ارسال به دیگران پرینت

سگ کارمند | سگ کارمند هتل پنج ستاره

ماجرای عجیب سگی که کارمند یک هتل پنج ستاره است!

سگی که در هتل 5 ستاره کار می‌کند و در جلسات شرکت دارد

ماجرای عجیب سگی که کارمند یک هتل پنج ستاره است!

سگی که در هتل 5 ستاره کار می‌کند و در جلسات شرکت دارد

یک سگ که به‌تازگی رها شده بود و جایی برای رفتن نداشت به هتلی پناه برد. یک هتل پنج ستاره در بنگلور هند نه تنها او را به درون ساختمان راه داد، برای او ایجاد اشتغال هم کرد. اگر جهان پر از داستان‌های تلخ و کینه‌توزانه باشد، باز هم حکایت‌هایی از عشق و مهربانی در سراسر دنیا وجود دارد.

این سگ که نامش را برنی گذاشته‌اند، وقتی به هتل لالیت اشوک در استان کارناکاتای هند رفت به‌شدت آسیب‌دیده و ترسیده بود. اما کارکنان هتل او را با مهربانی پذیرفتند و به او کارت شناسایی‌ای دادند که روی آن نوشته بود: «افسر ارشد شادی».

این سگ خیلی زود با کارکنان هتل صمیمی شد و او را کارمند افتخاری هتل لالیت اشوک کردند. برنی در جلسات لابی شرکت می‌کند و بسیار صمیمی و بامزه رفتار می‌کند.

کومار مانیش، مدیر هتل، می‌گوید: «بودن او در هتل تجربه جالبی است. برنی باعث می‌شود مهمانان و کارمندان با دیدن او لبخند بزنند و ارتباط خوبی با فضای هتل برقرار کنند. مهمانان می‌توانند در طول اقامت خود با برنی پیاده‌روی کنند یا به او غذا بدهند و اوقات خوشی برای او و خودشان فراهم کنند. برنی توجه همه مهمان‌ها از جمله کودک و پیر و جوان و زن و مرد را جلب می‌کند و همیشه در آغوش مهمانان جای می‌گیرد. او ستاره‌ای است که در هتل دوستدار حیوانات ما می‌درخشد.»

مدیر هتل می‌گوید او حقوق هم می‌گیرد و حقوقش همان بوسه و آغوشی است که کارمندان و مهمانان همیشه به او می‌دهند. او می‌گوید که برنی به موقع سر کار حاضر می‌شود و کارت شناسایی‌اش را به گردن پشمالویش آویزان می‌کند. او در جلسات شرکت می‌کند و گاهی با صدا کردن یا دم تکان دادن به جلسه نشاط می‌بخشد. این سگ بسیار مهربان است و کارمندان با بغل کردن او احساس آرامش پیدا می‌کنند. 

مدیر هتل از اینکه این سگ به هتلشان آمده بسیار خوشحال و راضی است و کارمندان هتل نیز علاقه زیادی به برنی دارند. 

(استفاده از مطالب اختصاصی ۵۵آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است)

مترجم: مژده اصغرزاده

منبع : ۵۵ آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • سام ارسالی در

      درود به انسانیت .درود بر حیوان دوستان .درود به خداوند نازنین که موجودی به نام سگ افرید دنیایی از وفا و معرفت ..درود بر پیامبر اسلام که در قران اسم این با وفا سگ را اورد ...و خداوند دانا و توانا است ..و وای بر حیوان ازارها که خداوند تاوانی سختی از انها میگیرد ..

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه