ارسال به دیگران پرینت

اتباع افغانستان | درگیری مادر افغانستانی با یکی از مأموران ناجا در دست بررسی است

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: موضوع اردوگاه عسگر آباد شهرستان پیشوا توسط بازرسی ناجا در حال بررسی بوده و در این خصوص بزرگ‌نمایی شده است.فرمانده انتظامی شرق استان تهران افرود: در کمترین زمان ممکن موضوع اردوگاه عسگر آباد شهرستان پیشوا بررسی و اطلاع رسانی خواهد شد.

 اتباع افغانستان  |  درگیری مادر افغانستانی با یکی از مأموران ناجا در دست بررسی است

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: موضوع اردوگاه عسگر آباد شهرستان پیشوا توسط بازرسی ناجا در حال بررسی بوده و در این خصوص بزرگ‌نمایی شده است.

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران در گفت‌وگو در پیشوا اظهار کرد: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی در خصوص درگیری یک مادر افغانستانی با یکی از مأموران ناجا دستور ویژه برای بررسی اتفاق رخ داده در اردوگاه عسگرآباد صادر شده است.

وی گفت: فیلم انتشار یافته از محل حضور مراجعان در دست بررسی است و شبکه های معاند در این خصوص بزرگ نمایی کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افرود: در کمترین زمان ممکن موضوع اردوگاه عسگر آباد شهرستان پیشوا بررسی و اطلاع رسانی خواهد شد.

سردار عزیزی با تأکید بر اینکه پلیس اجازه نخواهد داد حقی از کسی ضایع شود، بیان کرد: به محض تکمیل تحقیقات جزئیات این اتفاق اطلاع رسانی می‌شود.

حوالی عصر چهارشنبه دهم دی ماه انتشار فیلمی از اردوگاه اتباع در عسگرآباد در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته است که گویا برخورد نامناسبی با یکی از اتباع افغانستانی انجام شده است که فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در خصوص این فیلم دستورات لازم را داده است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه