ارسال به دیگران پرینت

درد | وحشتناک | زایمان

دردهایی وحشتناک‌تر از زایمان | وحشتناک‌ترین دردها

چیزی بدتر و دردناک تر از زایمان؟ خب بسیاری از شما دردی را تجربه کرده‌اید که فکر می‌کردید بدتر از زایمان است. بنابراین، این دردناک ترین بیماری ها چیست؟ اگر مایل به دانستن آن ها هستید، به خواندن ادامه دهید.

دردهایی وحشتناک‌تر از زایمان | وحشتناک‌ترین دردها

ظاهرا اگر از مادران بپرسید هیچ چیزی بدتر و دردناک تر از درد زایمان نیست. اما باید گفت درد زایمان یکی از آن درد های طاقت فرسا است که زن‌ ها از آن حرف می زنند. در حالی که درد هایی بدتر از زایمان نیز وجود دارد.

حتما به فکر فرو رفته اید که این درد ها ناشی از چیست؟ یا چه چیزی بدتر و دردناک تر از زایمان؟ خب بسیاری از شما دردی را تجربه کرده‌اید که فکر می‌کردید بدتر از زایمان است. بنابراین، این دردناک ترین بیماری ها چیست؟ اگر مایل به دانستن آن ها هستید، به خواندن ادامه دهید.

میگرن از درد های بدتر از زایمان

 
اگر شما هم به بدشانسی خورده اید و گرفتار درد وحشتناک میگرن هستید، مسلما می گویید زایمان خیلی راحت تر از تحمل درد میگرن است. این دلیل حداقل برای شما که مجبور هستید ساعت ها درد میگرن را تحمل کنید کاملا منطقی است. اکثر کسانی که میگرن دارند، زمانی که سردرد به سراغشان می آید نمی توانند هیچ صحبتی بکنند. آن ها به معنای واقعی کلمه حس مردن را تجربه می کنند. حتی ترجیح می دهند حامله شوند و زایمان کنند تا این که درد میگرن را تحمل کنند.
میگرن برای این افراد چه زن و یا مرد خیلی وحشتناک است. برخی از زنان می گویند این درد بدتر از زایمان است. یک نوع درد کاملا متفاوت که برای روزها همراه با استفراغ، حالت تهوع و حساسیت به نور و صدا باقی می ماند. آن ها معتقدند در زایمان حداقل در پایان دو نتیجه شگفت‌انگیز و خوشحال کننده در انتظارشان است. در حالی که میگرن تنها انرژی آن ها را تحلیل برده و انگار تمام مدت در جهنم به سر برده اند.

زونا

 
کسانی که بیماری زونا دارند می توانند درک کنند که این بیماری به طرز وحشتناکی دردناک است. حتما حس می کنند درد بدتری از زونا را تا به حال تجربه نکرده اند. زونا با درد سوزشی مداوم، روز و شب، برای هفته‌ها متوالی بدون لحظه ایی وقفه ادامه دارد. کسانی که این بیماری را داشته اند، می دانند چه می گوییم.
 

سنگ کیسه صفرا

 
هنگامی که مشکلی در کیسه صفرا یا مجاری صفراوی شما مثل ایجاد سنگ کیسه صفرا پیش بیاید، شما درد را سمت راست بالای شکم خود حس می کنید. درد وحشناک در پشت یا قفسه سینه، به خصوص زمانی که نفس عمیق می‌کشید. تب می کنید، حس نفح دارید، خسته هستید و همیشه حس خارش روی بدن خود دارید.
 
کسانی که درد سنگ کیسه صفرا را تجربه کرده اند می دانند که این درد آن ها را از انجام هر کاری باز می دارد. در بسیاری مواقع آنان حتی هفته ها در بیمارستان بستری هستند. زنانی که با این مشکل رو به رو هستند می گویند این درد قطعا خیلی بدتر از درد زایمان هایی است که آن لحظه داشته اند.
 
حمله سنگ کیسه صفرا بدتر از زایمان است. برخلاف زایمان که درد آن برای ساعاتی مشخص است اما این درد وحشتناک خیلی طولانی تر از آن چیزی است که فکرش را می کنید.
 

اندومتریوز

 
برای بسیاری از شما، نکته مهم این است که درد زایمان بیش از چند روز ادامه پیدا نمی کند. اما اگر با بیماری یا مشکلی رو به رو هستید که مجبور باشید برای هفته ها یا سال ها رنج آن را تحمل کنید، مقابله با آن بسیار سخت تر خواهد بود.
 
بسیاری از زنان با درد آندومتریوز شبیه درد زایمان رو به رو می شوند. این درد سال‌ ثقها طول می کشد و حتی درمانی هم ندارد. دردناک ترین بیماری که ۳۶۵ روز سال با شما است و حتی لحظه ایی رهایتان نمی کند.
درد هایی بدتر از زایمان؛ سنگ کلیه
وای باید گفت درد زایمان پیش روی درد ناشی از سنگ کلیه سر خم می کند. چرا؟ چون درد سنگ کلیه خیلی خیلی وحشتناک تر و دردناک تر از درد زایمان است. این درد خواب و خوراک را از شما می گیرد. آن هم اگر بخواهید به طور طبیعی سنگ ها بشکنند، باید خیلی صبوری کنید. درد سنگ کلیه باعث می شود هر لحظه به خود بپیچید و حتی برای لحظه ای از جای خود تکان نخورید. این درد چه در مردان یا زنان بدترین دردی است که تجربه می کنند.
 

پیچ خوردگی یا تورشن تخمدان

 
بله زن ها با درد پیچ خوردگی تخمدان نیز سر و کله می زنند. برخی از زنان این درد وحشتناک را تجربه کردند. حتی بعضی از آن ها می گویند حاضراند سالی یک نوزاد به دنیا بیاوراند اما هرگز به بیماری پیچ خوردگی تخمدان مبتلا نشوند.
 
آن ها توصیف می کنند که این درد آنقدر وحشتناک است که می خواهی دست وارد بدنت بکنی و ناحیه درد را بیرون بکشی.
 

آبسه دندان؛ درد هایی بدتر از زایمان

 
بله، دندان درد ممکن است خیلی اوقات اتفاق بیفتد، و همانطور که می دانید، می‌تواند آزاردهنده باشد. حتما هر کدام از شما حتی برای یک بار درد آبسه دندان را تجربه کردید. چه فکر می کنید این درد از درد زایمان چه قدر تفاوت دارد؟ بله درد آبسه دندان نیز خیلی دردناک است به خصوص که برای ساعت ها و حتی روزها ادامه دارد و گاهی حتی مسکن هم تاثیری ندارد. فکرش را بکنید در خواب ناز هستید که یک بار دندانتان شروع به درد و تیر کشیدن می کند، چیزی از این وحشتناک تر وجود دارد؟ مسلما نه! این درد از زایمان بدتر است.
 

دیسک لغزنده

 
باز هم، با یک درد وحشناک دیگر آشنا شوید. بله دیسک لغزنده یا بیرون زدگی دیسک. واقعیت است که شما با این درد حس ضعف می کنید. درد در ناحیه کمر و پاها را حس می کنید. گاهی حتی باعث می شوند هر دو پای شما بی حس شوند. کنار آمدن با این درد خیلی خیلی بدتر از کنار آمدن با درد زایمان است.
 

آپاندیسیت

 
زنانی که درد زایمان را تجربه کرده اند و همچنین تجربه درد آپاندیسیت داشته اند به خوبی می دانند که زایمان خیلی راحت تر از آپاندیسیت است. اگر به اندازه کافی بدشانس بوده اید که آن را تجربه کنید، می دانید که از چه حسی صحبت می کنیم. دردی که با هیچ چیز تسکین پیدا نمی کنید. باید به خود بپیچید و فقط گریه کنید. اکنون، اگر به اندازه کافی بدشانس هستید که این کار را انجام دهید – ما به شما احساس می کنیم. تا زمانی که آپاندیسیت را بر ندارید، راحت نخواهید شد.
 
منبع : خبرنامه
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه