ارسال به دیگران پرینت

سازمان بازرسی: تشریفات قرارداد با ویلموتس اجرا نشده است

بازرس کل ورزش سازمان بازرسی درباره ابهامات قرارداد با ویلموتس گفت: سؤال درباره ابهامات قرارداد با ویلموتس است؛ چراکه بحث تشریفات در عقد قرارداد طی نشده است.

سازمان بازرسی: تشریفات قرارداد با ویلموتس اجرا نشده است

حجت‌الاسلام درویشیان در ادامه نشست خبری روز گذشته‌اش درباره قراردادهای بازرسی و دوشغله‌های ورزشی گفت: اساسا یک اداره کلی داریم، با عنوان ورزش و جوانان که در این حوزه فعالیت می‌کند. نه‌تنها این قرارداد ویلموتس؛ بلکه موضوعات متعددی را از باشگاه‌های مختلف داشته‌ایم. این قرارداد هم پرونده شده و در حال بررسی است.

طاهری، بازرس کل ورزش و امور جوانان سازمان بازرسی کل کشور، گفت: پرونده باز شده و گزارش‌ها تهیه شده است. سؤال درباره ابهامات قرارداد با ویلموتس است. بحث تشریفات در عقد قرارداد طی نشده است.

باید در کمیته فنی مطرح و بعد قرارداد اجرا می‌شد؛ اما در‌این‌باره عکس آن انجام شد. فدراسیون با اینکه علم و آگاهی داشته با شرایط کشور تمام منابع مالی و کانال‌هایش بسته است، در شرایط تحریم اقدام به عقد قرارداد کرده و در شرایط کنونی اقتصادی قرارداد ده‌ها میلیاردی بسته و در مجموع صلاح فوتبال در عقد این قرارداد جمع‌بندی نشده است.

او ادامه داد: به قرارداد بازیکنان و مربیان خارجی که عمدتا باعث واردشدن ضرر‌و‌زیان به کشور و باشگاه‌ها شده، ورود کرده‌ایم. قراردادها با آفرهایی است که اکثر این قراردادها کیفیت بالایی ندارند و تنها محکومیت در محافل و محاکم ورزشی بین‌المللی داشته است.

سازمان ورود کرده و معاونت قهرمانی وزارت ورزش منع صریح کردند.‌‌طاهری درباره اینکه کفاشیان بازنشسته و پنج سال تعلیق شد؛ ولی الان بعد از یک سال با استعفای تاج، مدعی حضور در ریاست فدراسیون است، گفت: 22 خرداد محکومیت کفاشیان تمام شد.

کفاشیان را دعوت کردیم و جلسه گذاشتیم و موانع قانونی حضور دوباره‌اش را اعلام کردیم. او همچنین درباره حضور دوباره دوشغله‌ها گفت: پیگیری‌هایی شده و خروجی‌هایی هم داشته است. در بازنشستگی در حوزه ورزش 11 رئیس فدراسیون بود که 10 نفر استعفا دادند و یک عزیز آقای شفیع بود که به رحمت خدا رفتند.

 

منبع : شرق
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه