ارسال به دیگران پرینت

صادقی: سایپای متفاوتی را خواهیم دید

سرمربی تیم فوتبال سایپا می گوید تیمش در مقایسه با جام حذفی متفاوت خواهد بود.

صادقی: سایپای متفاوتی را خواهیم دید

ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از بازی مقابل نساجی مازندران اظهار کرد: امیدوارم سریع تر این ویروس از بین برود تا تماشاگران بتوانند به ورزشگاه بیایند. سال گذشته وقتی با نساجی بازی کردیم تماشاگران در ورزشگاه حضور داشتند و باعث شدند شور و هیجان بازی بالا برود. بودن تماشاگران حال و هوای خوبی دارد و تمام بازیکنان می خواهند در حضور تماشاگران بازی کنند.

او ادامه داد: در بازی فردا یک سایپا متفاوت با جام حذفی را خواهیم دید. مطمئن هستم فردا بازی خوبی را خواهیم داشت. آنالیز خوبی روی بازی قبل انجام دادیم و از تجربیات بازی قبل استفاده می کنیم تا بازی خوبی داشته باشیم. تمام تلاشمان را می کنیم و امیدواریم در بازی برنده شویم. قطعا فردا بازی خوبی را از سوی دو تیم شاهد خواهیم بود. بازیکنان هم از نظر جسمی و روحی آماده هستند.

صادقی درباره بازیکنان جدید سایپا گفت: خوشبختانه با حمایت های مدیریت باشگاه توانستیم بازیکنان خوبی جذب کنیم که همراهمان هستند و نسبت به شرایط بازی می توانیم به عنوان بازیکن اصلی یا تعویضی از آن ها استفاده کنیم. 

او درباره جدایی پیروز قربانی گفت: فقط می توانم بگویم از تمامی زحمات پیروز قربانی در حدود شش ماه تشکر می کنم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشد.

 

منبع : ايسنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه