ارسال به دیگران پرینت

استخر | شنا | کاهش وزن در استخر

با این ترفندها، به راحتی در استخر وزن کم می‌کنید

با این ترفندها، در استخر به راحتی وزن کم می‌کنید

با این ترفندها، به راحتی در استخر وزن کم می‌کنید

چطور در این تابستان با رفتن به استخر وزن کم کنیم؟

اگر واقعاً می‌خواهید وزن کم کنید، اما دوست ندارید در این هوای گرم عرق کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم که به کلاس شنا بروید و اگر شنا بلدید به طور منظم شنا کنید. 

شنا ورزشی فوق‌العاده برای تمام بدن است. وقتی در آب حرکت می‌کنید هر کشش، فشار و ضربه‌ای که انجام می‌دهید برخلاف مقاومت طبیعی بدن است. در استخر شنا کنید و کالری‌سوزی خود را افزایش دهید. با شنا کردن می‌توانید ماهیچه‌ها را تقویت کنید و وزنتان را نیز کم کنید. توصیه می‌کنیم که بعد از خواندن این مطلب لباس‌هایتان را بپوشید و به نزدیک‌ترین استخر بروید و تمریناتی را که در اینجا می‌گوییم انجام دهید.

اولین تمرین این است که از یک تویوپ بادی میله‌ای استفاده کنید و در آب شناور شوید. این کار باعث می‌شود که شما در وضعیت عدم تعادل قرار گیرید و شکمتان تحت فشار باشد. وقتی بدنتان به صورت عمودی در استخر است تویوپ بادی میله‌ای را زیر بازوهایتان قرار دهید و پاها را به صورت افقی باز کنید و با دم و بازدم پاها را ببندید و باز کنید. در حالت خوابیده این کار را نکنید. در وضعیتی قرار بگیرید که انگار روی صندلی نشسته‌اید.

اگر می‌خواهید شکم تخت داشته باشید، ضربات پا بهترین راه برای این کار است. چه روی شکم باشید یا به پشت یا پهلو سعی کنید با پا ضربه بزنید. بدون اینکه به خودتان فشار بیاورید عضلات شکم را منقبض کنید و قفسه سینه را دور از آب نگه دارید. این کار به شما کمک می‌کند که سریع‌تر شنا کنید و بدون اینکه خسته شوید ماهیچه‌هایتان را تقویت کنید.

برای اینکه بازوهایتان را قوی کنید می‌توانید در حالی که پاهایتان را کنار هم قرار داده‌اید، شانه‌هایتان را زیر آب نگه دارید و با دست حرکت قیچی را انجام دهید. سعی کنید کف دستتان به سمت بیرون بچرخد و بعد دوباره دستتان را به سمت داخل بچرخانید. این تمرین برای قسمت بالای کمر، شانه و شکم نیز مفید است. برای داشتن پاهای قوی نیز به پشت بخوابید و با پا ضربه بزنید یا حرکت دلفین را انجام دهید.

در روزهای گرم تابستان از رفتن به استخر غافل نشوید چون هم برای سلامت جسمی و هم سلامت روانی شما مفید است. 

(استفاده از مطالب اختصاصی ۵۵آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است)

مترجم: مژده اصغرزاده

منبع : ۵۵ آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه