ارسال به دیگران پرینت

آمادگی کامل سازمان بهشت زهرا(س) برای روزهای پایانی سال

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به حضور میلیونی مردم برای زیارت اهل قبور در روزهای پایانی سال گفت: سازمان بهشت زهرا(س) با هماهنگی سازمان های مرتبط، تمهیدات لازم را برای میزبانی از مردم اندیشیده و آمادگی کامل دارد.

آمادگی کامل سازمان بهشت زهرا(س) برای روزهای پایانی سال

سعید خال شامگاه سه شنبه در حاشیه اکران فیلم های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر ویژه «خادمین شهر» در سالن ایوان شمس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس یک سنت دیرینه، در 2 هفته پایانی سال ما شاهد حضور خودجوش و مردمی برای زیارت اهل قبور هستیم که حدود 5 میلیون از هموطنان از تهران، استان های کشور و حتی خارج از کشور در بهشت زهرا(س) حضور پیدا می کنند.

وی گفت: براین اساس برای ارائه خدمات و میزبانی مطلوب از شهروندان جلساتی را با پلیس راهور، نیروی انتظامی، سازمان آتش نشانی و ارگان های مرتبط داشته ایم و هماهنگی لازم در این زمینه انجام شده است.

خال درباره مشکلات ترافیکی برای پنجشنبه آخر سال افزود: حدود 2هزار و 500 پلیس راهور ناجا از نقاط مختلف تهران درگیر مشکلات ترافیکی سازمان بهشت زهرا(س) هستند، با این وجود، تمهیدات لازم مدیریتی در این زمینه اندیشیده شده اما به شهروندان توصیه می کنیم که در این ایام از وسایل نقیله عمومی استفاده کنند و توصیه های پلیس را جدی بگیرند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) اظهار کرد: جلساتی را با سازمان اتوبوسرانی و مترو نیز برگزار خواهیم کرد تا ایام پایانی سال با حداقل ترافیک به خوبی برگزار شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حدود 500 نفر در سازمان بهشت زهرا(س) و شهرداری حرم مطهر مشغول به فعالیت هستند، گفت: از این تعداد حدود 300 نفر جز پرسنل اروجیان هستند که در بخش هایی اعم از تطهیرکننده، خاک سپاری، بخش های اداری و رانندگان ناوگان فعالیت می کنند.

خال با اشاره به اینکه پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) یکی از شریف ترین و زحمت کش ترین اقشار جامعه هستند، افزود: این افراد یکی از شغل های مقدس جامعه که واجب کفایی است، انجام می دهند و شغلی است که همه ائمه ما به آن اشتغال داشتند و در روزهای سخت در کنار مردم داغدار و متالم تهران هستند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: برای ارتقای روحیه پرسنل، تکریم و شان و منزلت آنان، برنامه های مختلفی در حوزه های رفاهی، درمانی، آموزشی، فرهنگی و هنری و... در نظر گرفته شده است.

وی افزود: سازمان بهشت زهرا(س)، سازمانی خاص و منحصر به فردی است که از 25تیرماه سال 1349 تاکنون یک دقیقه هم تعطیل نشده و پرسنل آن همیشه در کنار مردم داغدار و متالم هستند.

خال، اکران آثار سی و ششمین جشنواره فیلم فجر را برای خادمین شهر به ویژه پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) را اقدامی ارزشمند دانست و گفت: این اقدام تقدیری از خادمان شهر است و در این دوره از جشنواره فرصتی فراهم شد تا پرسنل این سازمان بتوانند به تماشای فیلم های جشنواره بنشینند.

400 نفر از پرسنل و تطهیرکنندگان سازمان بهشت زهرا(س) شامگاه سه شنبه در طرح «خادمین شهر» میهمان سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در سالن ایوان شمس شهرداری تهران بودند.

 

منبع : ایرنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه