ارسال به دیگران پرینت

تمام مسیرهای استان تهران لغزنده است

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران اعلام کرد: بر اثر بارش‌های برف و باران تمامی مسیرهای استان لغزنده است و هم اکنون بارش برف در مسیرهای امامزاده داود (ع)، آزاد راه تهران_ شمال محدوده شهرستانک و بخشی از شهرستان های فیزوزکوه و شمیرانات در جریان است.

تمام مسیرهای استان تهران لغزنده است

ادل مصدقی شامگاه جمعه در این باره  گفت: در سایر مسیرهای استان تهران از جمله آزاد راه های کرج؛ قم، پردیس و ساوه بارش باران بشدت در جریان است.

معاون راهداری استان تهران ادامه داد: بدلیل این بارش ها تمامی مسیرهای استان لغزنده است و از رانندگان درخواست می شود بدلیل کاهش دید افقی و لغزندگی با احتیاط حرکت کنند.

وی همچنین از رانندگان خواست به هنگام سفر در مناطق کوهستانی خودرو خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند و نیروهای راهداری در مناطق برف گیر و سایر مسیرهای استان تهران به حالت آماده باش درآمدند.

به گفته مصدقی، ۲۷ باب راهدارخانه نیز آماده اسکان افراد در راه مانده است.

وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی در مسیرهای استان تهران نیز گفت: تردد در بیشتر مسیرهای ورودی تهران از جمله کرج، پردیس و شهریار بصورت پرحجم در جریان است.

معاون راهداری استان تهران همچنین از رانندگان خواست جهت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی در تمام مسیرهای کشور با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه