ارسال به دیگران پرینت

الهه حصاری و جواد عزتی در کنار هم در گندم زار+ عکس

الهه حصاری بازیگر جوان سینما و شبکه نمایش خانگی عکسی از خود در کنار جواد عزتی منتشر کرده است.

الهه حصاری و جواد عزتی در کنار هم در گندم زار+ عکس

این عکس که در گندمزار گرفته شده است، نمایی از سریال زخم کاری است که در حال پخش در شبکه نمایش خانگی است.

الهه حصاری در این عکس نقش کیمیا را ایفا می‌کند.

 

الهه حصاری و جواد عزتی در کنار هم در گندم زار عکس گرفتند.

الهه حصاری در زخم کاری

درحالی‌که در پنج قسمت اول سریال زخم کاری بیشتر بازیگران و نقش‌ها جلوی دوربین آمده بودند، پوستر ششمین قسمت سریال با چهره‌ای جدید منتشر شد و باعث شد خیلی از تماشاگران کنجکاوانه منتظر ورود نقش جدید به سریال و تاثیر او در روند قصه باشند.

بالاخره کیمیا با یک ورود و یک سلام، آنقدر کنجکاوی برانگیز بود که گمانه‌زنی‌ها درباره آینده نقشش در پیشبرد سریال شروع شد.

 
 

الهه حصاری در این رابطه گفت:

«من از اول و طبق روال فیلم‌نامه می‌دانستم که از قسمت ۶ وارد می‌شوم که خب در پخش هم همین اتفاق افتاد. این آمادگی را داشتم اما خیلی طبیعی است که به این فکر کنم که قرار است چه اتفاقی بیفتد.

بااینکه فیدبک‌های مثبت می‌گرفتم چه از کارگردان محترممان چه از پارتنرهایم و چه از تدوینگر کار، جناب آقای سجاد پهلوان‌زاده، که خیلی زحمت کشیدند.

به‌هرحال آدم چیزهایی می‌شنود و حتی یادش است چه‌کار کرده اما این‌طور که به‌طور کامل با موسیقی با تدوین درست و با در کنار هم قرار گرفتن همه اتفاقات چطور شود، این چیزی است که منِ بازیگر منتظرش هستم تا ببینم.

من هنوز که هنوز است بعد از ۱۲ سال کار برای دیدن هر پلان یا سکانسم استرس می‌گیرم و آن شب هم تا صبح که قرار بود قسمت جدید سریال بیاید نخوابیدم. استرسی توام با هیجان و خوشحالی بود. می‌خواستم ببینم چه خبر است.»

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه