ارسال به دیگران پرینت

حمله تخم مرغی | وزیر خارجه المان

حمله به وزیرخارجه آلمان با تخم مرغ | وزیر خارجه آلمان به منظور حمایت از «مونا نوبائر» نامزد حزب سبزها روی صحنه حاضر شد

حمله تخم‌مرغی به «آنالنا بائربوک» وزیر خارجه آلمان در جریان یک مراسم انتخاباتی در شهر «ووپرتال»

حمله به وزیرخارجه آلمان با تخم مرغ | وزیر خارجه آلمان به منظور حمایت از «مونا نوبائر» نامزد حزب سبزها روی صحنه حاضر شد

حمله تخم‌مرغی به «آنالنا بائربوک» وزیر خارجه آلمان در جریان یک مراسم انتخاباتی در شهر «ووپرتال» آنالنا بائربوک» وزیر امور خارجه آلمان از سوی یک زن که در تجمع پیش از انتخابات در «ووپرتال» شرکت کرده بود، مورد حمله با تخم‌مرغ قرار گرفت. 

وزیر خارجه آلمان به منظور حمایت از «مونا نوبائر» نامزد حزب سبزها روی صحنه حاضر شدطبق این گزارش، این تجمع در آستانه انتخابات استانی در «نوردراین وستفالن» برگزار شد و بائربوک بسیار خونسرد واکنش نشان داد، از برخورد تخم‌مرغ با خودش جلوگیری کرد و به سخنرانی ادامه داد.

به گزارش رسانه‌های محلی، وی با بیان اینکه اجازه نمی‌دهد کسی او را بترساند، گفت: «شما می‌توانید هر چقدر که می‌خواهید تخم‌مرغ پرتاب کنید». او همچنین به زنی که به سمتش تخم‌مرغ پرتاب کرد، گفت که حق دارد نظرش را داشته باشد اما راه او بهترین نبود.

پلیس اعلام کرد: تخم‌مرغ به هدف نخورد و علیه زنی که عامل این اقدام بود، به دلیل تلاش برای وارد کردن صدمات بدنی، اتهامات کیفری مطرح شده است.

 

 

همچنین بخوانید:

براساس اعلام وزیرخارجه؛

آلمان تا پایان سال واردات نفت از روسیه را متوقف می کند

وزیرخارجه آلمان اعلام کرده که تا پایان سال واردات نفت از روسیه را متوقف خواهد کرد.

آلمان تا پایان سال واردات نفت از روسیه را متوقف می کند
 

 آلمان واردات نفت از روسیه را تا پایان سال ۲۰۲۲ قطع خواهد کرد.

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که رهبران اروپایی درباره تحریم‌های جدید علیه نفت روسیه در حال رایزنی هستند.

 

در همین ارتباط نیز، «آنالنا بائربوک»، وزیر امور خارجه آلمان روز چهارشنبه پس از دیدار با نمایندگان کشورهای حوزه بالتیک گفت: «من در اینجا به صراحت اعلام می‌کند که آلمان نیز به طور کامل واردات انرژی از روسیه را قطع خواهد کرد.»

 

وزیرخارجه آلمان در این ارتباط گفت: «ما خرید نفت از روسیه را تا تابستان به نصف کاهش خواهیم داد و سپس تا پایان سال به صفر می‌رسانیم.»

 

این مقام آلمانی همچنین گفت که قطع خرید گاز از روسیه نیز در دستور کار قرار دارد و گفت: پس از توقف خرید نفت، توقف خرید گاز از روسیه هم براساس نقشه راه مشترک اروپایی در دستور کار قرار خواهیم داد، چون نقطه قوت ما اقدام مشترک ما در اتحادیه اروپاست و تصمیم به توقف واردات انرژی از روسیه به صورت مشترک در اروپا دنبال خواهد شد.»

 

این تصمیم آلمان در حالی اعلام شده که کارفرمایان و اتحادیه‌های آلمان روز دوشنبه در مخالفت با ممنوعیت واردات گاز طبیعی از روسیه از سوی اتحادیه اروپا، اعلام کردند که چنین اقدامی منجر به تعطیلی کارخانه‌ها و از دست دادن مشاغل در بزرگترین اقتصاد اتحادیه اروپا خواهد شد.

کارشناسان گفته‌اند که قطع واردات انرژی از روسیه کار آسانی نخواهد بود. ۲۷ کشور اتحادیه اروپا حدود ۴۰ درصد گاز طبیعی و حدود ۲۵ درصد نفت خود را از روسیه تأمین می‌کنند. تحلیلگران انرژی جایگزینی واردات گاز از خط لوله‌های روسیه با عرضه گاز مایع که توسط کشتی حمل می‌شود را به دلیل تقاضای شدید در سراسر جهان دشوار عنوان کرده‌اند.

منبع : ایلنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه