ارسال به دیگران پرینت

بهترین استراتژی فارکس

بهترین استراتژی فارکس چه ویژگی هایی دارد؟

با یک جستجو ساده در نتایج گوگل میتوانید به ده ها استراتژی معاملاتی فارکس به صورت رایگان دسترسی داشته باشید ، یا در دوره های آموزش صفر تا صد فارکس شرکت کنید که علاوه بر آموزش مفاهیم ، استراتژی های معاملاتی را آموزش ببینید.

 بهترین استراتژی فارکس چه ویژگی هایی دارد؟

با یک جستجو ساده در نتایج گوگل میتوانید به ده ها استراتژی معاملاتی فارکس به صورت رایگان دسترسی داشته باشید ، یا در دوره های آموزش صفر تا صد فارکس شرکت کنید که علاوه بر آموزش مفاهیم ، استراتژی های معاملاتی را آموزش ببینید.

قبل از معرفی بهترین استراتژی فارکس به این سوال پاسخ دهید ...

چرا حدود ۹۰ درصد تریدرها به سوددهی مستمر نمیرسند و در نهایت با ضرر از بازار بزرگ فارکس خارج می شوند؟

مبتدی ها در شروع مسیر معامله گری فقط و فقط به دنبال استراتژی معاملاتی با درصد موفقیت بالا هستند و مدام از این شاخه به آن شاخه می پرند ، اما حرفه ای ها در کنار استراتژی سودده توانایی کنترل احساسات (دشمن اصلی تریدر) را دارند.

کنترل احساسات به معنای سرکوب احساسات نیست ، سال ها تلاش لازم است تا تریدر بتواند کاملا حرفه ای  ترس ، طمع ، حس انتقام و ... را مدیریت کند.

استراتژی های معاملاتی که فراگیر شده و همه تریدرها با آن آشنا هستند ۲ ایراد بزرگ دارد:

  • منسوخ شده است ( هیچ وقت با سبکی که همه از آن اطلاع دارند نمی شود به سوددهی مستمر رسید)
  • مکانیکال نیست ( نمیتواند تمام سوگیری ها و احساسات تریدر را در زمان انجام معاملات حذف کند)

بنابراین بهترین استراتژی معاملاتی فارکس باید ۲ ویژگی مهم ۱- انحصاری و جدید ۲- سیستم مکانیکال (مکتوب) را داشته باشد تا معامله گران به برآیند مثبت ماهانه و سالانه برسند.

آکادمی های فارکسی زیادی این ادعا را دارند که استراتژی انحصاری و جدیدی دارند که تحت هر شرایطی از بازار سیستم معاملاتی آنها سیگنال های باکیفیت تولید و در اختیار تریدر قرار میدهد.یعنی تریدر به جای آزمون و خطا فقط با اجرای سیستم به صورت کامل میتواند با حداقل ریسک به سوددهی برسد. اما کدام آکادمی های آموزش فارکس درایران به معنای واقعی بهترین استراتژی فارکس ( سبک انحصاری ترید + سیستم مکانیکال) را در اختیار دارند ؟

 آکادمی پیپ راز 

استراتژی معاملاتی تیم پیپ‌ راز کاملا انحصاری و جدید است(بدون الگو برداری از هیچ سبکی در دنیا) سال ها در لایو بازار تست شده و حالا با وین ریت بالای ۸۵ به علاقمندان به ترید آموزش داده می شود (تحت شرایط خاص)

سیگنال های رایگان فارکس

گروه پیپ راز برای اثبات این ادعای بزرگ ، هفته ها است سیگنال های رایگان در سایت خود منتشر میکند (هر هفته برآیند سیگنال های فعال شده منتشر می شود) تا علاقمندان به ترید با قدرت سبک معاملاتی پیپ راز کاملا آشنا شده و همزمان درآمد دلاری واقعی داشته باشند.

سیگنال طلا فارکس

سیگنال نفت

سیگنال داوجونز

سیگنال نزدک

سیگنال یورو دلار

 (آرشیو تمام سیگنال های رایگان در سایت پیپ راز موجود است)

(تمام سیگنال ها با پلن مدیریت ریسک و سرمایه حرفه ای منتشر می شود)

ترید بدون احساسات و بدون نیاز به نشستن طولانی پشت چارت از مزیت های اصلی استراتژی و سبک معاملاتی پیپ راز است ، همچنین نتایج کاربران که توانستند با این سبک خلاقانه ، حساب پراپ پاس کنند در سایت https://pipraz.com  قابل مشاهده است.

با پیپ راز 

نه پول به کانال های سیگنال بده

نه با سبک های منسوخ شده ترید کن

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه