ارسال به دیگران پرینت

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس | بعد از میکروبی به نام ترامپ، ان شالله زندگی عاری از کرونا در جهان حاکم شود

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اوضاع سیاسی در آمریکا خاطرنشان کرد: اراده خدا بر این تعلق گرفت که میکروبی به نام ترامپ از سر دنیا کم شود و بعد انشالله زندگی عاری از ویروس کرونا در جهان حاکم شود. نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مجلس ادامه داد: بالاخره ترامپی که تابستان‌های داغ و تحریم‌ها را به رخ مردم ایران می‌کشید سرنگون شد.


رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس  |  بعد از میکروبی به نام ترامپ، ان شالله زندگی عاری از کرونا در جهان حاکم شود

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: با اعتماد به جوان‌ها و تکیه بر داشته‌های داخلی، دشمن را شکست دهیم.

حجت‌الاسلام مجتبی ذالنور امروز در جلسه شورای اداری استان که به‌صورت ویدئوکنفرانس در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: این ویروس ویرانگر و منحوس زحمات زیادی برای مردم و مسئولان ایجاد کرده است و این عزیزان با تلاش با این ویروس مقابله می‌کنند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: ‌قم به‌دلیل موقعیتی که دارد امکان قرنطینه‌شدن را ندارد و باید مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه داشته باشند، این شهر در مسیر اتصال 17 استان قرار دارد و به دلیل زائرپذیری از ویژگی‌هایی برخودار است و قطعا کنترل وضعیت این شهر فشار مضاعفی برای مسئولان دارد.

وی تصریح کرد: با همه این دشواری‌ها، این عملکرد راضی کننده است و اگر چه مردم مشکلات زیادی دارند اما مسئولان نیز همه توان را به کار برده‌اند و امید است با مهربانی و و عطوفت و لطف و عنایت الهی بتوان این شرایط را سپری کرد.

ذالنور بیان کرد: صبر و مقاومت‌ها نتیجه می‌دهد و اگر چه زمان می‌برد اما می‌توانیم با اعتماد به جوان‌ها و تکیه بر داشته‌های داخلی و امید نبستن به دشمن، دشمن را شکست دهیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اوضاع سیاسی در آمریکا خاطرنشان کرد: اراده خدا بر این تعلق گرفت که میکروبی به نام ترامپ از سر دنیا کم شود و بعد انشالله زندگی عاری از ویروس کرونا در جهان حاکم شود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مجلس ادامه داد: بالاخره ترامپی که تابستان‌های داغ و تحریم‌ها را به رخ مردم ایران می‌کشید سرنگون شد.

ذوالنور گفت: فردی که گزینه‌های روی میز را علیه ما اعلام می‌کرد و از امکانات استکباری علیه جهان استفاده می‌کرد موفق به این کار نشد و عاقبت سرنگون شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: مقام معظم رهبری فرمود روسای آمریکا خواب از بین رفتن نظام ما را به گور می‌برند و یکی یکی می‌روند و می پوسند، ولی نظام و مردم ما سر جای‌شان هستند و این اثر مقاومت و صبر انقلابی است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • داود بهنیان ارسالی در

      بهتره زیاد به نتایج فعلی دلخوش نباشیم شاید دقیقه 120 همه چیز بهم بریزه!!!

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه