ارسال به دیگران پرینت

سخنگوی جبهه پایداری:

انتخابات 1400 |جریان انقلاب اگر روی کار بیاید، حداقل کارها را خراب نمی‌کند

متقی فر گفت: بسیاری از کسانی که نام خود را اصلاح‌طلب گذاشته‌اند، در واقع اصلاح‌طلب نیستند، چرا که فرد اصلاح‌طلب به دنبال اصلاح امور است نه تغییر هویت نظام. اصلاح‌طلب حقیقی، جریان انقلاب است که همواره به دنبال بهبود امور است.

 انتخابات 1400 |جریان انقلاب اگر روی کار بیاید، حداقل کارها را خراب نمی‌کند

مجید متقی فر، سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به راهبرد اصلاح‌طلبان بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح‌طلبان با عملکردی که از خود به جا گذاشته‌اند در حال حذف از سپهر سیاست و رفتن به محاق کامل هستند و چون هیچ طرحی هم ندارند، با تخریب دیگران و یا فرافکنی نسبت به منشاء مشکلات، هرازگاهی عرض اندام می‌کنند.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان با تخریب شخصیت‌های جریان انقلاب می‌خواهند فضای انتخابات را سرد کنند، گفت: شیطنت‌های رسانه‌ای آنان نشان از ضعف شدید و مفرط این جریان دارد.

متقی فر در ادامه گفت: بسیاری از کسانی که نام خود را اصلاح‌طلب گذاشته‌اند، در واقع اصلاح‌طلب نیستند، چرا که فرد اصلاح‌طلب به دنبال اصلاح امور است نه تغییر هویت نظام. اصلاح‌طلب حقیقی، جریان انقلاب است که همواره به دنبال بهبود امور است.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان امروز هیچ حرف و ایده‌ای برای بهبود معیشت مردم ندارند، تصریح کرد: این جریان سیاسی در دولت روحانی ۷ سال اختیارات کافی داشته‌اند و می‌توانستند مشکلات مردم را حل کنند، امّا نه‌تنها مشکلات را حل نکردند، بلکه خرابی بیشتری به بار آوردند.

فعال سیاسی گفت: اصلاح‌طلبان کارنامه مثبتی ندارند از همین رو، در روزنامه‌هایشان به این می‌پردازند که اگر طرف مقابل برای ۱۴۰۰ رأی بیاورد، چه می‌شود. خب معلوم است که اگر طرف مقابل روی کار بیاید، قطعاً مثبت تر عمل می‌کند. همین مجلسی که می‌توانست بهتر از این هم شکل گیرد، تا اینجا واضح است که انقلابی‌تر و عملیاتی تر از مجلس قبل عمل کرده است.

سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه اصلاح‌طلبان از همه فعل و انفعالات جریان انقلاب، تفسیر انتخاباتی می‌کنند، گفت: هرکسی گزارشی بدهد، یا سفری انجام دهد یا اظهارنظری بکند، آن را انتخاباتی می‌دانند. در مقابل هیچ توجهی به عملکرد خودشان ندارند. با این حال، مردم ما مردم باهوشی هستند و معنای رفتار جریان‌های سیاسی را به‌خوبی می‌فهمند.

متقی‌فر با بیان اینکه به اعتراف خود اصلاح‌طلب‌ها ۷ سال اختیارات ویژه در اختیار روحانی بوده، گفت: جریان انقلاب اگر روی کار بیاید، حداقل کارها را خراب نمی‌کند، برخلاف این دولت که حتی کار هم که می‌کند، منجر به خرابی می‌شود. به‌عنوان مثال رئیس کل بانک مرکزی تأکید کرد که چند روز دیگر قیمت ارز پایین می‌آید، این در حالی است که الان باز ارز گران شده است. خب مگر مدیرانی مثل ایشان از موضع کارشناسی حرف نمی‌زنند؟ اگر این حرف پشتوانه علمی ندارد و اطلاعات وی ناقص است، چرا آن را مطرح می‌کند و اگر ناقص نیست پس چرا نتیجه اینطور می‌شود؟

سخنگوی جبهه پایداری افزود: اصلاح‌طلبان خودشان کاری برای رفع مشکلات کشور نمی‌کنند و در محافل‌شان می‌نشینند و بررسی می‌کنند که چه اَنگی را به مخالفانشان که برای حل مشکلات مردم کار می‌کنند بزنند.

 

منبع : دیده بان ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه