ارسال به دیگران پرینت

سوختگی | درمان سوختگی

اگه دستت سوخت با این روش سریع سوزشش رو بنداز! | دیگه به هیچ وجه جاش نمیمونه!

برای هر فردی مهم است که با اقدامات اولیه هنگام سوختگی آشنا باشد و مطلع باشد که ابتدا چه کاری انجام دهد.

اگه دستت سوخت با این روش سریع سوزشش رو بنداز! | دیگه به هیچ وجه جاش نمیمونه!

درمان سوختگی

برای هر فردی مهم است که با اقدامات اولیه هنگام سوختگی آشنا باشد و مطلع باشد که ابتدا چه کاری انجام دهد زیرا هر شخصی ممکن است در هر زمانی دچار سوختگی شود.حالا در ویدیویی اقدامات اولیه بعد از سوختگی مورد بررسی قرار گرفته است

درمان صحیح سوختگی با روغن

برای اینکه بتوانید به درمان خانگی سوختگی با روغن بپردازید، لازم است که ابتدا بدانید سوختگی شما چه درجه‌ای دارد و شدت ان در چه اندازه است. وقتی که نوع سوختگی را شناسایی کردید، درمان آ برای شما راحت‌تر می‌شود. قبل از اینکه به درمان فکر کنید باید بدانید، سه نوع سوختگی با روغن وجود دارد که درمان این عارضه بستگی به سطح سوختگی آن دارد:

سوختگی درجه یک با روغن

در این نوع سوختگی، فقط لایه بیرونی پوست فرد درگیر می‌شود، رنگ پوست در بیشتر مواقع قرمز می‌شود و تورم و درد بسیار کمی دارد. این نوع عارضه، معمولا با انواع پماد ضد سوختگی قابل درمان است و نیازی به مراجعه به پزشک ندارد.

سوختگی درجه دو با روغن

این نوع سوختگی به نسبت نوع ال، بر لایه عمیق‌تری از پوست تاثیر می‌گذارد، رنگ پوست سفید و براق می‌شود و باعث ایجاد تاول و قرمزی بر روی پوست بدن می‌شود.

زمانی که فرد دچار سوختگی درجه یک و دو می‌شود، معمولا با داروهای خانگی و استفاده از ماسک‌های گیاهی، پمادهای سوختگی و مواردی از این قبیل به راحتی قابل درمان است.

سوختگی درجه سه با روغن

در سوختگی درجه سوم، اکثر لایه‌های پوستی دچار آسیب می‌شود، درد شدیدی متوجه فرد می‌شود و در بعضی موارد سوختگی تا مرز استخوان نیز پیش می‌رود که حتما به مراقبت پزشک نیاز است.

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه