ارسال به دیگران پرینت

۱۰ واقعیت کمتر شنیده شده در مورد مایکل جکسون

در اوج دوران شهرت و موفقیتش، مایکل جکسون بدون شک یکی از مشهورترین چهره های روی کره زمین بود که در هر قاره طرفداران بسیاری داشت. با این وجود او از خود میراث هایی بسیار عجیب تر از هر کس دیگری به جای گذاشت، از یکی از پرفروش ترین هنرمندان تمام دوران تا اتهامات مربوط به سوء استفاده جنسی از کودکان، اعتیاد هولناک به جراحی پلاستیک و خبرهای رسانه های زرد در مورد او که مرز بین واقعیت و افسانه در آن ها مشخص نبود. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با واقعیاتی و عجیب در مورد مایکل جکسون آشنا کنیم.

۱۰ واقعیت کمتر شنیده شده در مورد مایکل جکسون

۱۰- مایکل جکسون می خواست مرد عنکبوتی باشد

همه ما در مورد داشتن قدرت های فراانسانی رویاپردازی می کنند اما برای بسیاری از ما تنها در حد رویاهای بیفایده باقی می مانند. اما مایکل جکسون در این مورد کمی جدی تر بوده و در اواخر دهه ۹۰ سعی داشت کمپانی ماروی کامیکس که اعلام ورشکستگی کرده بود را بخرد. رویای او این بود که فیلم مرد عنکبوتی را با بازی خود بسازد. از بخت بد جکسون اما رویای او به واقعیت بدل نشده و در نهایت فیلم مذکور با بازی توبی مگوایر ساخته شد. اما او بیکار ننشست و بعد از اینکه خبر رسید فیلم مردان ایکس ساخته خواهد شد تلاش کرد از قدرت لابی گری اش برای بدست آوردن نقش پروفسور ایکس استفاده کند اما این نقش نیز در نهایت به پاتریک استیوارت رسید.

مایکل جکسون

۹- او واقعاً به بیماری لک و پیس مبتلا بود

در دوران جوانی اش، مایکل جکسون یک ظاهر آفریقایی آمریکایی داشت اما در دهه ۱۹۸۰ پوست او به مقدار قابل توجهی روشن شد. جکسون ادعا می کرد که به یک بیماری پوستی به نام vitiligo یا پیسی (برص) مبتلا شده که باعث شده رنگ پوست وی به شدت تغییر کرده و روشن شود. بسیاری ادعای او را نپذیرفتند اما کالبدشکافی های پس از مرگ ادعای وی را ثابت کرد. پیسی یک بیماری نادر پوستی است که باعث می شود سلول های تولید کننده ملانین دچار نقص شده و نتوانند وظیفه خود را به درستی انجام دهند. این بیماری خود را در قالب لکه هایی نشان می دهد که دائماً در حال رشد بوده و شکلشان تغییر می کند. مایکل جکسون با استفاده از یک نوع کرم روشن کننده که Porcelana نام داشت پوست خود را روشن می کرد اما نمی دانیم که استفاده از این کرم برای پوشاندن لکه ها بوده یا اینکه روشن کردن پوست خود باعث پیسی شده است.

 

مایکل جکسون

۸- مایکل جکسون به شکلی پنهان طاس بود

مایکل جکسون در انظار عمومی همیشه موهای بی نقصی داشت. او در کودکی موهایی به سبک سیاهپوستان آمریکایی داشته و در بزرگسالی نیز موهایش را بلند می کرد. با این وجود بعد از ۱۹۸۴، جکسون ناچار به استفاده از کلاه گیس شد. هنگام فیلمبرداری یک آگهی تبلیغاتی برای پپسی که باید شبیه یک کنسرت زنده به نظر می رسید، یک آتش سوزی رخ داد. در جریان ششمین برداشت این آگهی تبلیغاتی، انفجاری که برنامه ریزی شده بود کمی زودتر از موعد مقرر رخ داده و باعث آتش گرفتن موهای جکسون شد. برای لحظاتی او به رقصیدن ادامه داده و از آتش گرفتن موهایش بی اطلاع بود.

حاضران به سرعت دست به کار شده و آتش را خاموش کردند اما دیگر دیر شده بود. او در قسمتی از صورت و سر خود دچار سوختگی های درجه دوم و سوم شده بود. برای جبران این مشکل، جکسون وادار شد که در قسمت پیشانی و خط رویش موی خود تتو انجام داده و از یک نوع کلاه گیس استفاده کند که به موهای خودش متصل می شد. ویدیو مربوط به این حادثه برای ۲۵ سال پنهان باقی ماند اما در سال ۲۰۰۹ توسط مجله Us Weekly منتشر شد که با اعتراض شدید کمپانی پپسی همراه بود.

مایکل جکسون

۷- جراحی پلاستیک مایکل جکسون

ماجرای آگهی تبلیغاتی پپسی علاوه بر سوزاندن موها و پوست سر جکسون، عوارض دیگری نیز داشت. جراحی هایی که وی به دنبال این حادثه انجام داد نقش مهمی در اعتیاد او به داروهای مسکن و علاقه وسواس گونه به حراحی پلاستیک داشت. در زندگینامه اش با عنوان Moonwalk در سال ۱۹۸۸، مایکل جکسون به انجام دو مورد رینوپلاستی (ظاهراً برای نفس کشیدن بهتر و راحت تر) و فرو رفتگی که در چانه اش ایجاد شد اعتراف کرد. او بهانه های جالب دیگری برای دیگر تغییراتی که در صورت خود ایجاد کرد تراشید- از بلوغ جنسی تا رژیم غذایی گیاهی و گریم های پیش از برگزاری برنامه و سیستم نورپردازی- اما واقعیت این است که او در موارد متعددی جراحی های زیبایی انجام داد.

پزشکان بر این باور بودند که جکسون از بیماری بدشکلی جسمی رنج می برد و از جراحی زیبایی برای بهبود ساختار استخوان چانه، تغییر ساختار لب ها و بالا کشیدن پیشانی در کنار چندین جراحی زیبایی بینی استفاده کرده است. گفته می شود که پدرش، جو، در کودکی او را با عباراتی مانند «دماغ گنده» تحقیر کرده که نقش مهمی در وسواس جکسون نسبت به بینی اش داشته است.

مایکل جکسون

۶- ماجرای شامپانزه های مایکل جکسون

مایکل جکسون در اوایل دهه ۱۹۸۰ شامپانزه ای به نام بابلز را در کودکی از یک مرکز تحقیقاتی مربوط به نخستی ها در تگزاس خریداری کرد. برای سال ها این دو در کنار هم دیده شده و بابلز مانند یک نوزاد در بسیاری از حضورهای جکسون در انظار عمومی و برنامه هایش به کمر او چسبیده بود. بدین ترتیب رسانه های زرد داستان های زیادی در مورد این شامپانزه منتشر کرده بودند که دستکمی از شایعات متعدد در مورد صاحبش نداشت. بابلز در اتاق پذیرایی همراه جکسون غذا خورده، در رختخواب مخصوص بچه ها خوابیده و یاد گرفته بود خودش به دستشویی برود. جکسون حتی رقص مخصوص راه رفتن روی ماه را نیز به او یاد داده بود.

برخی دیگر از شامپانزه های جکسون نیز رفتارهای عجیبی داشتند، از جمله مکس که قبل از رفتن به رختخواب، کهنه کثیفش را در می آورد. با این وجود با بالا رفتن سن بابلز و رسیدنش به بلوغ جنسی، بیش از قبل قوی و خشن شد و مایکل از ترس اینکه به پسرش حمله کند تصمیم گرفت بابلز را به یک مرکز نگهداری از شامپانزه ها بسپارد. در سال ۲۰۰۳ نقل شد که بابلز دست به خودکشی زده و به بیمارستان منتقل شده است. امروزه بابلز در دهه چهارم زندگی خود قرار داشته و در یک مرکز نگهداری از شامپانزه ها در فلوریدا نگه داشته می شود. او اوقاتش را با نقاشی کردن، گوش دادن به نوای فلوت و گشت و گذار با یک شامپانزه بالغ تر به نام سم می گذراند.

مایکل جکسون

۵- ماجرای خرید بقایای مرد فیل نما

در اواسط دهه ۱۹۸۰، تقریباً همزمان با روشن کردن پوستش، مایکل جکسون به یک عنصر دائمی در اخبار مجلات زرد تبدیل شد. در ادامه به او لقب تحقیرآمیز «واکو جاکو» (Wacko Jacko) داده شد، لقبی که مقصر به وجود آمدن آن اما خودش بود. یکی از اولین داستان های عجیب و غریب در مورد جکسون در سال ۱۹۸۶ خبرساز شد، و آن اینکه اعلام گردید وی برای جوان ماندن در طول روز ساعاتی را در داخل یک محفظه اکسیژنه تحت فشار می گذراند. بعدها مشخص شد که این داستان غیرواقعی را خود جکسون به گوش رسانه ها رسانده است. همچنین  در آن دوران خبری دیگر منتشر شد مبنی بر اینکه جکسون می خواهد بقایای جوزف مریک معروف به مرد فیل نما را بخرد. این خبر نیز در واقع یک داستان ساختگی بود که توسط خود جکسون و مدیر برنامه هایش شایع شده بود.

مایکل جکسون

۴- سوء استفاده جنسی از کودکان

در دوران کودکی و اوایل ستاره شدن، مایکل جکسون به شدت توسط پدرش مورد بدرفتاری و سوء استفاده قرار می گرفت. او به طور مداوم کتک خورده و ناسزا می شنید. جکسون در مصاحبه با اپرا وینفری ادعا کرد که همواره گریه کرده و آنقدر از پدرش می ترسیده که با دیدن او استفراغ می کرده است. شاید همین موضوع باعث شد که جکسون در دوران بزرگسالی نیز رفتار بچگانه ای داشته و او را به سمت کودکان ستاره ای مانند مکالی کالکین بکشاند تا در مرکز بازی مخصوص خود با نام نِوِرلند رنچ با آن ها بازی کند. این مجموعه دارای یک پارک سرگرمی بزرگ به وسعت ۲,۷۰۰ هکتاری با باغ وحش، پارک بازی و دو ریل قطار بود. این مجموعه نام خود را از «نِوِر نِوِر لند» فیلم Peter Pan گرفته بود، جایی که پسرها در آن بزرگ نمی شدند.

در ابتدا گمان می رفت که مایکل قصد داشت شادی های دوران کودکی که در گذشته از آن ها بی نصیب بود را تجربه کند اما در سال ۱۹۹۳ اتهامات هولناکی متوجه او شده و ایوان چندلر او را به سوء استفاده جنسی از پسر ۱۳ ساله اش جوردن کرد. در نهایت کمپانی بیمه مایکل با پدر جوردن توافق کرده و ۱۵ میلیون دلار به وی پرداخت تا از شکایتش بگذرد. بعدها ایوان چندلر خود به یک نمایشنامه نویس و دندانپزشک پاره وقت تبدیل شد. کری فیشر در کتاب Shockaholic خود ادعا کرد که چندلر در دهه ۱۹۸۰ کارهای دندانپزشکی غیرضروری روی او انجام داده تا وی بتواند مورفین دریافت کند. بعد از این ماجرا بود که چندلر ادعا کرد طرفداران مایکل جکسون او را تعقیب می کنند و برای تغییر داده چهره خود و مخفی شدن از چشم این طرفداران دست به جراحی زیبایی زده است.

مایکل جکسون

در سال ۲۰۰۶، ایوان ظاهراً با یک میله هالتر و چماق به پسرش جردن حمله کرده است. در سال ۲۰۰۹ و ۵ ماه پس از مرگ مایکل جکسون، ایوان چندلر با شلیک گلوله به سرش، به زندگی خود پایان داد. جکسون همچنین در دسامبر ۲۰۰۳ نیز با اتهام سوء استفاده جنسی مواجه شد. پلیس به نورلند رنچ یورش برده و مایکل نیز این عمارت را ترک کرده و دیگر به آن بازنگشت زیرا می گفت که دیگر نمی تواند این مکان را خانه خود بداند. دادگاه او در اواخر ژانویه ۲۰۰۵ آغاز شده و جوردن چندلر نیز برای اینکه مجبور نباشد در دادگاه شهادت بدهد کشور را ترک کرد. چندلر از قبل برای رهایی از پدر و مادرش به دادگاه شکایت کرده و به شدت از این می ترسید که مجبور شود گفته های آن ها را علیه جکسون بازگو کند. این دادگاه در ۱۳ ژوئن رأی به بی گناهی جکسون در تمامی اتهامات داد.

در سال ۲۰۱۳، وید رابسون رقصند که در دادگاه سال ۲۰۰۵ شهادت داده بود جکسون هیچ گاه به شکلی نامناسب به او دست نزده است، علیه وراث جکسون اقامه دعوی کرده و ادعا کرد که در کودکی توسط جکسون مورد بدرفتاری جنسی قرار گرفته است. روابط جکسون با کودکان بسیار ناسالم و نامتعارف بوده و به آن ها اجازه می داد که در رختخواب با او بخوابند. از تمام کودکانی که تا آن موقع با جکسون ارتباط داشتند خواسته شد در دادگاه شهادت بدهند و جملگی سوگند یاد کردند که وی در حضور آن ها هیچ فعالیت جنسی نداشته است. چندلر در شهادت خود گفته بود که آلت جنسی جکسون ختنه شده بود اما پس از مرگ جکسون، گزارش کالبدشکافی عکس این موضوع را نشان می داد.

مایکل جکسون

۳- نقشه  فرار از زندان

زندان جایگاه قاتلان، متجاوزان و سارقان است اما حتی آن ها نیز برخی خطوط قرمز اخلاقی را رعایت کرده و به شرافت انسانی باور دارند. از این رو کسانی که به جرم بدرفتاری و سوء استفاده از کودکان به زندان می افتند همواره مورد اذیت و آزار زندانیان قرار دارند و حتی بدتر از آن. اگر مایکل جکسون گناهکار شناخته شده و به زندان می افتاد، این خطر در کنار شهرتش می توانست برایش دردسرساز شده و همین موضوع باعث می گردید که وی جدای از دیگر زندانیان در سلولی انفرادی به سر ببرد. با این وجود خانواده جکسون خیال نداشتند که بگذارند پسرشان مشقات دوران زندان و سلول انفرادی را تحمل کند. در سال ۲۰۰۵ و در شرایطی که دادگاه به اتهامات جنسی او رسیدگی می کرد، جرمین جکسون یک جت شخصی را آماده کرده بود تا به محض اطلاع او، جکسون را به بحرین ببرد زیرا این کشور قرارداد استرداد مجرمان با ایالات متحده نداشت. به گفته جرمین، جکسون از این موضوع اطلاعی نداشته است.

مایکل جکسون

۲- کفش های خاص مایکل جکسون

مایکل جکسون یکی از بهترین رقصنده های دوران خود و هر دوره دیگری بود. اگر چه او رقص مشهور به رقص روی ماه را ابداع نکرد اما بدون شک آن را بهبود بخشیده و به مرحله کمال رساند. با این وجود حتی مایکل نیز نمی توانست قانون جاذبه را نقض کند هر چند دیده می شد که در زاویه ۴۵ درجه ای بایستد که بسیار فراتر از توان انسانی است. این کار با یک پتنت اختراع خاص میسر شد که به جکسون و دو تن از شرکایش داده شد. این روش مربوط به یک جفت کفش بود، پاپوشی با یک شکاف در قسمت پاشنه که به یک چنگگ هایی بازشدنی در کف صحنه متصل قلاب می شد. مایکل این نوع کفش را نه برای کسب درآمد بلکه به منظور جلوگیری از استفاده دیگران از کارکرد آن این کار را کرد. این پتنت اما در سال ۲۰۰۵ و بعد از نپرداختن حق پتنت، لغو گردید.

مایکل جکسون

۱- ربات غول پیکر

پیش از سری کنسرت های بدفرجام «This Is It»، مایکل جکسون یک بازگشت بزرگ را برای سال ۲۰۰۵ در لاس وگاس برنامه ریزی کرده بود. او قصد نداشت که در این کنسرت ظاهر و اعمال کنسرت های کلاسیکش را تکرار کند بلکه می خواست از لباس هایی استفاده کند که با استفاده از نور خورشید تغذیه شده و رنگ آن ها همراه با رنگ صحنه تغییر نماید. همچنین در این کنسرت قرار بود یک ربات غول پیکر ۱۵ متری با طاهر جکسون نیز حضور داشته و در صحرای نوادا جولان دهد به طوری که هر کسی از فرودگاه مک کاران بتواند آن را ببیند.

وقتی که این نقشه به جایی نرسید، قرار شد که یک هتل و یک کازینو به تم مایکل جکسون ساخته شود که یک آدم آهنی در ورودی آن ها حضور داشته و اسلحه ای لیزری داشته باشد. اما در آن دوران به تازگی دادگاه های مربوط به اتهامات جنسی جکسون به پایان رسیده و ستاره او در مسیر افول قرار داشت و در نهایت نتوانست سرمایه لازم برای این بلندپروازی ها را تامین نماید. آن ربات به رویایی تبدیل شد که مایکل جکسون با خود به گور برد.

منبع : روزیاتو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • بی نام ارسالی در

      متاسفم برای نویسنده این متن!از غرض ورزی گذشته حتی نتونسته ظاهرا بی طرفی رو رعایت کنه!

      • Dorsa ارسالی در

        واقعا از چشم هام مغزم عذر میخواهم که چنین چرندیاتی رو خوندم!!سوء استفاده جنسی؟؟؟‌لطفا اگه چیزی در رابطه با شاه موسیقی پاپ جهان نمیدوند مطلب نزارید!! همه میدونن که مایکل هیچوقت این کار هایی ک شما میگید رو نکرده😐واقعا که!

      • ناشناس ارسالی در

        کاربر )ف(


        چند سالته
        اول که پادشاه صنعت کیپاپ بی تی اس دوم این که
        تو خودت از کجا می دونی اینا واقعیته یا دروغ اون موقع هنوز چشات اتاقت رو ندیده بوده جه برسه به مایک جکسون

      • ناشناس ارسالی در

        حرف نباشه بچه

    • ناشناس ارسالی در

      بسیار عالی ممنونم

      • ف ارسالی در

        اینا همش چرندیاته اینارو سازمان اف بی آی امریکا سرهم کرده تا عوام فریبی بکنه تا کارهای بدخودشو پشت این مزخرفات پنهان بکنه چون مایکل جکسون براشون خطرسازشده بود چون داشت مردم و ازیه چیزایی آگاه میکرداونو کشتن بعدشم برای اینکه یه دلیلی برای این کارشون پیدا کنن دست به کشتن و درست کردن صفحه پشت سر مایکل جکسون زدن و درست کردن وبعدشم به خانواده های مثلا قربانی پول دادن تا بیان و علیه اون بیچاره بدروغ شهادت بدن واقعا که براشون متاسفم خدا لعنتشون کنه اما مردم احق نیستن ومیدونن که واقعیت چیزدیگه ای بوده نه چیزایی که اینا میگن روح مایکل جکسون عزیزشاد ویادش تا ابد گرامی و دشمنانش نابود آمین

      • مهسا ارسالی در

        اره واقعا عالیه یه عالمه دروغ و چرندیات پشت سر این ادم بزرگ

      • مهسا ارسالی در

        خیلی متاسفم واسه نویسنده
        تا تونسته این مرد بزرگو حقیر جلوه داده
        دلم میخواد همچین ادمی فقط کمی سطح اگاهیشو بالا ببره
        واسه اونایی هم که در مورد مایکل ممکنه سوالاتی داشته باشن پیشنهاد میکنم ویدیو های انجمن حامیان مایکل جکسونو ببینن

    • . ارسالی در

      واقعا که برا تون متاسفم واسه اون خدا بیامرز شایعه بسازید برید جهنم ایشالا

    • مونواکر ارسالی در

      من احمقم

    • مونواکر ارسالی در

      من عاشق همه شما مونواکرای عزیز هستم
      خیلی ممنونم که از مایکل حمایت میکنید
      مایکل یه فرشتس اون هیچوقت کار بدی انجام نداده

      • Ava ارسالی در

        دم شمام درد نکنه که از مایکل حمایت میکنید

      • مهسا ارسالی در

        ما هم همینطور

    • Sg ارسالی در

      واقعا که برای مایکل استوره ی پاپ شایعه میسازید

    • Michael jackson lover ارسالی در

      اصلا راضی نبودم بیشترش دروغ بود مثل استخوان های مرد فیل نما یا عمل هوی جراحی متعدد!اصلا اینطور نبوده!
      ماجرای تجاوز هم که کاملاساختگی بوده و شما اصلا حقیقت رو ننوشتید

      • مهسا ارسالی در

        اره دقیقا
        طرف انگار مشکل شخصی داره باهاش

    • A ارسالی در

      مایکل جکسون یه آدم کامل نبود اما کارای خوبش اونو مشهور کرد

      • مهسا ارسالی در

        ببین جناب هیچکس کامل نیست
        این مردم ممکنه عیب و ایراداتی داشته باشه
        ولی میدونی از چی مطمئنم؟اینکه ایشون یه فرشتن و ب هیچ وجه این وصله ها بهشون نمیچسبه

    • ناشناس ارسالی در

      دروغ

    • ناشناس ارسالی در

      برخی مطالب مغرضانه بود. برای همین هیچ وقت نمیتونم به منابع فارسی اطمینان کنم!

    • مونواکر ارسالی در

      ايشالا بمیری بری جهنم کاش یکم تحقیق کنید بعد بیاید دروغ بنویسید

      • Yas ارسالی در

        منم از ته دل همین آرزو رو دارم ، من اینارو خوندم عذاب وجدان گرفتم نویسنده‌ی این مزخرفات چجوری میتونم شب سرشو بزاره رو بالش ،چقدر چرند و پرت و پلا نوشته خدا نگذره ازش
        مایکل یه فرشته از بهش بود که تو دنیایی که امسال اینها زندگی میکنند فقط اذیت میشد،اون فقط و فقط عشق میداد به مردم ،جوابش اینه؟
        تهمت دروغ و چند

    • K ارسالی در

      واقعا که حسودی میکنی مایکل نصف متن دروغ بود

      • مارال ارسالی در

        من مایکل جکسون را خیلی دوست دارم اگه کانال داره منم عضو کنید

    • ناشناس ارسالی در

      نصفش دوروغ بود و همه میدونن مایکل شخصیت یه استوره رو داشت

    • ممم ارسالی در

      ایا این اصن ادم بودهخخخخ

      • Moon ارسالی در

        بله ایشان یک انسان بوده این شمایید که نیستید♡

    • Sahar ارسالی در

      همش دروغه

    • ناشناس ارسالی در

      اینا همش دروغه متاسفم واسه منبع خبری

    • امیر ارسالی در

      خدایا منو ببخش که این متن چرتو خوندم آقای نویسنده لطفا وقتی چیزی نمیدونی چرت ننویس درسته اتهام بهش زدن ولی تو دیگه خیلی گنده ش کردی مایکل خیر بوده و پول هر کنسرتی رو خرج فعالیت های خیریه میکرده روحش شاد ویادش گرامی😢😢😢

