ارسال به دیگران پرینت

رتبه بندی فرهنگیان | افزایش حقوق معلمان

خبر مهم از طرح رتبه بندی معلمان | تصویب طرح فرهنگیان در این هفته | وزیر هفته قبل وعده داد

به گفته وزیر آموزش و پرورش این هفته باید طرح رتبه بندی معلمان در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصویب و بلافاصله تقدیم دولت خواهد شود.

خبر مهم از طرح رتبه بندی معلمان | تصویب طرح فرهنگیان در این هفته | وزیر هفته قبل وعده داد

به گفته وزیر آموزش و پرورش از این هفته یعنی از 16 خرداد به بعد طرح رتبه بندی معلمان در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصویب و بلافاصله تقدیم دولت خواهد شد.

تصویب طرح رتبه بندی معلمان تا هفته اینده در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلسبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز همدان ؛ یوسف نوری در شورای اداری استان همدان افزود: معلمان ذخایر راهبردی کشور و مبنا و منشا شکل گیری تمدن اسلامی هستند.

وی گفت: اگر به معلمان توجه جدی شود شاهد شکوفایی تمدن اسلامی خواهیم بود و باید به این گروه دلسوز توجه شود.

بیشتر بخوانید:

 

یوسف نوری با بیان اینکه هزینه کردن در آموزش وپرورش سرمایه گذاری است، افزود: بر اساس طرح تحقیقاتی انجام شده در دانشگاه تهران ارزش افزوده در آموزش وپرورش بعد از معدن در رتبه بالای کشور است.

وی نقش آموزش وپرورش در تولید دانش بنیان را بسیار موثر بیان کرد و گفت: آموزش وپرورش تنها جایی است که موضوع تولید دانش بنیان می تواند در آن شکل گیرد و تحقق یابد.

یوسف نوری با تاکید بر اولویت تولید دانش بنیان در آموزش و پرورش افزود: ۸۵ درصد دانش آموختگان هنرستان‌ها جذب بازار کار می‌شوند.

وی نسبت آمار استاد به دانشجو در دانشگاه فرهنگیان را ۹۰ به یک اعلام کرد و گفت: جذب هیئت علمی در این دانشگاه با اولویت مدرک دکتر معلمان در دستور است.

همچنین وی در ادامه با اشاره به حمایت‌های خیران مدرسه ساز گفت: تعهدات خیران مدرسه ساز از ۳هزار و۴۰۰ میلیارد تومان به حدود ۷ هزار میلیارد تومان افزایش خواهد یافت. همچنین در سفر‌های استانی دولت تاکنون ۶ هزارو۵۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های مدرسه سازی اختصاص داده شده است.

وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: با همکاری ستاد اجرایی و بنباد مستضعفان از مهرماه آینده تغذیه مدارس در هفته دو نوبت توزیع می‌شود. البته تعداد ۵ میلیون دانش آموز هدف گذاری شده بود که با توجه به گران شدن هزینه‌ها احتمالا کمتر از این تعداد باشد.

استاندار همدان هم گفت: سند تحول بنیادین در آموزش وپرورش ودولت سیزدهم باید با همکاری افسران فرهنگی اجرایی شود. علیرضا قاسمی فرزاد افزود: برای جبران و تامین کمبود معلم باید دانشگاه فرهنگیان مورد مورد توجه ویژه قرار گیرد

وی خاطر نشان کرد: بهره گیری از ظرفیت خیران مدرسه ساز ملی برای مشارکت در ساخت مدارس در استان همدان به صورت جدی مورد توجه است.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه