ارسال به دیگران پرینت

مار | حمله مار | حمله مار به کارگران

حمله وحشتناک مار سه متری به کارگران | مار عظیم پیتون کارگران یک ساختمان را غافلگیر کرد+ویدئو

بارش‌های اخیر فصلی در تایلند، مراکز مدیریت حوادث در بانکوک هر ۱۵ دقیقه یک تماس درخواست کمک دریافت می‌کنند که آن‌ها را از پای درآورده است

حمله وحشتناک مار سه متری به کارگران | مار عظیم پیتون کارگران یک ساختمان را غافلگیر کرد+ویدئو

حمله غافلگیر کننده مار پیتون به کارگران یک رستوران در بانکوک

بارش‌های اخیر فصلی در تایلند، مراکز مدیریت حوادث در بانکوک هر ۱۵ دقیقه یک تماس درخواست کمک دریافت می‌کنند که آن‌ها را از پای درآورده است.

بارش‌های شدید و جاری شدن سیل در تایلند موجب بروز بحران دیگری در این کشور شده است: هزاران مار مجبور به خروج از مخفیگاههایشان شده اند و به خانه‌های مردم حمله می‌کنند. تونی چِنگ گزارش می‌دهد:

تماسی اضطراری و شروع کاری که به خوبی تمرین شده است. اما این آتش نشانان شلنگ آتش نشانی با خود نمی‌برند. آن‌ها این روز‌ها به تهدید دیگری عادت کرده اند. این یک مارگیر است؛ یکی از افسران پلیس سابق که اکنون رئیس یک گروه واکنش سریع است. امروز آن‌ها به دنبال یک شکارچی مرغ و خروس هستند که در صحنه جرم مشغول هضم غذایش است.

این مار سه متری تلاش می‌کند فرار کند، اما راهی برای مخفی شدن ندارد. بعد از کشمشکی کوتاه آن را داخل یک گونی می‌اندازند و می‌برند. در ایستگاه آتش نشانی دو اتاق مملو از این مهاجمان لغزنده شده است. جایشان تنگ است، اما دست کم به آن‌ها غذا می‌دهند. مراکز مدیریت حوادث در سراسر بانکوک اکنون سالانه ۶۰ هزار تماس در ارتباط با مار‌ها دریافت می‌کنند که دو برابر تماس‌ها در پنج سال پیش است.

پانیتی لائونگبود، مرکز تولید پادزهر صلیب سرخ : در آفریقای جنوبی و هند (پادزهر کافی تولید نمی‌شود)، چون آن‌ها تولیدکننده رسمی پادزهر ندارند و شرکت‌های بزرگ تولید را متوقف کرده اند، چون سود نمی‌کنند.

 

منبع : برترین ها
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • علی ارسالی در

      مار پیتون خطرناک نیست ولی من از مار خیلی می ترسم

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه