ارسال به دیگران پرینت

تعطیلی استخرهای سرپوشیده تهران تا پایان شهریورتمدیدشد

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از تمدید تعطیلی استخرهای سرپوشیده و فعالیت رشته های ورزشی پر برخورد و رزمی تا پایان شهریور خبر داد.


تعطیلی استخرهای سرپوشیده تهران تا پایان شهریورتمدیدشد

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از تمدید تعطیلی استخرهای سرپوشیده و فعالیت رشته های ورزشی پر برخورد و رزمی تا پایان شهریور خبر داد.

رضا گل محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اظهار کرد: استخرهای سرپوشیده و رشته های ورزشی برخورد همانند کشتی، رزمی و ... به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا وزارت ورزش از ابتدای سال فعالیت آنها تعطیل شده بود. این تعطیلی تا پایان شهریور تمدید شد و ادامه فعالیت آنها بعد از این تاریخ بستگی به تصمیم دوباره ستاد ملی مبارزه با کرونا وزارت ورزش و جوانان دارد.

وی گقت: استخرهای سرباز و رشته های انفرادی که فعالیت آنها از تیر با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شده بود، مشکلی برای ادامه فعالیت آنها وجود ندارد.

گل محمدی پیرامون این پرسش در صورتی که تعطیلی اماکن ورزشی همچنان تداوم داشته باشد اجاره اماکن ورزشی چگونه خواهد بود، گفت: اگر تعطیلی اماکن ورزشی و استخرهای سرپوشیده بنا به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا وزارت ورزش همچنان تداوم داشته باشد اجاره بهای آنها طبق ماده ۸۸ بخشیده خواهد شد. البته در این میان به بخش خصوصی آسیب زیادی وارد شده است. در حال حاضر ۵۲۰۰ مجموعه ورزشی در سطح استان تهران فعالیت می کنند که با شیوع بیماری کرونا خسارت زیادی به آنها وارد شده و بالغ بر ۵۰ درصد از نیروهای آنها بیکار شده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خاطرنشان کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا تا به الان ماهی ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به استان تهران خسارت وارد شده که میزان این خسارت طی هفت ماه گذشته ۱۶ میلیارد تومان بوده است. به طوری که ما تنها می توانیم حقوق پرسنل خود را پرداخت کنیم.

وی در پایان گفت: متاسفانه بسیاری از اماکن ورزشی به دلیل عدم درآمدزایی تعطیل شده اند و خسارتی که در طی این مدت به بخش خصوصی وارد شده بیش از سایر بخش هاست. به هر صورت چون تهران در وضعیت قرمز قرار دارد ادامه فعالیت اماکن ورزشی بستگی به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا وزارت ورزش دارد. در حال حاضر اماکن ورزشی که مجوز فعالیت دارند تنها امکان پذیرش ۵۰ درصد مراجعه کننده را دارند و این مساله سبب شده که درآمدها نصف شود و اکثر اماکن ورزشی با تعطیلی مواجه شوند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه