بهرام  ارک

بهرام ارک

بهرام ارک، کارگردان، نویسنده و طراح صحنه سینما و تلویزیون است

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

بهرام ارک، کارگردان، نویسنده و طراح صحنه سینما و تلویزیون است

از مهم‌ترین آثار بهرام ارک می‌توان به فعالیت در فیلم حیوان اشاره کرد.

بهرام ارک در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم بهرام ارک در این سال، فعالیت در فیلم حیوان به کارگردانی بهمن ارک و بهرام ارک محسوب می‌شود.

ناگفته‌های دو برادر فیلم‌ساز از کرونا، رفاقت‌ها و جشنواره - ایسنا

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی بهرام ارک فعالیت در فیلم حیوان بوده است. بهرام ارک کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال 1396 فیلم حیوان به عنوان طراح صحنه فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند. بهرام ارک توانست با فعالیت در فیلم حیوان تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر داود نورپور توانست سطح کاری او را متحول کند.

با اینکه بهرام ارک را بیشتر بعنوان طراح صحنه می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. بهرام ارک علاوه‌بر طراح صحنه به‌عنوان تهیه کننده و کارگردان نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر بهرام ارک در حرفه‌ی تهیه کننده، فیلم حیوان است. مهم‌ترین اثر بهرام ارک در حرفه‌ی کارگردان، فیلم حیوان است.

بهرام ارک سال 1396 برای فیلم حیوان توانست در 36مین دوره جشنواره فیلم فجر در بخش سودای سیمرغ برای جایزه سیمرغ بلورین بهترین فیلم کوتاه برنده شود.

بهرام ارک - بیوگرافی بهرام ارک | مشخصات

 

در بیوگرافی بهرام ارک آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی بهرام ارک و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار بهرام ارک در منظوم سر بزنید. همه 1 اثر مهم بهرام ارک در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار بهرام ارک در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر بهرام ارک در آثار ارزشمندتری فعالیت کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی بهرام ارک درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی بهرام ارک بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم حیوان محسوب می‌شود.

منظوم