    • ناشناس ارسالی در

      مایکل همونی بود که جلوی فراناسونا ایستاد و در اخر کشتنش چون داشت به اسطوره تبدیل میشد پس بدون تحقیق نظر نده نویسنده محترم

      • Yas ارسالی در

        داشت تبدیل نمیشد،تبدیل شد😎✌️ مایکل جکسون همیشه یه اسطوره و قهرمان باقی میمونه و تو قلب طرفدارهاش و آدمایی که بویی از انسانیت بردن زندست
        اون یه فرشته بود که این زمین لیاقتشو نداشت💔

      • Yas ارسالی در

        من واقعا واست متاسفم یه تیتر دهن پر کن زدی بعد یه عالمه چرند و دروغ نوشتی پشت سر یه آدم با روح بزرگ و بخشنده
        خدا نگذره ازت
        هرچند میدونم نمیگذره چون هرچقدر که مایکل برای ما عزیزه دو برابرش برای خدا عزیزه
        ما فقط نصف خوبی های مایکل رو دیدیم

      • ناشناس ارسالی در

        دقیقان بله او دربرابر فرا ماسونری ها ایستادگی کرد و آخر کشتنش همه شما رسانه ها دروغ می گین
        به مایکل جکسون تعمد
        میزنید

    • امین ارسالی در

      این اوسکولا یه جور از میگن مایکل انگار برادرشونه باهاش زندگی کردن چرت نگین بابا چه میدونین چی به چیه بچه ۱۰ ساله چه میفهمه مایکل جکسون چیه انقدر شعر نگین بابا.نویسنده از خودش در نیاورده که برای شما احمقا این اطلاعاتو به فارسی ترجمه کرده تا مثلا بخونید کارش هم درسته! احمقین همتون

      • ... ارسالی در

        بیشخصیت اسکل تویی مگه نویسنده داداشته ک اینجوری با اطمینان حرف میزنی؟یاد نگرفتی هنوز انقد زود مردمو قضاوت نکنی؟مایکل یه فرشته بود شر و ور تحویل نده

    • ناشناس ارسالی در

      احمقااا

    • Sajjad ارسالی در

      شعر جالبی ممنون . I'm story my eyes.

    • felany ارسالی در


      من شیفته مایکلم و هیچ کدوم این اتهامات رو قبول ندارم
      ولی ما انسانیم بر اساس دیده هامون حرف میزنیم پس لطفا نه پشت سرش بد بگید نه قضاوت کنید
      فن های عزیز لطفا اروم و صبور باشید و کسایی که فنش نیستن لطفا قضاوت نکنید
      نه ما فن ها میدونیم دقیقا چه اتفاقاتی افتاده نه شما

      اون دیگه تو این دنیا نیست
      پس لطفا تمومش کنید این حرفا رو

    • ارسالی در

      واقعا چرا
      این دروغها چیه که نوشتین
      حوصلتون سر میره برین بازی کنین نه اینکه بیاین پشت خواننده ها بد گویی کنید
      عن نخورین

    • VorteX ارسالی در

      واقعا که خجالت بکشید مایکل جکسون واقعا آدم بزرگی بود با این حرف های شما هم کوچیک نمیشه

    • ناشناس ارسالی در

      خاک رو سرت ای کاش همه مثل مایکل خوب بود خجالت بکش که این ها رو نوشتی

    • کیان ارسالی در

      اون بهترین ادم پاک روی زمین بود
      اون همه جونش رو میداد تا بچه های یتیم و بی سرپرست رو خوشحال کنه
      هیچ وقت از جنگ خوشش نمیومد
      روحت شاد😢😢

      • ناشناس ارسالی در

        دقیقا..اون یه فرشته بود😢💔

    • Somebody ارسالی در

      متنی پر از عقده

    • Mahdi ارسالی در

      احمق،مایکل جکسون محبوب ترین آدم روی زمینه تمام عمر خودش رو واسه بچه ها گذاشت عاشق بچه ها بود
      نمیدونم چرا این آدم بزرگ رو این قدر کوچیک میکنید همه این ها دروغه

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا متسفم این دروغارو پشت مایکل میگین همش دروغه باور نکنید 😐اصن مایکل چنین ادمی نیست من خیلی دوسش دارم کاش زنده بود:)

    • الی ارسالی در

      من از بچگی عاشق مایکل هستم بودم و خواهم بود اون یک‌استوره بود و خواهد ماند با این مزخرفات و دروغ ها نمی‌تونید ذره ای از محبوبیت مایکل کم کنید از خودتون خجالت بکشید سیاه پوستها اون به تمام دنیا معرفی کرد اون هم به عنوان یک هنرمند بزرگ

    • Parsa ارسالی در

      چرا دروغ میگین خاک بر سره نویسنده این تو اصلا مایکل جکسون رو میشناسی الکی حرف مفت میزنی

      • ناشناس ارسالی در

        من هیچ وقت نفهمیدم چرا برا اهنگاش از چیزای ترسناک استفاده میکرد ، شایدم میخواست به همه بفهمونه اینا خرافاته و چیزی به اسم ترس و سیاهی وجود نداره

    • مبینا ارسالی در

      بزنید who is king of music
      Who is king of dance
      Who is king of Pop
      Who is king of style
      برید سرچ کنید تا ببینید صنعت موسیقی و مد و رقص دست پادشاه مایکل جکسون می‌چرخه
      بزنید بزرگترین خیر و بشر دوست جهان
      بزنید most beautiful smile in the world
      وقتی کامل تحقیق کردید بعدش بیاید این چرندیات رو بنویسید

      • ........من ارسالی در

        اولا که پادشاه که بی تی اس بعدم
        شما یه چیزی بیار ثابت کن من هیچی درمورد این مایکل جکسون نمیدونم و دارم تحقیق می کنم ببینم کیه و هرچی می خونم یه چیزی یه چیز دیگه زو نقص می کنه
        ولی هیچ گفته نشده که مایکل جکسون پول کنسرت هاشو رو صرف خیریه می کرده

    • فریبا. ارسالی در

      مجبوری بنویسی؟؟؟دنبال توجهی؟؟اخه منو تو کی هستیم بخوایم چنین آدمیو قضاوت کنیم...برو گردو بازی بچه کوچولو...دوستان به منابع فارسی اعتماد نکنین

    • نگین ارسالی در

      مایکل‌جکسون‌ادم‌‌خیلی‌خوبی‌بود‌‌

    • ناشناس ارسالی در

      من‌عشق‌شم

    • زهرا حیدری ارسالی در

      بیشتر حرفای این مقاله اشتباهه ، پرونده کودک آزاری یه توتعه بود برای خدشه دار کردن اسم ام جی ، از ۲۰۰ بچه تو مزرعه نورلند سوال پرسیدن و همشون این حرف رو پس زدن ! ام جی رو ۲۵ دقیقه لخت تفتیش بدنی کردن تا تبرعه بشه ، گذشته از خوبی های این آدم مدارک هم ثابت میکنه که این حرفا اشتباهه

    • من هرچی درباره اش میخونم بیشترعاشقش میشم وهیچ حرفی ک پشت سرش بگن روقبول نمیکنم اون ادم بزرگی بوداون یه سیاه پوست بودک خودشوبنحواحسن در دنیامطرح کرد که دیگران نتونستن این همه ادمهای یللی تلیی بیشخصیت بیکاربیعارو گذاشتین دنبال یه فردی ک تلاش کرد کارگردخودشوگردونددیگرانوهم ساپرت میکردهی براش صفه میچینین بویی میکنین ک چی بشه؟خیلی هاپول داشتن این کارای مایکلونکردن ماهااسممون مسلمون هست ولی اون کارمامسلومنارومیکردماهافقط یدکه میلمونی رو میکشیم اون شخصیته باعظمتی بود انشاالله ک راست باشه وزنده باشه اگرهم دورغ گفت ک مرده خواست ازدست نامردان دوره خکدش خلاص بشه ارسالی در

      مایکل جکسون رو دوست دارم هرچی بیوگرافیشومیخونم بیشتربه عظمتش پی میبرم اون ادم خوبی بودو هست حالا یه تعداد میخواهن ادمای خوبوبد جلوه بدن یاحسودن یابیکار که ازاین پست بازیا لذت میبرن اون کارایی کرد که ادمای خوب ما اصلا فکرشوهم نکردن اون یه سیاه پوست بود جوری خودشومطرح کرد دردنیا ک تاقیام قامت هم اسمش سرزبونا هست حالا هرچی میخواین بگین پشت سرش البته در اطرافش دشمنان زیادی داشت حرفای مزخرف هم زیاد مینوشتن شما اونارو تکرار نکنین چون مطمئن نیستین فردا بایدجواب بدین .بقول خودش حتی یه نفرو قضاوت نکنین اون زنده هست ازدست یه تعداد بیشرم خودشوخلاش کرد طفلی چند سالی یه تهمت بهش میزدن واذیتش میکردن جبران مالی و روحی اش خیلی سخت بوده دیگه خودشومرده جازد ازدست پستان روزگار.انشااالله زنده و راحت باشه هرکجاک هست عزیزه برای من

    • ترنم ارسالی در

      قضاوتش نکنین بشماهاک کاری نداشت موندم چرا باهاش دشمنی میکنین..حرفای دشمناشوتکرار نکنین فردا بایدجواب پس بدین ادم خوبی بود صادق بود.موفق بود برای همون حسودامیخواستن ک خرابش کنن موفق نبودن هرکجا که هست روح وروان آزوده اش راحت باشه انشاالله

    • Kim ارسالی در

      واقعا متاسفم براتون که راجب پادشاه پاپ چنین مزخرفاتی نوشتین...مردم کودن نیستن که نفهمن مایکل بی گناه بوده...هیچکدوم از اتهامات ازار جنسی واقعیت نداره و تهمت بوده مایکل مرد بزرگی بوده و همیشه به بچها کمک میکرده اون قلب پاکی داشت...موثق ترین جایی که میتونین زندگی نامه مایکل جکسون رو بخونین ویکی پدیا هست

    • mahdie ahsany ارسالی در

      واقعا مزخرف ترین و چرت ترین و‌ دروغی ترین اطلاعاتی بود که خوندم واقعا متاسفم برای نویسنده این مطالب حداقل چهارتا مصاحبه هاشو گوش میکردین بعد اینارو مینوشتین

      • ناشناس ارسالی در

        خاک بر سرت که منابعت مصاحبه هست

    • زهره قاسمی ارسالی در

      شمایی که میگید مایکل جکسون عمل زیبایی کرده ، یا به فلان پسر تجاوز کرده یا میگید معتاد بوده و .... با شماها هستم ، شما از چه چیز مایکل جکسون خبر دارید؟ ایا میدونید که این تهمتها رو فقط ما ایرانیا به مایکل میزنیم؟ واقعا براتون متاسفم که اینقدر بی اطلاعید

    • S ارسالی در

      مغزهای کوچک زنگ زده... نویسنده احمق بیسواد داری راجب یه اسطوره حرف میزنی نه بقال چقال سر کوچتون که عقده ای بودنتو نشون نده لااقل اون اسکلیم ک میگه پادشاه کیپاپ بی تی اسه دوست عزیزم اینجا مطلب درباره پادشاه پااااپ هستش و میدونیم و پادشاه پاپ بی چونو چرا فقط مایکله و بس

    • ؟؟؟ ارسالی در

      مایکل کینگ آف پاپ بود و هست و معروف ترین آدم جهانه با این که 12 ساله که مرده هنوز هم معروف ترین هست اون توی خونش(نورلند)شهر بازی و اینا برای بچه ها ساخت که اونجا بازی کنن و عاشق بچه ها بود تازه اگر واقعا به کودکا صدمه زده بود توی دادگاه 2005 مجرم خونده میشد ولی قاضی اونو بی گناه تشخیص داد اون چه از لحاظ صدا چه رقص چه اخلاق و چه نیکوکاری و چه خلاقیت صد برابر بهتر از بقیه خواننده ها بود و هست علت این شایعه ها هم این بود که با ایلومیناتی دشمن بود و ایلومیناتی براش این شایعه های کودک آزاری و اینا رو درست کرد هر چند که موفق نشد

    • مصی همون استاد ارسالی در

      مایکل نمرده🙂🚶‍♀️
      ممکنه باور نکنید اما اطمینان میدم اون نمرده و یه روزی با تنتاسیون بر میگرده .

      • مونواکر ارسالی در

        چقدر این تهمت هارو ادامه میدین بسه دیگه ما احمق نیستیم مامونواکراتاابد طرفدارشیم
        پادشاه پاپ به خاطر کودکان آهنگ میخوند باحرف های بیشرفانه شما نمیتونین حتی یه مونواکر رو تحت تاثیر قرار نمیدهین مایکل باشما چیکار کرده بهش آزار میدین
        هرکی به مایکل هیت داده 🖕🖕🖕به مردگانش

    • ناشناس ارسالی در

      مایکل فرشته بود اینادهمش چرت و شایعس

    • مریم ارسالی در

      برید به مایکل تهمت نزنین بی شرف ها مگر نه دهن همه تون را از فک اش بیرون میکشم. و اونایی که میگن مایکل زنده است اونا غلط میکنن مایکل بخاطر چند بی‌ شرف ها تهت مریضی شدید قرار گرفت، و بعد هم فوت کرد توسط این الومناتی ها و هر بد بلای دیگر که هست، کسانی که میگن مایکل نمرده اونا 🖕🖕🖕

    • ناشناس ارسالی در

      .

    • ava💙 ارسالی در

      شما اگه خودتون مونواکر باشید تشخیص میدید کدوم دروغه کدوم راسته .
      و مایکل جکسون واقعا برایه من مثل خدایه دوم بود انگاری که خدا حنجره اش رو بوسیده بود 🖤💜😭😭💜
      روحش شاد

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه