ارسال به دیگران پرینت

عادت‌هایی است که باعث افزایش سطح استرس می‌شوند

بسیاری از افراد موفق، کار‌های روزمره و تکراری را در طول صبح انجام می‌دهند، با این وجود برخی از این روال‌ها می‌توانند بدن شما را به شکلی تنظیم کنند تا در طول روز استرس بیشتری داشته باشید.

 عادت‌هایی است که باعث افزایش سطح استرس می‌شوند

بسیاری از افراد موفق،   کار‌های روزمره و تکراری را در طول صبح انجام می‌دهند، با این وجود برخی از این روال‌ها می‌توانند بدن شما را به شکلی تنظیم کنند تا در طول روز استرس بیشتری داشته باشید.

برخی برنامه‌های صبحگاهی می‌توانند بر شما تأثیر منفی بگذارند. اولین قدم برای ایجاد یک روال صبحگاهی که از سلامت روان حمایت می‌کند، قطع عادت‌هایی است که باعث افزایش سطح استرس می‌شوند.

بهترین راه برای جلوگیری از احساس استرس در صبح، برنامه ریزی طی شب قبل است. بهتر است لباس هایتان را از قبل آماده کنید، حتی در مورد آنچه می‌خواهید فردا برای صبحانه بخورید تصمیم بگیرید تا صبح هایتان بهتر طی شود، به خصوص اگر فرد سحرخیزی نیستید.

 

بسیاری از مردم وقتی از خواب بیدار می‌شوند با عجله به سمت محل کار خود، دانشگاه و... می‌روند. درواقع این افراد فرصتی برای مدیتیشن، ورزش یا انجام هر کاری که به آنان احساس آرامش می‌دهد را ندارند.

 

 

کارشناسان همچنین هشدار دادند که ساعت‌های زنگ دار سنتی می‌توانند شما را وحشت زده از خواب بیدار کنند. این روش شما را با یک لرزش بیدار می‌کند و می‌تواند منجر به افزایش هورمون‌های استرس شود. "

به جای ساعت زنگ دار روی تلفن شما، پریچارد توصیه می‌کند بین خواب و زمان بیدار شدن زمان کافی به خود اختصاص دهید تا بتوانید به طور طبیعی از خواب بیدار شوید. به عنوان آخرین چاره، یک ساعت زنگ دار هوشمند را امتحان کنید که با افزایش نور یا صدا به تدریج شما را از خواب بیدار کند.

به نظر می‌رسد بررسی تلفن‌های هوشمند در ابتدای صبح و بررسی ایمیل، آخرین اخبار یا همراهی با دوستان در شبکه‌های اجتماعی طبیعی است. با این حال  این رفتار‌ها می‌توانند خطرناک باشند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه