ارسال به دیگران پرینت

بعد از شکست عشقی چه کنیم ؟ برای اینکه حالمان خوب شود ؟

اگر شکست عشقی خورده اید، قلبتان شکسته و این موضوع تمام زندگی شما را تحت الشعاع قرار داده است، حتما سوال شما این است که بعد از شکست عشقی چه کنیم ؟

بعد از شکست عشقی چه کنیم ؟  برای اینکه حالمان خوب شود ؟

خودتان را خیلی بابت شکست عشقی‌تان که فکر می‌کنید بدترین ضربه زندگی‌تان بوده است ناراحت نکنید چون به قول معروف این نیز بگذرد. شکست عشقی شما از مقیاس یک که کمترین درجه است باشد تا شکنجه دیدن بالاخره یک وضعیت بغرنج و وحشتناک است. شاید هر کدام از شما یک بار هم که شده قلبتان شکسته است و این حس و حال را خوب درک می‌کنید. اما در نهایت توانسته اید سر پا بایستید و با گذشته دردناک خود خداحافظی کنید.

وقتی با شکست عشقی مواجه می‌شوید هیچ جوری نمی‌توانید جلوی احساس غم و اندوه خود را بگیرید مگر این که یک روبات بی عاطفه و بی احساس باشید. شما در این دوران حس می‌کنید دنیا به آخر رسیده است و هیچ راهی برای خوشحال کردن دوباره شما وجود ندارد. اما به شما می‌گوییم که با راهنمایی روانشناسانه امروز در روزیاتو می‌توانید یک مشاوره خوب داشته باشید و شکستگی قلب خود را دوباره ترمیم کنید.

۱- به خودتان اجازه دهید که احساس خود را حس کنید.

ربکا هندریکس ، متخصص روان درمانی در نیویورک امریکا، می گوید: «وقتی کسی رابطه خود را با شما به پایان رساند، شما در سیل احساسات ناراحت کننده خود غرق خواهید شد. این یک تروما است؛ یعنی یک شوک برای سیستم روحی و روانی شما به حساب می‌آید. مانند هر نوع شوک عاطفی دیگری که در زندگی رخ می‌دهد، شما می خواهید با خودتان بسیار آرام و مهربان باشید و به خودتان اجازه دهید احساسات خود را حس کنید. علاوه بر این، احساسات شما به دلایل خاصی بروز می‌کنند. همین احساسات غم انگیز شکست عشقی می‌توانند به شما کمک کنند تجربه‌های دشوار گذشته را پشت سر بگذارید اما به شرطی که شما آنها را آزاد کنید.

منبع : روزیاتو
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه