ارسال به دیگران پرینت

بال سوخاری | نوشابه کوکا کولا

در بال سوخاری کوکاکولا بریزید و از طعم بی‌نظیر آن شگفت‌زده شوید

نه زیادی برای درست کردن و لذت بردن از بال مرغ وجود دارد، اما اضافه کردن کمی لعاب شیرین یکی از بهترین گزینه‌ها است. بال‌ مرغ‌های عسلی همیشه بین مردم محبوب بوده‌اند.

در بال سوخاری کوکاکولا بریزید و از طعم بی‌نظیر آن شگفت‌زده شوید

در بال سوخاری کوکاکولا بریزید و از طعم بی‌نظیر آن شگفت‌زده شوید 

نه زیادی برای درست کردن و لذت بردن از بال مرغ وجود دارد، اما اضافه کردن کمی لعاب شیرین یکی از بهترین گزینه‌ها است. بال‌ مرغ‌های عسلی همیشه بین مردم محبوب بوده‌اند. بال‌هایی که با هر نوع سس شیرین و تند یا حتی شکر درست می‌شوند. اگر از آن دسته افرادی هستید که به غذاهای شیرین علاقه دارید به شما توصیه می‌کنیم که کوکاکولا را در بال سوخاری بریزید و این غذا را هم امتحان کنید. 

ممکن است این غذا به نظر یکی از آن غذاهای معمولی باشد که مردم یک بار درست می‌کنند و دیگر سراغش نمی‌روند. اما این غذا از دهه 1990 وجود داشته و در واقع از چین آمده است. دستور تهیه بال مرغ کوکاکولایی، که به نام کی لی جی چی نیز شناخته می‌شود، به این صورت است که نوشابه را با سس سویا و ادویه جات مخلوط می‌کنیم تا شربت لعاب‌داری درست شود. کوکاکولا اساساً جایگزین شکری می‌شود که به طور معمول در هر سس بال مرغ شیرین دیگری نیز وجود دارد و باعث می‌شود بال‌های مرغ طعم منحصربه‌فردی داشته باشند. 

چه مقدار کوکاکولا باید به بال مرغ اضافه کنید؟ 

کوکاکولا یک ماده شیرین است، اما لازم نیست نگران این باشید که بال‌های مرغ شما طعم آب نبات بدهند. برای یک کیلو بال مرغ، فقط به یک قوطی کوچک کوکاکولا نیاز دارید. به جای کوکای رژیمی از کوکاکولای معمولی استفاده کنید، زیرا دستور غذا بر پایه شکر است نه آسپارتام (شیرین کننده مصنوعی). علاوه بر آن، به سس سویا و زنجبیل نیز نیاز دارید. اگر می‌خواهید غذا معطرتر شود، می‌توانید پوست پرتقال خشک و یک چوب دارچین نیز اضافه کنید. 

برای درست کردن لعاب کوکاکولا، این مواد را به همراه بال‌های مرغ که قبلاً سرخ شده‌اند، به یک وک یا ماهیتابه اضافه کنید. سپس بگذارید داغ شود و بجوشد تا مخلوط غلیظ شود. فقط مطمئن شوید که آن را به موقع از روی حرارت بردارید یعنی وقتی به حدود یک چهارم کاهش یافت تا تلخ نشود و در نهایت بال مرغ کاملاً شیرین و خوش طعم شما آماده است. 

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.)

منبع : ۵۵ آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه