ارسال به دیگران پرینت

شامپو | شامپو خشک | استفاده از شامپو خشک

چطور از شامپوی خشک استفاده کنیم؟

شامپوی خشک دارای نشاسته ذرت یا آلومینیوم است که روغن انباشته شده در ریشه مو را جذب می‌کند. به همین دلیل برای کسانی که نمی‌توانند هرروز موهای خود را بشویند بسیار مناسب است

چطور از شامپوی خشک استفاده کنیم؟

چطور از شامپوی خشک استفاده کنیم؟ 

شاید اسم شامپوی خشک را شنیده باشید و برایتان جالب باشد که کاربرد و طرز استفاده از آن را بدانید. شامپوی خشک یکی از محصولاتی است که می‌توان از آن به صورت‌های مختلف استفاده کرد. این شامپوها علاوه بر کمک به طراوت مو و از بین بردن چربی اضافه می‌توانند به حالت‌دهی مو نیز کمک کنند. اما این موارد در صورتی شدنی است که درست از شامپو استفاده کنید. 

شامپوی خشک دارای نشاسته ذرت یا آلومینیوم است که روغن انباشته شده در ریشه مو را جذب می‌کند. به همین دلیل برای کسانی که نمی‌توانند هرروز موهای خود را بشویند بسیار مناسب است. البته آرایشگران توصیه می‌کنند که هرروز موهایتان را نشویید چون مواد مغذی مو از بین می‌رود. شامپوی خشک محصولی است که می‌توان از آن در روتین روزانه مو استفاده کرد. 

طرز استفاده صحیح از شامپوی خشک 

طرز استفاده از شامپوی خشک به رنگ و نوع مو بستگی دارد. کسانی که موهای ظریف‌تری دارند به محصولی سبک‌تر مثل اسپری شامپوی خشک نیاز دارند تا موهایشان سنگین نشود. برای موهای ضخیم و چرب پودر شامپوی خشک توصیه می‌شود که روغن غیرضروری جذب شود. همچنین باید به نوع شامپوی خشکی که می‌خرید توجه کنید. برخی از آن‌ها برای جذب روغن خوب هستند و بعضی دیگر برای حالت دادن به مو. 

این نکته را در نظر داشته باشید که موقع استفاده از شامپوی خشک آن را زیاد نزدیک موها اسپری نکنید چون ممکن است سفیدی یا رطوبت شامپو روی موهایتان معلوم شود. سعی کنید از فاصله حدود 20 سانتی‌متری اسپری را به موهایتان بزنید و اجازه دهید که 30 ثانیه بماند تا جذب شود. با استفاده از دست یا برس می‌توانید شامپوهای اضافی روی موها را پاک کنید. حتماً یک تا دو روز متوالی از شامپو استفاده کنید. بعد از دو روز شامپوی خشک مثل چیزی اضافی روی ریشه‌ موهایتان باقی می‌ماند.  

 

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.) 

مترجم: مژده اصغرزاده

منبع : ۵۵آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه