ارسال به دیگران پرینت

محور شمشک به دیزین از فردا بسته می شود

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شمیرانات اعلام کرد: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر آغاز بارش برف و کولاک در ارتفاعات استان تهران، محور شمشک-دیزین که فقط اسکی‌بازان اجازه تردد از این مسیر را داشتند، از فردا (چهارشنبه) تا مساعد شدن اوضاع بسته می شود.

محور شمشک به دیزین از فردا بسته می شود

رضا حاجتی صبح سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران توضیح داد: طبق مصوبه فرمانداری شمیرانات و به صورت کلی، این مسیر تا قله فقط برای تردد اسکی‌بازان و با اعمال محدودیت (تعطیلی در ۳ ماه زمستان، شرایط کولاک، ایام هشدار زرد و ...) با نظارت کارگروه فرمانداری، راهداری و شورای اسلامی شهر شمشک باز است.

وی ادامه داد: اما با توجه به هشدار سازمان هواشناسی از فردا تا مساعد شدن اوضاع جوی این محور برای اسکی بازان نیز بسته می شود.

محور فرعی شمشک - دیزین (۸ کیلومتر) واقع در استان‌های البرز و تهران نیز مدت هاست به دلیل نبود ایمنی کافی بسته است.

انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران در این باره تیرماه ۱۳۹۹ بر تسریع ایمن‌سازی این محور تاکید کرده و گفته بود: عملیات بازگشایی جاده شمشک به دیزین (محور مواصلاتی استان تهران و البرز که دسترسی به مازندران را تسهیل می‌کند) باید تسریع شود و ما از هر اقدامی در این راستا، در حوزه مدیریتی استان تهران حمایت خواهیم کرد.

شمیرانات با آب و هوایی کوهستانی متشکل از شهر شمیران و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با مساحت ۱۲۸ هزار هکتار در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه