ارسال به دیگران پرینت

رتبه بندی فرهنگیان

برنامه جدید دولت برای رتبه بندی فرهنگیان | افزایش حقوق فرهنگیان در راه است

رتبه بندی فرهنگیان دوباره دوباره بررسی شد.

برنامه جدید دولت برای رتبه بندی فرهنگیان | افزایش حقوق فرهنگیان در راه است

 سید حمیدرضا کاظمی شامگاه چهارشنبه در جمع مدیران مدارس شهرستان پلدختر به رتبه بندی معلمان اشاره کرد و افزود: مجلس انقلابی در کنار معلمان بوده و هست، دولت گذشته لایحه ای تقدیم مجلس کرد و دولت جدید که روی کار آمد به احترام فرهنگیان این لایحه را تاکید کرد و مجلس در حال استمرار آن است.

وی تصریح کرد: دولت گذشته برای اجرایی کردن رتبه بندی معلمان در طول ۶ ماه ۲۵ هزارمیلیارد تومان پیش بینی کرده بود که پس از چکش کاری، بررسی و پیگیری مجلس شورای اسلامی به ۹۰ هزارمیلیارد تومان در سال رسید که مسوولان دولت گذشته اعلام کردند توان پرداخت این مبلغ را ندارند و اکنون بر اساس توافقی بین دولت و مجلس در حال نهایی شدن است.

وی پایه و اساس توسعه هر کشور را فرهنگ دانست و گفت: توجه به جامعه معلمان و تلاش در راستای کاهش دغدغه های آنان، در واقع رسیدگی به ارتقای سطح کیفی تعلیم و تربیت فرزندان این جامعه است.

کاظمی همچنین بیان کرد: رفع محرومیت در لرستان کاری جهادی است و پلدختر به واسطه خسارات و آسیب های سیل ویرانگر محرومیت بالاتر و نیاز به رسیدگی بیشتری دارد.

وی افزود: مدارس زیادی در شهر و روستاهای پلدختر طعمه سیل شد به گونه ای که اگر ظرفیت خیران نبود ممکن بود اکنون بسیاری از روستاها از نعمت مدرسه محروم باشند، بنابراین انتظار می رود مسوولان به ویژه در حوزه تعلیم و تربیت نسبت به این شهرستان عنایت و توجه بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید:​

 

 

نماینده پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه ویژه به محرومیت زدایی در شهرستان پلدختر نیازمند کار جهادی است چراکه ۴۰ هزار نفر از مردم این شهرستان خانه و زندگی خود را در جریان سیل از دست دادند و حتی فرمانداری این شهرستان به عنوان خانه دولت تا ۲ متر زیر گِل رفت.

کاظمی همچنین افزود: پلدختر در مسیر جاده ترانزیتی شمال به جنوب قرار گرفته است و نیاز به احداث خانه معلم دارد تا معلمان و فرهنگیان کشور هنگام تردد در این منطقه مکانی جهت اسکان موقت داشته باشند.

کاظمی با تاکید بر احداث درمانگاه فرهنگیان و هنرستان در پلدختر اظهار داشت: وضعیت معمولان در حوزه آموزش و پرورش نامناسب است و انتظار می رود مسوولان و متولیان امر با مشکلات این بخش از نزدیک آشنا شوند.

وی گفت: لرستان از دیرباز تاکنون استانی محروم و دارای مشکلات عدیده است که در دولت جدید، وحدت و همبستگی قوا و وجود نیروهای انقلابی ظرفیت خوبی برای ایجاد تحول در این منطقه است.

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • معلم ارسالی در

      نماینده از رییسجمهور تعریف میکنه.. وزیر از نماینده.. این از اون.. اون از این
      خب بهچه درد مامیخورد... عمل کنید عمل عمل

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه