنید. مسیر واقعی شما به سوی خوشبختی و سعادت شماست.

شماره چهار

شما به طرف ماندالای رویایی جذب شده اید.

اگر احساس می کنید جذب این ماندالا شده اید به این دلیل است که مطمئناً در چند شب گذشته پیام هایی را در رویاهای تان دریافت کرده اید. این پیام ها می توانند به صورت مکان ، اعداد ، کلمات یا چشم اندازهایی خاص باشند. شما به طور شهودی در جهتی خاص در حال هدایت هستید و نمی دانید. بنابراین چالش اصلی شما این است که شهود خودتان را بشناسید، به آن گوش دهید و توجه کنید، زیرا راهنمای او مطمئن شما از طرف کائنات به سوی خوشبختی است.

شماره پنج

شما ماندالای حفاظت را انتخاب کردید.

اگر احساس می‌کنید جذب این ماندالا شده‌اید، مطمئناً مصمم هستید که ترس‌ها، تردیدها و نگرانی‌هایی که شما را از پیشروی در مسیر رویاهایتان باز می‌دارد را کنار بگذارید تا بتوانید با اطمینان خاطر ادامه دهید. بدانید که اتفاق های آینده نتیجه انتخاب های امروز شماست. چالش اصلی شما این است که خودتان را در زندگی قوی کنید و اعتماد به نفس لازم را داشته باشید، زیرا از این طریق این پیام روشن را به کائنات خواهید داد که در هر شرایطی حاضرید پیروز و شاد باشید.

شماره شش

ماندالای فراوانی به چشم شما آمده است.

اگر احساس می کنید به سمت این ماندالا کشیده شده اید، مطمئناً در حال تجربه فرآیند ساختن چیزی هستید که باعث آوردن پول و فراوانی به زندگی شما خواهد شد. چالش اصلی شما این است که درک کنید و بپذیرید که چه با پول چه بی پول این زندگی و باورهای شما هستند که واقعیت شما را می سازند. هنگامی که تصمیم می گیرید باورهای تان را در مورد پول ارزیابی کنید و به اجازه دهید برخی از آنها را تغییر دهید، به طور خودکار درهای زندگی تان را به روی دنیایی از امکانات و رفاه باز می کنید.

.

منبع : سایت طلا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه