ارسال به دیگران پرینت

صنعت نفت | پورموسوی: روحم از این موضوع خبر ندارد

سرمربی صنعت نفت می‌گوید همدلی در باشگاه منجر به موفقیت تیمش شده است.

 صنعت نفت | پورموسوی: روحم از این موضوع خبر ندارد

سید اکبر پورموسوی، سرمربی صنعت نفت در نشست خبری پس از بازی با نساجی اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنیم که در یک بازی خارج از خانه سه امتیاز خوبی را کسب کردیم. از مردم مازندران عذرخواهی می‌کنم. اصلا در فلسفه ما نیست که فحاشی کنیم و ناجوانمردانه بازی کنیم. ما دو تعویض اجباری در نیمه اول و دو تعویض اجباری در نیمه دوم بازی داشتیم. پس از این که تیم نساجی رو به توپ‌های بلند آورد، ما ناخواسته عقب نشستیم.

او درباره داوری این دیدار گفت: من فکر می‌کنم باتوجه به این که نساجی در بازی‌های گذشته لطمه خورده بود، داور با هیجان و استرس بیشتر بازی را دنبال کند. فکر نمی‌کنم صحنه تاثیرگذاری در بازی وجود داشته باشد. داور بازی را کنترل کرد وگرنه می‌توانست به مهاجمان حریف که تمارض کردند، کارت بدهد.

سرمربی صنعت نفت درباره اقدام یکی از اعضای کادر تدارکات این تیم به ریختن آب در چهار گوشه زمین و یکی از دروازه‌ها بیان کرد: خدا شاهده من روحم از این کار خبر ندارد. من به شما این حق را می‌دهم که این موضوع را پیگیری کنید.

پورموسوی در ادامه درباره شرایط تیمش گفت: در مجموع ما میانگین سنی پایینی داریم و 85 درصد از بازیکنان‌مان، بومی هستند.

او درباره درگیری لفظی‌اش با فاضلی، سرمربی نساجی توضیح داد: من به آقای فاضلی می‌گفتم که بازیکنم مصدوم است و می‌خواهم او را تعویض کنم. به خاطر هیجان بازی کمی صدایمان بالا رفت وگرنه من به ایشان بی‌احترامی نکردم.

سرمربی صنعت نفت درباره راز موفقیت تیمش بیان کرد: من فکر می‌کنم همدلی در باشگاه صنعت نفت به ما کمک کرد. این یک فاکتور است و فاکتور دوم، حضور بازیکنان بومی در کنار بازیکنان غیربومی بود که با رفاقت کنار هم بازی می‌کنند.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه