ارسال به دیگران پرینت

غذا های ایرلاین‌های ترکیه سرمار در غذاهای ایرلاین‌های ترکیه

در غذای یکی از ایرلاین‌های ترکیه سر مار پیدا شد

به تازگی ویدئویی در اینترنت پخش شده که نشان می‌دهد در غذای یکی از مسافران هواپیما سر مار دیده می‌شود. سر مار کاملاً مشخص است و چشم و دهان آن در دیدئو به خوبی دیده می‌شود.

در غذای یکی از ایرلاین‌های ترکیه سر مار پیدا شد

در غذای یکی از ایرلاین‌های ترکیه سر مار پیدا شد

به تازگی ویدئویی در اینترنت پخش شده که نشان می‌دهد در غذای یکی از مسافران هواپیما سر مار دیده می‌شود. سر مار کاملاً مشخص است و چشم و دهان آن در دیدئو به خوبی دیده می‌شود. 

سرمار در یکی از ایرلاین‌های ترکیه

این اتفاق در روز پنجشنبه در پرواز آنکارا به دوسلدولف افتاد. گفته می‌شود که خط هوایی سان‌اکسپرس مسئول این فاجعه بوده. سان‌اکسپرس اعلام کرده که اولویت ما این است که برای مهمانان هواپیما خدمات عالی با بهترین کیفیت ارائه کنیم تا هم مسافران و هم کارکنان این شرکت احساس امنیت کنند. این شرکت اظهار کرد که مشکلی که در غذای یکی از مسافران پیش آمده غیر قابل قبول است و نیاز به تحقیق بیشتر درباره این موضوع وجود دارد.

همچنین گفته شد تا زمانی که این مسئله حل نشود تمام اقدامات و پیشگیری‌های لازم انجام می‌شود که این امر شامل توقف منبع ذخیره غذایی است. این اقدامات باید هرچه سریع‌تر انجام شود. 

آن‌ها می‌گویند که احتمالاً سر مار بعد از روند پخت به غذا اضافه شده. این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد: «سان‌اکسپرس یکی از خطوط هوایی مهم کشور ترکیه است و برای مسافران شناخته‌ شده است. این شرکت در نظر دارد که به شبکه گسترده‌تری از راه‌های هوایی وصل شود.»

آن‌ها بیان کردند که ما از هیچ جسم خارجی که ممکن باشد باعث آلودگی غذا شود استفاده نمی‌کنیم و شرایط پخت و نگهداری از غذا طبق قوانین کیترینگ هوایی است.

طبیعی است که هیچ‌کس انتظار ندارد که وقتی غذایش را در هواپیما باز می‌کند حشره‌ای در آن ببیند. چه برسد به سر مار که بسیار عجیب و غیرقابل باور است. این خط هوایی در صدد است که بتواند نتیجه پیگیری‌های خود را اعلام کند تا مشخص شود سر مار چگونه به غذای یکی از مسافران راه پیدا کرده. کارشناسان مشغول بررسی صحت و سقم این ماجرا هستند. 

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.)

منبع : ۵۵آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ایوب ارسالی در

      ترکیه یکی از کشورهای جهان است که از لحاظ پخت رعایت هیژن بهداشت رعایت ارزش وشئونات چه از لحاظ رعایت فرهنگ اصیل اسلامی وترکی وغیر مسلمانان نیز صد درصد درک اهمیت ورضایت مسافران رامد نظر قرار می‌دهد اصلأ غیر قابل باور است که این یک خطای عدم رعایت بهداشت ویا رضایت مشتریان باشد . حتماً عمدی در کار هستش یعنی می‌خواهند ایر لاین های ترکیه را از چشم جهانیان بیندازند چون واضح است کشورهای اروپایی مخصوصا آلمان وتقریبا همه کشورها اروپای غربی و بعضی ها ازشرق اروپا مثل یونان و صربستان رشد و پیشرفت تکنولوژی و تروریستی ترکها را برنمی‌تابند واین را آشکارا می‌گویند کشور آلمان یافرانسه وسایر در رقابتی تنگاتنگ با ترکها هستند واز پیشرفت خیره کننده دولت آغای اردوغان مات شده اند وتحقیر فرانسه ویا مقامات آلمان وغیره توسط آغای اردوغان باعث سوختن از داخل بعضی کشورها حتا در همسایگان ترکیه واضح است و اینچنین کارهای بی شعورانه حداقل کاری است که می‌توانند اهمیت ومقام اول فرودگاه استانبول ویا ترکیش ایر را در اروپا و جهان کم اهمیت جلوه دهند

    • ناشناس ارسالی در

      ایوب چی بهت میرسه که سنگ ایرلاین ترکیه ای رو به سینه میزنی؟خیلی ابلهی

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه