ارسال به دیگران پرینت

فال | فال کارتی | فال هفتگی

فال کارتی: یک کارت را انتخاب کنید و فال هفتگی خود را بخوانید

در این فال متوجه می شوید که چه چیزی را باید تغییر دهید تا احساس شادی بیشتری کنید؟

فال کارتی: یک کارت را انتخاب کنید و فال هفتگی خود را بخوانید

در این فال متوجه می شوید که چه چیزی را باید تغییر دهید تا احساس شادی بیشتری کنید؟

فال کارتی این هفته را بخوانید.

احساس شادی

احساس شادی حق همه است؛ اما، اگر بیش از حد غرق در افکار نامنظم، منفی و مشکلات بدون راه حل هستیم، چگونه می توانیم این احساس را داشته باشیم؟

اگر احساس می‌کنید همه چیز برای شما اشتباه پیش می‌رود، به این دلیل است که کاری انجام نداده‌اید که برعکس آن اتفاق بیفتد. بله، شما می توانید شادی خود را ایجاد کنید، کلید در تغییراتی است که ایجاد می کنید.

برای اینکه بدانید چه تغییراتی باید انجام دهید تا خود را شادتر کنید، این تست شخصیت را انجام دهید. شما فقط باید یکی از سه کارتی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. سپس همانطور که توسط Namastest گزارش شده است، بررسی های انتخابی خود را بخوانید.

1. کارت 1

ساده کردن زندگی به ما کمک زیادی می کند تا شادی را ایجاد کنیم و از ساده ترین چیزها لذت ببریم. بنابراین نگرانی هایی را که راه حلی ندارند رها کنیم و زندگی را همانطور که هست بپذیریم.

بعلاوه افرادی که همه چیز را پیچیده می کنند را کنار بگذارید و ببینید چقدر راحت با چیزهای ساده در زندگی خوشحال می شوید.

2. کارت 2

برای پر کردن زندگی خود با شادی، زمان تحول فرا رسیده است، یعنی ایجاد یک تغییر 180 درجه. با تمام ایمان شروع کنید: مستقل شوید، سرگرمی های خود را جدی بگیرید، صلح کنید و کینه ها را رها کنید.

وقتی تصمیم به انجام این کار گرفتید، خواهید دید که اکنون شما شروع به پر شدن از شادی خواهد کرد.

3. کارت 3

یک راه زیبا برای پر کردن خود با شادی این است که اگر افکار منفی شما را تنها نمی‌گذارند، خسته‌تر از حد معمول هستید، بدن درد و استرس دارید، پس تغییراتی را که باید ایجاد کنید تا احساس خوبی نسبت به خودتان ایجاد کنید را بررسی کنید. مراقبت از خود و شفا برای شما شادی زیادی به ارمغان می آورد، شما آن را احساس خواهید کرد.

 

 

حجم ویدیو: 3.15M | مدت زمان ویدیو: 00:01:51
منبع : سایت طلا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      دو

    • بی چاره ارسالی در

      این فال هاتون هم بدرد نمی خوره من یه آدم بدبخت بی چارم که هر چی تلاش کردم به آرزوهام نرسیدم دوست داشتم بمیرم ولی حیف که یه سری مسئولیت رو دوشمه 😔همه دنیام شده غم و بدبختی خوش به حال شماها که خوشبختین وامید دارین

      • نا شناس ارسالی در

        دوست عزیز به نام بیچاره متاسفم برای احساسی که داری لطفا سعی کن دیدگاه و حس خودتو به زندگیت تغییر بدی زیرا این خود تو هستی که می تونی به خودت کمک کنی زندگی سخته بله قبول دارم ولی برای خودت دلخوشی و اشتیاق ایجاد کن بدخواهی ید که دنیات یهچیز دیگه میشه همه مشکلات خودشونو دارن ولی یکی مثل من در لحظه زندگی می‌کند و بیخیال همه چیز و همه کس هستم و فقط آرامش و قشنگی های دنیا رو سعی میکنم ببینم منم به مرگ خود کشی فکر کردم بارها ولی دیدم هر چه از خدا برام برسه عالی و باید دوستش بدارم لطفا قوی باش و بجنگ و از منویات دوری کن برات حال خوب و آرامش آرزو میکنم

      • ناشناس ارسالی در

        آدم فک کنه بدبخته براش هی بدبختی میاد .بعد از گذشت بدبختی پشت سر هم خوشبختی میاد

      • بنده خدا ارسالی در

        واقعا راست و درست میگی
        دمت گرم

      • ناشناس ارسالی در

        عزیزم این چه حرفی

    • دریا ارسالی در

      دریا

    • ناشناس ارسالی در

      (احساس تنفر از خود )روزانه حسش میکنم!!!اینقدر حال آدمو میگیرن که احساس خفگی میکنی حس میکنی انگار تو یه قفس کوچک حبس شدی و این قفس هی تنگ و تنگتر میشه!!!خوشحالی کجاااا؟؟¿ اصن خوشحالی وجد داره این کلمه؟؟؟؟

    • فکر ارسالی در

      مفید بود....در لحظه زندگی من🤝♥️

    • ناشناس ارسالی در

      من همیشه فرد ارام وخوش خنده هستم وسعی میکنم درمورد اشتباهاتم خودم رااصلاح کنم من خیلی گناهدارم برام دعا کنید وامیدوارن خدا دوتا داداشهام ومادرم وزن وبچه وخواهرام به سلامت باشن خدا تمام مریضهارو هن شفابده

    • احمدسبان ارسالی در

      من یک وسیله گیرم امده ودستم خاله نه براخودم برای زن وبچم دم عیده نه خرجی خونه دارن ونه لباس عیددرسته زنم طلاق گرفت۶ ولی وقتی خدجی ن اره احساس حقارت میکنم به نسرشما چکارکنم لطفن یک راهی جلومن بگزارید ممنون میشم

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه