ارسال به دیگران پرینت

قلعه‌نویی: حق‌مان بیشتر از رتبه چهارم بود اما نشد

سرمربی گل‌گهر معتقد است تیمش حقی بیش از جایگاه چهارمی در لیگ بیستم داشته است.

قلعه‌نویی: حق‌مان بیشتر از رتبه چهارم بود اما نشد

 امیر قلعه نویی سرمربی گل‌گهر سیرجان‌در خصوص دیدار با نساجی، اظهار کرد: سال سخت و فرسایشی داشتیم و از همکاران و بازیکنان تشکر کنم. سخت‌ترین بازی ما فردا خواهد بود.

وی ادامه داد: نساجی یکی از تیم‌هایی است که در نیم‌فصل دوم بیشترین امتیاز را گرفته است. شرایط جدول برای آن‌ها فرق نمی‌کند و استرس کمتری دارد. ما باید با تمرکز و دوندگی بیشتر، به دنبال چهارمی است و این در حالی است که توانایی بیشتری داشتیم. ما گل‌گهر هستیم و کار بزرگی را در بازی قبل انجام دادیم. امیدوارم‌ بازیکنان ما با همان انگیزه به میدان بروند زیرا در این ۲ روز با ان‌ها صحبت کردم تا بتوانیم برنده بازی باشیم و برد را تقدیم هواداران و کارگران کنیم. تمرکز ما روی بازی فردا است. جام حذفی جام شگفتی‌ها است و ما هم تیم خوبی چه در خط دفاع و چه در خط حمله هستیم.

قلعه‌نویی اضافه کرد: خوشحالم که همه از گل‌گهر به عنوان یک تیم بزرگ نام می‌برند و چه وقتی می‌بازیم و چه وقتی می‌بریم، از تیم ما به خوبی یاد می‌شود. این هدف ما بوده و دنبال ثبات تیمی است. خوشحالم در هر تیمی هستم، هم گل زده بالایی داریم و هم جزو بهترین گلزنان نماینده داریم. فردا یک فینال سخت داریم و برنده بازی باشیم. علیزاده محروم است و خدا را شکر مصدوم نداریم. کمتر از ۳ سال دیگر، سیرجان قطب فوتبال و ورزش کشور می‌شود. حق‌مان بیشتر از رده چهارم بود اما دلایلی باعث شد این اتفاق نیافتد که نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه