بهمن  ارک

بهمن ارک

بهمن ارک، کارگردان، نویسنده و طراح صحنه سینما و تلویزیون است

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

بهمن ارک، کارگردان، نویسنده و طراح صحنه سینما و تلویزیون است

بهمن ارک در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم بهمن ارک در این سال، فعالیت در فیلم حیوان به کارگردانی بهمن ارک و بهرام ارک محسوب می‌شود.

برادران ارک - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی بهمن ارک فعالیت در فیلم حیوان بوده است. بهمن ارک کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال 1396 فیلم حیوان به عنوان طراح صحنه فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند. بهمن ارک توانست با فعالیت در فیلم حیوان تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر داود نورپور توانست سطح کاری او را متحول کند.

با اینکه بهمن ارک را بیشتر بعنوان طراح صحنه می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. بهمن ارک علاوه‌بر طراح صحنه به‌عنوان تهیه کننده و کارگردان نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر بهمن ارک در حرفه‌ی تهیه کننده، فیلم حیوان است. مهم‌ترین اثر بهمن ارک در حرفه‌ی کارگردان، فیلم حیوان است.

بهمن ارک: مصلحت اندیشی در جشنواره فجر موج می‌زند

 

بهمن ارک سال 1396 برای فیلم حیوان توانست در 36مین دوره جشنواره فیلم فجر در بخش سودای سیمرغ برای جایزه سیمرغ بلورین بهترین فیلم کوتاه برنده شود.

در بیوگرافی بهمن ارک آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی بهمن ارک و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار بهمن ارک در منظوم سر بزنید. همه 1 اثر مهم بهمن ارک در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار بهمن ارک در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر بهمن ارک در آثار ارزشمندتری فعالیت کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی بهمن ارک درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی بهمن ارک بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم حیوان محسوب می‌شود.

منظوم