ارسال به دیگران پرینت

نشست ۱+۶ بیمارستان های تهران در مواجهه با کرونا برگزار شد

مسائل ۶ بیمارستان جنرال دانشگاه علوم پزشکی تهران، شامل بیمارستان امام خمینی(ره)، سینا، شریعتی، امیراعلم، بهارلو، ضیائیان و مرکز قلب در مواجهه با بیماران کووید ۱۹، مورد بررسی قرار گرفت.

نشست ۱+۶ بیمارستان های تهران در مواجهه با کرونا برگزار شد

 در نشست هیئت‌ رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران، با روسای بیمارستان‌های پذیرنده مبتلا به کووید ۱۹، عباسعلی کریمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اشاره به افزایش مراجعه بیماران کرونا به بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی، گفت: در دانشگاه تا ۱۰ روز قبل شاهد روند نزولی خوبی بودیم، اما این روزها حوزه بهداشت و بیمارستان‌ها، با افزایش بار مراجعه مواجه شده‌اند.

وی افزود: با توجه به سیر فزاینده بیماری، امکان اینکه فقط یک بیمارستان، پذیرش بیماران را بر عهده بگیرد، وجود ندارد و بایستی تمامی بیمارستان‌های جنرال بزرگ سطح شهر پذیرای بیماران باشند.

کریمی با تشریح سیاست‌های معاونت درمان وزارت بهداشت، گفت: یکی از نکات مورد تأکید معاونت درمان، جداسازی راه‌های ورود و خروج بیماران عادی و مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌ها است. امیدوارم با تجربه‌ای که در ۴ ماه گذشته کسب کردیم بتوانیم از این موج نیز با موفقیت عبور کنیم.

وی با قدردانی از کادر بهداشت و درمان و روسای بیمارستان‌ها، اظهار داشت: امیدوارم با استفاده از تجربه ۴ ماهه گذشته، هوشمندانه‌تر و با تدبیر، هماهنگی و تجربه بیشتر کارها را پیش ببریم و هیجان و نگرانی خود را کمتر کنیم.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه