ارسال به دیگران پرینت

میز روتختی هوشمند که می‌تواند تمام خواسته‌های شما را برآورده کند

بعد از یک روز طولانی، همه ما منتظر استراحت در راحت‌ترین مکان روی زمین یعنی تختخواب خود هستیم. اما در عین حال انتظار داریم که بیشترین امکانات را نیز در این فضای راحت هنگام استراحت دراختیار داشته باشیم.

میز روتختی هوشمند که می‌تواند تمام خواسته‌های شما را برآورده کند

اکثر تختخواب‌های مدرن راحت هستند، اما فاقد کاربردهای مختلف بوده و طراحی آن‌ها طی قرن‌ها تغییر خاصی پیدا نکرده است. حال با هدف ایجاد تغییراتی به روز و مدرن، یکی از شرکت‌های فرانسوی اقدام به طراحی و ساخت یک میز هوشمند روتختی کرده است که می‌تواند بیشترین امکانات را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

این تخت که با نام تجاری Bedchill وارد بازار شده، نخستین میز نورد بوده که با تختخواب قابل تنظیم و متصل است. با استفاده از این میز می‌توانید هنگام استراحت بر روی تخت خود از موسیقی و فیلم‌های متنوع بدون هیچ مشکلی و وسایل جانبی مختلف، لذت برده و به راحتی بخوابید و بنشینید. حتی این میز به گونه‌ای طراحی شده که می‌توانید بر روی تخت خود نشسته و با لپ تاپ کار کنید و یا به راحتی غذا خورده و نوشیدنی بنوشید.

 

 

 

در واقع می‌توان گفت که این تختخواب می‌تواند تمام خواسته‌های شما را برآورده کند و دیگر نیازی به وسایل جانبی مانند شارژر، پریز برق، سیم و سایر موارد مشابه نخواهید داشت. این میز هوشمند در دو قسمت کناری خود دارای بلوتوث و سیستم وای فای است که به راحتی به تلفن همراه، لپ تاپ و سایر سیستم‌های صوتی و تصویری به صورت بی‌سیم متصل می‌شود و هر خدمتی که بخواهید را ارائه خواهد داد. همچنین این میز قادر است با استفاده از ریموت از راه دور کنترل شده و به هر سمتی نیز حرکت کند.

 

 

 

 

منبع : اسکان نيوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه