ارسال به دیگران پرینت

با رعایت این نکات در پوشش خود ۱۰ سال جوان تر به نظر می رسید

تحقیقات نشان داده کسانی که دل جوانی دارند مغز آن ها واقعاً دیرتر پیر می شود. و مسلماً دلمان می خواهد آن احساسی که نسبت به سن خود داریم در ظاهرمان هم وجود داشته باشد. با این حال، شاید آنقدرها ساده نباشد که با صرفاً سر زدن به فروشگاه ها و دیدن لباس های مد روز بتوانیم استایل ایده آلی برای خود انتخاب کنیم.

با رعایت این نکات در پوشش خود ۱۰ سال جوان تر به نظر می رسید

در ادامه چند ترفند کاربردی به شما یاد خواهیم داد که اگر هنگام خرید لباس به آن ها توجه داشته باشید سن تان بسیار کمتر دیده خواهد شد.

۱- طرح های درشت نپوشید

پیدا کردن طرح هایی که هم جوانانه باشد و هم سطح بالا کار بسیار دشواری است. به علاوه، اگر اندازه ی طرح زیاد از حد بزرگ باشد، به طور کلی شما را درشت تر نشان می دهند، موضوعی که چند سالی به ظاهرتان اضافه می کند.

برعکس، طرح های کوچک تر یا پارچه های ساده شما را باریک تر و جوان تر نشان می دهند.

۲- شلوار جذب بپوشید

هر چه شلوار جین شل و عجیب دارید را رد کنید بروند. به جایش یک جفت شلوار جین اسکینی یا جذب بگیرید. این شلوارها همیشه شیک و مد به نظر می رسند و با انواع مختلفی از لباس ها به راحت ست می شوند. به علاوه، با برجسته ساختن اندام تان، باعث می شوند باریک تر و جوان تر به نظر برسید.

۳-  حواس تان به لباس های بی شکل باشد

لباس های سایز بزرگ شاید راه حل خوبی به نظر برسند، به خصوص اگر بخواهید شکم تان را مخفی کنید. با این حال، ممکن است این لباس ها تأثیر منفی بر ظاهرتان بگذارند و باعث شوند حتی درشت تر به نظر برسید. یک کت کوتاه تر که قد آن تا میانه ی لگن باشد و کمرتان را مشخص کند مناسب تر خواهد بود و شما را جوان تر نشان خواهد داد.

۴- کمرتان را مشخص کنید

با بالاا رفتن سن، بالا تنه و شکم گویی با یکدیگر ادغام می شوند. بنابراین تأکید بر قسمت کمر در صورت امکان، کمک می کند جوان تر و خوش اندام تر به نظر برسید. برای این کار، یک کمربند پهن، یک کت تنگ، یا یک ژاکت انتخاب کنید که در قست کمر بسته می شود.

۵- در انتخاب عینک آفتابی دقت کنید

انتخاب درست عینک آفتابی می تواند تأثیر زیادی در امروزی کردن ظاهر شما داشته باشد. مثلاً استفاده از عینک آفتابی گربه ای می تواند مشکل افتادگی گوشه ی چشم ها را حل کند و کاری کند که جوان تر به نظر برسید.

۶- زیورآلات ساده بیاندازید

هر قدر که نسل های قدیمی تر طرفدار پروپاقرص زیورآلاتی هستند که لوکس و بزرگ به نظر برسند، جوان ترها زیورآلات مینیمال تر را ترجیح می دهند. بنابراین به جای آنکه همزمان هم دستبند بندازید و هم گردنبند، چند تکه از زیورآلات تان را کم کنید و فقط یک چیز ساده بندازید.

۷- در پوشیدن لباس های مشکی زیاده روی نکنید

در اینکه رنگ سیاه اندام ما را مشخص می کند و می تواند تقریباً برای هر موقعیتی مناسب باشد، شکی نیست. با این حال، هر چه سن بالاتر می رود، پوست معمولاً رنگ پریده تر می شود، بنابراین پوشیدن لباس مشکی می تواند تضاد زیادی، به خصوص در چهره ایجاد کند. این کار ممکن است باعث ایجاد تأکید بر روی چین و چروک های پوست و برجسته شدن سیاهی زیر چانه و دور چشم ها شود.

۸- از سینه بندی استفاده کنید که اندازه ی مناسبی داشته باشد

استفاده از سینه بند نامناسب نه تنها باعث ناراحتی می شود، بلکه می تواند ۱۰ سالی به سن شما اضافه کند. چون بر شکل قرارگیری لباس ها روی اندام تان تأثیر می گذارد و اگر اندازه ی نامناسبی داشته باشد، باعث می شود قوز کنید و ظاهر اندام تان یکدست نباشد.

۹- به یقه ی لباس توجه داشته باشید

شاید سعی داشته باشید گردن تان را که آثار بالا رفتن سن کم کم دارد در آن ظاهر می شود را پنهان کنید، اما حقیقت آن است که باز بودن یقه باعث می شود جوان تر و جذاب تر به نظر برسید. یک بلوز یا کت یقه هفت، و یا پیراهنی با یقه ی باز به تن کنید.

۱۰- شلوار خیلی کوتاه نپوشید

شلوارهای خیلی کوتاه معمولاً پاها را کوتاه نشان می دهند و باعث ایجاد تأکید بر روی پهن یا عضله ای بودن ساق پا می شوند. به جای این کار باید شلواری بپوشید که قد آن تا باریک ترین قسمت پا باشد.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      مردها آدم نيستن؟!!! براى اونها چى پيشنهاد ميكنيد؟

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه