ارسال به دیگران پرینت

دستگیری شهرداران مناطق ۲و ۸ | حناچی : در برخورد با فساد هیچ تبعیضی وجود ندارد

پیروز حناچی شهردار تهران در صفحه شخصی خود در توئیتر درباره ماجرای دستگیری شهرداران مناطق ۲ و ۸ در پایتخت اظهار داشت: مدیریت فعلی شهرداری همواره در برخورد با فساد پیشتاز و پیش قدم بوده است و همانگونه که بارها اعلام کرده‌ایم در صورت کشف اسناد فساد و یا دلایلی مبنی بر تخلف یا ارائه مستندات از سوی نهادهای ذی صلاح شهرداری تهران تابع قانون است و سریعاً وارد عمل خواهد شد. وی افزود: معتقدم فساد در هر دوره مدیریتی و توسط هر شخص مذموم است و مردم نباید احساس کنند در برخورد با آن تبعیضی وجود دارد.


 دستگیری شهرداران مناطق ۲و ۸ | حناچی  : در برخورد با فساد هیچ تبعیضی وجود ندارد

شهردار تهران در واکنش به خبر دستگیری شهرداران مناطق ۲و ۸ گفت: فساد در هر دوره مدیریتی و توسط هر شخص مذموم است و مردم نباید احساس کنند در برخورد با آن تبعیضی وجود دارد.

پیروز حناچی شهردار تهران در صفحه شخصی خود در توئیتر درباره ماجرای دستگیری شهرداران مناطق ۲ و ۸ در پایتخت اظهار داشت: مدیریت فعلی شهرداری همواره در برخورد با فساد پیشتاز و پیش قدم بوده است و همانگونه که بارها اعلام کرده‌ایم در صورت کشف اسناد فساد و یا دلایلی مبنی بر تخلف یا ارائه مستندات از سوی نهادهای ذی صلاح شهرداری تهران تابع قانون است و سریعاً وارد عمل خواهد شد.

وی افزود: معتقدم فساد در هر دوره مدیریتی و توسط هر شخص مذموم است و مردم نباید احساس کنند در برخورد با آن تبعیضی وجود دارد.

 وی بیان داشت: تأکید دارم خدمات صادقانه خانواده شهرداری و تلاش‌های مدیران در این شرایط نباید تحت الشعاع این موارد قرار گیرد.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه