ارسال به دیگران پرینت

فریز ش کردن مرغ | روش فریز کردن مرغ

بهترین روش برای فریز کردن مرغ پخته چیست؟

منجمد کردن مرغ پخته چند مزیت دارد. بزرگ‎ترین مزیت آن صرفه جویی در هزینه با حذف ضایعات مواد غذایی و همچنین صرفه جویی در زمان با استفاده از آن در تهیه وعده‌های غذایی در طول هفته است.

بهترین روش برای فریز کردن مرغ پخته چیست؟

بهترین روش برای فریز کردن مرغ پخته چیست؟ 

ممکن است برای شما زیاد اتفاق افتاده باشد که غذایی را درست کنید و بخورید، اما نصف آن باقی بماند. مطمئنا، می‌توانید از آن برای ناهار یا شام در طول هفته استفاده کنید. از این گذشته، دستورالعمل‌های زیادی برای استفاده از مرغ پخته وجود دارد، اما گاهی اوقات نمی‌خواهید چندین روز متوالی همان غذا را بخورید. شاید قبلاً در این موقعیت قرار گرفته‌اید و مطمئن نیستید که بهترین راه برای کنار گذاشتن باقی‌مانده مرغ پخته شده چیست. شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که آیا می‌توان مرغ پخته شده را منجمد کرد؟ 

پاسخ بله است. منجمد کردن مرغ پخته چند مزیت دارد. بزرگ‎ترین مزیت آن صرفه جویی در هزینه با حذف ضایعات مواد غذایی و همچنین صرفه جویی در زمان با استفاده از آن در تهیه وعده‌های غذایی در طول هفته است. اما قبل از اینکه پروتئین پخته شده خود را منجمد کنید، باید مطمئن شوید که چند مرحله برای آماده سازی آن برای دفعه بعدی انجام داده باشید. 

چگونه مرغ پخته شده را فریز کنیم؟ 

برای منجمد کردن مرغ پخته شده ابتدا پوست، چربی و هر استخوانی را جدا کنید، سپس با استفاده از چاقو یا قیچی آشپزخانه، آن را به اندازه‌هایی که می‌خواهید خرد کنید یا برش دهید. مرحله بعدی این است که مرغ را ابتدا روی یک سینی با پوشش روغنی قرار دهید و به مدت یک ساعت در فریزر قرار دهید. پس از یک ساعت، مرغ را از سینی خارج کنید و آن را در کیسه‌های پلاستیکی فریزر یا یک ظرف دربسته قرار دهید، سپس آن را دوباره در فریزر قرار دهید تا زمانی که بخواهید دوباره از آن استفاده کنید. 

برای استفاده از مرغ منجمد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را قبل از افزودن به غذاهایی مانند سوپ آب کنید. یا می‌توانید کاری متفاوت انجام دهید و آن به را به پیتزا یا پاستای مرغ تبدیل کنید. بنابراین دفعه بعد که باقی مانده مرغ داشتید، سعی کنید آن را در فریزر بگذارید تا بتوانید زمان زیادی را برای درست کردن غذاهای جدید صرفه جویی کنید. 

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.)

منبع : ۵۵آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه