ارسال به دیگران پرینت

مترو | قطار به شهر پرند در خرداد ماه سال آتی می‌رسد

فرماندار شهرستان رباط‌کریم گفت: شایسته است طبق صحبت استاندار تهران برای رسیدن قطار به شهر پرند در خرداد ماه سال آتی و تقارن آن با آزادسازی خرمشهر، شهرداراین شهر، خواهر‌خواندگی بین خرمشهر و پرند را برقرار کند. وی افزود: ۳ کیلومتر از ریل‌گذاری مانده که هفته آتی در زمین جاگذاری خواهد شد و برق آن باقی می‌ماند که مدیرعامل شرکت عمران و شهردار به اتفاق نماینده مردم در مجلس در هفته آینده برای حل موضوع به اداره برق منطقه‌ای خواهند رفت.


 مترو |  قطار به شهر پرند در خرداد ماه سال آتی می‌رسد

فرماندار شهرستان رباط‌کریم گفت: شایسته است طبق صحبت استاندار تهران برای رسیدن قطار به شهر پرند در خرداد ماه سال آتی و تقارن آن با آزادسازی خرمشهر، شهرداراین شهر، خواهر‌خواندگی بین خرمشهر و پرند را برقرار کند.

نظام ملکشاهی در هفدهمین جلسه شورای بررسی روند پیشرفت مترو که عصر دیروز و با حضور نماینده حوزه انتخابیه شهرستان رباط‌کریم، امام جمعه، شهردار و شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت عمران برگزار شد، اظهار کرد: شایسته است طبق فرموده استاندار تهران برای رسیدن قطار به شهر پرند در خرداد ماه سال آتی و تقارن آن با آزادسازی خرمشهر، شهردار خواهر‌خواندگی بین خرمشهر و پرند را برقرار کند.

وی با بیان این که شهر پرند، شهری مزین به نام انقلاب است، گفت: این شهر نیازمند تکاپو، آرامش و حرکت انقلابی مدیران آن است، باید مدیران با تلاش شبانه‌روزی کاری کنند تا مترو در روز سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر قهرمان به پرند برسد.

فرماندار شهرستان رباط‌‌کریم، با اشاره به ریل‌گذاری انجام شده افزود: ۳ کیلومتر از ریل‌گذاری مانده که هفته آتی در زمین جاگذاری خواهد شد و برق آن باقی می‌ماند که مدیرعامل شرکت عمران و شهردار به اتفاق نماینده مردم در مجلس در هفته آینده برای حل موضوع به اداره برق منطقه‌ای خواهند رفت.

ملکشاهی با اشاره به گلایه مردم رباط‌کریم در خصوص منتفع شدن مردم پرند از مترو و بی نصیب ماندن شهروندان رباط‌کریم از این وسیله حمل و نقل گفت: مترو در راه رسیدن به پرند از رباط‌کریم می‌گذرد، از این روی جای بسی مسرت است که طی رایزنی‌های انجام شده، جهت سهولت رفت و آمد شهروندان دو ایستگاه در حکیم‌آباد و بازارک جانمایی خواهد شد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه