ارسال به دیگران پرینت

محیط کار | کارهایی که نباید در محیط کار انجام دهید

این کارها را انجام ندهید تا در محیط کار غیرحرفه‌ای به نظر نیایید

محل کار یک محیط حرفه‌ای است که هر حرکت شما تعیین کننده رفتار شماست. شخصیت شما از طریق انجام هر وظیفه یا نحوه تعامل شما با همکارانتان مشخص می‌شود. گاهی اوقات، اشتباهات خاصی وجود دارد که شما را به کارمندی نامناسب و غیرحرفه‌ای در محل کار تبدیل می‌کند

این کارها را انجام ندهید تا در محیط کار غیرحرفه‌ای به نظر نیایید

این کارها را انجام ندهید تا در محیط کار غیرحرفه‌ای به نظر نیایید

محیط کار یک محیط حرفه‌ای است که هر حرکت شما تعیین کننده رفتار شماست. شخصیت شما از طریق انجام هر وظیفه یا نحوه تعامل شما با همکارانتان مشخص می‌شود. گاهی اوقات، اشتباهات خاصی وجود دارد که شما را به کارمندی نامناسب و غیرحرفه‌ای در محل کار تبدیل می‌کند. برای اصلاح اشتباهاتی که ممکن است ناخودآگاه مرتکب شوید، کارهای غیرحرفه‌ای ذکر شده در زیر را که ممکن است در محیط کار انجام دهید یادداشت کنید و هرگز آنها را انجام ندهید.

1-قطع کردن حرف دیگران

هرگز وقتی کارمندان دیگر صحبت می‌کنند حرفشان را قطع نکنید. وقتی نوبت به شما رسید صحبت کنید. زمانی که دیگران در حال صحبت کردن هستند، حرف آنها را قطع نکنید. این کار شما را همکاری عجول یا بی‌حوصله نشان می‌دهد که آداب معاشرت در محل کار را نمی‌داند.

2- تأخیر در محل کار

دیر آمدن در محل کار و جلسات همیشه رفتاری بسیار غیرحرفه‌ای تلقی می‌شود. از دیر رسیدن به محل کار خودداری کنید، مگر اینکه شرایط اضطراری وجود داشته باشد. خانه خود را کمی زودتر ترک کنید تا چند دقیقه قبل از هر کاری یا جلسه‌ای در دفتر خود باشید.

3- غر نزنید

غر زدن درباره زندگی خصوصی یا هرچیز دیگری از کارهای بسیار غیرحرفه‌ای است. همکاران شما ممکن است آن را جلوی شما نگویند، اما احتمال زیاد وجود دارد که با گوش دادن به غرها و شکایت‌های شما احساس ناراحتی کنند.

4- بد لباس پوشیدن

محل کار شما مکانی حرفه‌ای است که در آنجا باید لباس مناسب بپوشید. با لباس‌های غیررسمی ظاهر نشوید زیرا این تصور را ایجاد می‌کند که به ظاهرتان در دفترتان اهمیت نمی‌دهید. لباس‌های رسمی بپوشید که کهنه هم نباشند.

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.)

 

منبع : ۵۵ آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه