ارسال به دیگران پرینت

آیفون ۱۳ دقیقا چگونه طراحی شده است ؟ +عکس

ظاهر آیفون ۱۳ اپل در اواخر سال جاری به چه صورت خواهد بود؟ هیچ کس به طور قطعی نمی‌داند، اما تعداد زیادی از خبر‌های تایید نشده و شایعات در مورد سخت افزار آینده اپل ایده روشنی را در مورد انتظارات ما ایجاد کرده است.


آیفون ۱۳ دقیقا چگونه طراحی شده است ؟ +عکس

ظاهر آیفون ۱۳ اپل در اواخر سال جاری به چه صورت خواهد بود؟ هیچ کس به طور قطعی نمی‌داند، اما تعداد زیادی از  خبر‌های تایید نشده و شایعات در مورد سخت افزار آینده اپل ایده روشنی را در مورد انتظارات ما ایجاد کرده است.

 ما رندر‌هایی را ارائه داده ایم که محتمل‌ترین طرحی است که انتظار داریم اپل برای گوشی پرچمدار آیفون ۱۳ آینده خود به کار گیرد.

 

با این وجود  هیچ تضمینی وجود ندارد که این تصاویر فاش شده، دقیقاً مطابق همان گوشی باشند که اپل ارائه می‌کند، اما در حال حاضر این بهترین حدس ما در مورد طراحی گوشی است.

آیفون ۱۳

چه چیزی از آیفون ۱۲ به آیفون ۱۳ تغییر خواهد کرد؟

به طور مداوم طرح‌ها نشان می‌دهد که ما تغییرات عمده‌ای در سری آیفون ۱۳ نخواهیم دید، اما احتمالاً چند تغییر ایجاد شده است که به معنای متفاوت بودن ظاهر گوشی آینده است.

انتظار می‌رود  ارتقای دوربین برای آیفون ۱۳ کمترین باشد، به احتمال زیاد آیفون ۱۳ پرو و ​​آیفون ۱۳ پرو مکس گوشی‌هایی هستند که تغییرات عمده‌ای در دوربین‌های عقب خود ایجاد می‌کنند.

طراحی دوربین در آیفون ۱۳ شایعات زیادی را در مورد تغییرات ارائه داده است و بزرگترین تغییر، احتمالاً حرکت لنز‌ها به سمت طراحی مورب است تا از ظاهر آن‌ها در آیفون ۱۲ فاصله بگیرد.

همچنین انتظار می‌رود  ضخامت آن ۲.۵۱ میلی متر باشد که با آیفون ۱۲ با ضخامت ۱.۵ میلی متر مقایسه می‌شود. طبق طیف گسترده‌ای از اطلاعات، اپل از یک بریدگی کوچکتر در سری آیفون ۱۳ استفاده خواهد کرد. در حقیقت، تصور می‌شود که در مقایسه با آیفون ۱۲ از نظر عرض ۳۰ ٪ کوچکتر باشد.

انتظار برخی از رنگ‌های جدید را نیز داشته باشید

 

سایر خبر‌ها حاکی از آن است که اپل در سال ۲۰۲۱ رنگ‌های خود را تغییر می‌دهد و این ما را متعجب نمی‌کند. این شرکت اغلب هنگامی که آیفون جدیدی را رونماییمی کند این کار را انجام می‌دهد.

آنچه ما را شگفت زده کرده است رنگ‌هایی است که شرکت احتمالاً انتخاب کرده است. طبق برخی از خبر‌ها، اپل سایه صورتی و نارنجی را به عنوان موارد جدید اضافه شده برای سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته است.

 

 

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه