ارسال به دیگران پرینت

رتبه بندی فرهنگیان | افزایش حقوق معلمان

فرهنگیان بخوانند | رتبه بندی معلمان وارد فاز جدید شد | آیین نامه دوباره اصلاح می شود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از اصلاح ایرادات رتبه بندی معلمان در تنظیم آئین نامه خبر داد.

فرهنگیان بخوانند | رتبه بندی معلمان وارد فاز جدید شد | آیین نامه دوباره اصلاح می شود

 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود در تنظیم آئین‌نامه ایرادات آن برطرف شود به گونه‌ای که همه معلمان که حدود ۸۳۰ هزار نفر هستند، از مزایای رتبه‌بندی برخوردار شوند.

سیدغنی نظری‌خانقاه اظهار داشت: اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان به عنوان مطالبه به حق آن‌ها در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه هدف ما جلوگیری از تضعیف جایگاه معلمان است.

وی بیان کرد: صیانت از جایگاه معلمان و جلوگیری از تضعیف جایگاه آنان بیش از هر موضوع دیگری مورد توجه است و در این زمینه با پیگیری‌های مجلس در انتظار تایید هیئت دولت است.

بیشتربخوانید:

لایحه رتبه بندی معلمان در هیات دولت بررسی شد

 

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس تصریح کرد: اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان جزو مطالبه به حق معلمان است و مجلس با قاطعیت اجرای این طرح را پیش می‌برد تا بتوان جایگاه معلمان را که دچار برخی آسیب‌ها شده به وضعیت مطلوب برساند.

نظری‌خانقاه تصریح کرد: نیازمند رسیدن به جایگاه مطلوب معلمان به عنوان تربیت کنندگان نسل آینده هستیم و در این راستا توجه به معلمان و رسیدگی به مطالبات آنان را با توجه به زیرساخت‌های فرهنگی برای تربیت و اعتلای اجتماعی کشور در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی اظهار کرد: قطعا تضعیف جایگاه معلمان، تضعیف جایگاه اجتماعی کشور را در پی خواهد داشت و مجلس شورای اسلامی، با قاطعیت این طرح را پیش خواهد برد و بدون شک اگر جایگاه معلمان در دهه‌های اخیر با نگاه خوب پیش می‌رفت جامعه دچار معضلات اجتماعی نمی‌شد و به همین منظور توجه به معلمان و رسیدگی به مطالبات این قشر با توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و رسیدن به تربیت و اعتلای اجتماعی کشور امری لازم  ضروری است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: انتظار می‌رود در تنظیم آئین‌نامه رتبه‌بندی معلمان ایرادات آن برطرف شده و همه معلمان از مزایای رتبه‌بندی برخوردار شوند که به همین منظور اجرای این طرح به عنوان مطالبات جدی و بحق فرهنگیان است که از دولت انتظار داریم تا پایان این ماه نسبت به صدور احکام اقدام کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود در تنظیم آئین‌نامه ایرادات آن برطرف شود به گونه‌ای که همه معلمان که حدود ۸۳۰ هزار نفر هستند، از مزایای رتبه‌بندی برخوردار شوند و معوقاتی که از ۳۱ شهریور محاسبه شده، به دست معلمان برسد و معلمانی که بازنشسته می‌شوند از تاریخ بازنشستگی باید شامل رتبه‌بندی شوند.

نظری اضافه کرد: هدف از تصویب این طرح به یادگار مانده از مجلس‌ها و دولت‌های گذشته، کمک به تحقق عدالت اجتماعی در جامعه، افزایش انگیزه و کیفیت کار معلمان، ارتقا سطح آموزش و در نتیجه کمک به پیشرفت تحصیلی و تربیتی دانش‌آموزان بوده و با اجرای این طرح خواسته مهم و به حق تلاشگران در دستگاه تعلیم و تربیت محقق شود.

وی بیان کرد: معلمان به دنبال رفع تبعیض و نابرابری در نظام پرداخت کارکنان دولت با توجه به متغیرهایی مانند سنوات خدمت، مدرک تحصیلی، تشابه رسته شغلی، مکانیسم جبران خدمات احصا شده در قانون مدیریت خدمات کشوری هستند که این‌گونه امکانات و یا پرداخت‌های گاه و بی‌گاه رفاهی اعم از نقدی یا غیرنقدی در دیگر دستگاه‌ها بدون کمترین چالش در حال رقم خوردن است.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      سلام حقوق همه ی کارمندان بدون رتبه بندی وامتیوامتیاز دهی سه برابر معلمان است مثلا کارمند دیپلمه بان صادرات ۲۶ میلیون با تسهیلات ومزایا آنچنانی مگر فرهنگیان چه کم دارند خانواده فرهنگیان تاوان چه گناهی پس میده نو چرا اینقدر بی عدالتی در پرداخت هاست بهترین راه برای ضایع نشدن حقوق معلمان رتبه بندی کردندمعلمان طبق رتبه بندی قبلی هرکس در هر رتبه ای که قرار دارد مگر یک معلم چند بار باید رتبه بندی شود حالا که ۲۰ درصد هیئت علمی اسناد دانشگاه نیست دنبال چه میگردید

    • چشم به راه ارسالی در

      خودتان خسته نشدید خجالت بکشید اینقدر بازی با حیثت معلم .

    • ناشناس ارسالی در

      این هم یکی دیگه از دولت های دروغگو ،مثلا خودشو شخصی کارآمد ودلسوزه مردم و مظلومین فرض میکنه،این هم از سید مظلومان

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا معلوم نیست اصلا نقش رییس جمهور توی این مملکت چیه،هر کدام که سر کار میان به غیر از بدبختی و گرانی و تورم برای مردم چیزی به ارمغان نمیارن، نباشند بهتر نیست؟

    • ناشناس ارسالی در

      صد رحمت به روحانی ، حالا هرکاری کرد ، ازفصل دوم وقتی خرش از پل عبور کرد گرانی ها رو شروع کرد، این دولت نیامده کمر همت به گرانی ها بسته،وقتی میگن فقط چهار قلم جنس گران شده ، نمی دانم مردمو چی فرض میکنند ،لبنیات شامل شیر،ماست،کره،خامه،کشک،دوغ و ...،آرد شامل نان،کیک ،شیرینی و...بقیه... آقا یهو بیاید مردمو بکشید خودتون رو راحت کنید دیگه ، بهترین راه حل مسئله پاک کردن صورت مسئله هستش، شما رو به خدا ، اگر خداپرستید و شیعه علی یه سر بیاید داخل بازار و ببینید چه خبر ،مثلا شلنگ دستشویی به خدا هیچ ربطی به این چار قلم نداره ولی قیمتش دو برار شده ، حالا .....

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه