ارسال به دیگران پرینت

ترامپ: دولت بایدن یک افتخار ملی را به یک فاجعه ملی تبدیل کرد.

ترامپ، وزیر امنیت کشور و دولت بایدن را مسؤول بحران کنونی در مرز جنوبی ایالات متحده می‌داند و گفته دیوار مرزی با مکزیک باید با هدف رسیدگی به این مشکل، تکمیل شود.


ترامپ: دولت بایدن یک افتخار ملی را به یک فاجعه ملی تبدیل کرد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا در بیانیه‌ای که از سوی شان اسپایسر، سخنگوی سابق کاخ سفید در توئیترش منتشر شد، گفته است:‌ ما با افتخار به دولت بایدن امن‌ترین مرز تاریخ را تحویل دادیم. تمام آنچه آنها باید انجامش می‌دادند این بود که این وضعیت را همانطور که بود، حفظ می‌کردند. اما در عوض ظرف تنها چند هفته دولت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا یک افتخار ملی را به یک فاجعه ملی تبدیل کرد.

ترامپ همچنین آلخاندرو مایورکاس، وزیر امنیت کشور را مقصر دانست و گفت که یک لاپوشانی و مخفی کاری بزرگ برای مخفی کردن اینکه اوضاع چقدر بد است، اتفاق افتاد.

وی همچنین گفت، بحران کنونی مرزی، یک شکست کامل برای دولت بایدن است و افزود: آنها باید هر چه سریعتر این دیوار مرزی را تکمیل کنند که می شود ظرف چند هفته انجامش داد. آنها نباید هرگز ساخت آن را متوقف کنند چون این مساله می‌تواند به مرگ و تراژدی بشری منجر شود.

مایورکاس از وضعیت رسیدگی وزارت خانه تحت امرش به بحران مهاجرتی دفاع کرد و گفت: خانواده‌ها و بزرگسالان دیگر در حال اخراج هستند و تسهیلاتی برای اسکان کودکان مهاجر بی سرپرست در حال ایجاد است.

مایکل گست، یکی از اعضای کنگره آمریکا اوایل مارس گفته بود، حدود ۱۰۰ هزار مهاجر غیر قانونی تلاش کرده‌اند در فوریه سال جاری میلادی از مرز مکزیک عبور کرده و به ایالات متحده بیایند در حالیکه این میزان در سال گذشته میلادی ۳۶ هزار نفر بود.

اطلاعات حاصل از اداره گمرکات و حفاظت مرزی ایالات متحده نشان می‌دهد که ۹۴۵۷ کودک مهاجر بی سرپرست در ماه فوریه در مرزهای جنوبی دستگیر شدند که نسبت به ۵۸۵۸ کودک مهاجر بی همراه دستگیر شده در ژانویه یک افزایش چشمگیر است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه